Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Dinna88

Åhj, jeg snakker MEGET i søvne. Det er dig primært utydelig snak, som ingen forstår. Men jeg har ofte snakket med min mor når hun kommer hjem fra arbejde om natten - uden at jeg kan huske det. Vi laver aftaler og alt muligt.

Jeg har også engang stået op om natten og ringet til min mor. Jeg var vågnet og følte mig SÅ træt, at jeg gik ind og ringede til  min mor om jeg måtte blive hjemme. og SÅ vågnede jeg - klokken var 00.00 lige ud. Meget sært. Jeg havde taget tøj på og alt muligt.

Hm, jeg har mange gjort det. at jeg bare snakker med folk, og så vågner jeg midt i samtalen. Det er så sært. Jeg har nu sjovere historier om at jeg går i søvne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

B&J

Min kæreste mumler i søvne og rejser sig op lige pludselig og ligger sig ned igen, jeg blev vildt mange første gang det skete

jeg snakker kun sjælden i søvne men der imod griner jeg i søvne meget tit

Anmeld

24. maj 2011

eElak

Jeg taler i søvne....

Da jeg gik på efterskole, fik min roomie en hel nat til at gå med at snakke med mig da jeg sov....
hun spurgte mig om hvad det lige var jeg havde gang i med at snakke om at være ejendomsmægler og vande blomster.. Og hvorfor jeg lige skulle være best friends med den person som vi ikke kunne fordrage...

Jeg har også præsteret at skanne en dyne i søvne, da jeg sov hos en kæreste. jeg var lige startet i Fakta, og vågner ved at jeg skanner vores dyne... Heldigvis opdagede han intet, og jeg lagde mig pænt under dynen igen og var ret så flov

Anmeld

24. maj 2011

L.J.L

Jeg har altid talt meget i søvne, og da jeg var yngre gik jeg også i søvne.

Jeg får tit afvide af manden at jeg har skældt ham ud eller noget andet om natten. Da min søn var mindre troede jeg jævnligt at han lå inde i pudebetrækket i vores seng og ledte febrilsk efter ham, og jeg ville ikke tro på min mand når han sagde at han lå og sov i sin seng.

Da jeg var yngre arbejde jeg i kassen i et byggemarked, og en nat havde jeg sat mig op i sengen og begyndt at ekspedere kunder, som hvis jeg sad ved kassen. Jeg sad og scannede varerne og lagde dem på rullebåndet. Så sad jeg og ledte efter en kuglepen og sad og lod som om jeg skrev på deres bonner

Jeg kan også huske at jeg engang var stået op for at tage på arbejde. Jeg gik ud og gjorde mig færdig på badeværelset og tog tøj og overtøj på og skulle til og ud af døren da min søs kom og vækkede mig, og fortalte at jeg ikke skulle på arbejde da det var lørdag og kl var 1 om natten (Jeg kan lige se for mig at jeg var kommet over og havde sat alle alarmer i gang på arbejdet)

Jeg tror min søn er begyndt at tale i søvne. Han kalder tit på mig om natten og når jeg kommer derind ligger han pænt og snorkbobler.

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Min mand taler også i søvne, eller mumler for det meste.
Det mest irriterende er, at jeg ikke kan huske det om morgenen, selvom jeg har ligget og moret mig over hvad han har sagt.

Vi har også oplevet et par gang, at der er kommet "snak" fra børneværelset, og når vi går derind (fordi vi tror han er vågen) så ligger den lille mand og "snakker" i søvne Det er det totalt samme sludder som han siger i løbet af dagen

Anmeld

24. maj 2011

Dot D

Min mand snakker også i søvne, som regel noget værre vullapyk.

Eller så griner han, det synes jeg er rigtigt trælst, vil jo gerne vide, hvad der er så sjovt

Den bedste har min far leveret til min mor.. Min far sover og min mor ligger og læser, pludseligt sætter min far sig op helt stiv, kigger på min mor og siger: Bøhhhhh... "uha du er farlig" siger min mor og begynder at skraldgrine... Min far vågner ikke. Jeg synes det var ret sjovt, for bange blev hun i hvert fald ikke...

Anmeld

24. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg har også altid været meget snaksagelig når jeg sov. 

Da jeg var barn (og til tider stadig) var det meget min lillebror der skulle skældes ud... men han kan nu også være noget så irriterende.

Senere blev det min ekskæreste (og i dag bedste ven) - han kan også stadig få en røffel engang imellem.

Simon fandt på et tidspunkt en app på sin i-phone der kunne optage når jeg talte i søvne(for han sover meget tungt, og har svært ved at huske hvad jeg siger næste dag) - nøj det havde vi meget grin over! Bla var jeg en nat ved at lære min lillebror at lave mad, og det var han åbentbart ikke så skarp til 

Anmeld

24. maj 2011

TbCp

Min mand gør ikke...

Men jeg gør... ved dog ikke hvor slemt det er længere... vågner nogle gange ved at jeg ligger og griner i søvne

Men en ex-kæreste fik engang helt vildt meget skæld ud fordi han ikke kunne fortælle mig om den bremsekaliber jeg (troede jeg) sad med i hånden passede på det stempel jeg (troede jeg) sad med i den anden hånd

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Hahahha nu i nævner at jeres børn taler i søvne, så havde jeg fornylig en morosm oplevelse med min Bastian på 4 år

Det er sådan at Bastian altid falder i søvn i min seng, så flytter jeg ham ind i hans egen seng når jeg selv skal sove....

Da jeg flytter ham en aften sker dette.....

Han lader til at være vågen, og plejer så at bede ome n tår at drikke... Men han virker sådan lidt konfus, og siger mor et par gange...

Bastian: mor

Mig: ja?

Bastian: Moooar?

Mig: jaaaer?

Bastian: æhm,hvornår skal jeg hjem til mor?

Mig: Jamen Bastian, du er jo allerede hjemme hos mor, det er midt om natten og du skal sove i din egen seng.

Bastian: okay

Og så snork-sov han med det samme hehe....

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

Jeg havde engang været i praktik hos en dyrlæge. Den ene uge havde vi brugt meget tid på at afhørne køer....

Da min praktik var slut, gav jeg mig åbenbart til at drømme om dyrlægearbejdet, og det kom der følgende drøm og søvnsnak ud af

Jeg drømte at jeg havde fået mig en bondegård med en masse køer. Og jeg drømte at jeg sov (ja altså, jeg drømte at jeg drømte) i min drøm, drømmer jeg så at mine køer ligesom bare alle sammen går ud af stalden og forsvinder.... 

Jeg drømmer så at jeg vågner, for at gå ud og kigge efter mine køer. Jeg er rimelig sur overhele situationen, for mine køer er jo væk - jesus!

I min drøm går jeg så fra hovedhuset til stalden, og lidt rundt omkring på gården, og kigger efter mine køer. Da jeg så går fra stalden mod hovedhuset møder jeg tilsyneladende min kæreste (altså stadig i drømmen ikke). Jeg spørger ham så:

Mig: har du set mine køer?

Kæresten: hva'?

Mig - lettere hidsig: Mine køer, har du set dem, de er gået.

Kæresten - griner: hvad snakker du om? hvad for nogle køer?

Mig - sur!: Ja sgu da mine køer, de er blevet væk, kan du ikke se det?

Hvorefter jeg vågner rigtigt, bare sådan lidt, og drømmen slutter, og jeg kan høre Kenneth ligger og griner af mig

Dagen efter spurgte han hvad fanden det var med nogle køer der var blevet væk.....

Det grinede vi en hel del af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.