Jeg havde engang været i praktik hos en dyrlæge. Den ene uge havde vi brugt meget tid på at afhørne køer....
Da min praktik var slut, gav jeg mig åbenbart til at drømme om dyrlægearbejdet, og det kom der følgende drøm og søvnsnak ud af 
Jeg drømte at jeg havde fået mig en bondegård med en masse køer. Og jeg drømte at jeg sov (ja altså, jeg drømte at jeg drømte) i min drøm, drømmer jeg så at mine køer ligesom bare alle sammen går ud af stalden og forsvinder....
Jeg drømmer så at jeg vågner, for at gå ud og kigge efter mine køer. Jeg er rimelig sur overhele situationen, for mine køer er jo væk - jesus!
I min drøm går jeg så fra hovedhuset til stalden, og lidt rundt omkring på gården, og kigger efter mine køer. Da jeg så går fra stalden mod hovedhuset møder jeg tilsyneladende min kæreste (altså stadig i drømmen ikke). Jeg spørger ham så:
Mig: har du set mine køer?
Kæresten: hva'?
Mig - lettere hidsig: Mine køer, har du set dem, de er gået.
Kæresten - griner: hvad snakker du om? hvad for nogle køer?
Mig - sur!: Ja sgu da mine køer, de er blevet væk, kan du ikke se det?
Hvorefter jeg vågner rigtigt, bare sådan lidt, og drømmen slutter, og jeg kan høre Kenneth ligger og griner af mig 
Dagen efter spurgte han hvad fanden det var med nogle køer der var blevet væk.....
Det grinede vi en hel del af