Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.075 visninger
56 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

mariamiss6

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne... 

Sådan noget er altid sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Nalle

Min kæreste snakker rigtig meget i søvne, eller nærmere mumler, og det lyder så sødt

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Min kæreste snakker også i søvne... 

Ikke altid jeg lige fanger det... 

Han har sagt sætningen tit "Lad hende være" I den anden tråd har vi snakket om det måske kunne handle om vores datter Julie... 

Anmeld

23. maj 2011

MaliksMor

min kæreste snakker ikke søvne.

men, det gør jeg derimod  har fået afvide af både mine forældre og min mand at jeg snakker rigtig meget i søvne. fx. fortalte min mor på et tidspunkt at jeg havde råbt i søvne " NEJ, det må du ikke, blablaba" også en masse ord som ikke hang sammen. Og min mand har også fortalt en del. Det er virkelig ubehaligt, tænk hvis man drømmer om noget han/de ikke skal vide eller burte hører

Anmeld

23. maj 2011

twinny

Min kæreste snorker helt vildt i stedet for...

Jeg taler derimod i søvne.. Jeg sov engang sammen med min kusine hos min mormor... kl 3 om natten kunne hun ikk forstå hvorfor vi lige pludselig begyndte a snakke sammen... Så tændte hun lyset og så vi begge sov, men snakkede sammen i søvne...  Skulle lige diskutere verdens situationen i søvne...

Anmeld

23. maj 2011

mariamiss6

Nåh først en lille historie om et par kedelige natbeskeder jeg fik af min ekskæreste engang

Manden var gået i seng før mig, og han sov tungt da jeg kom ind sent på natten...

Jeg havde lige smidt alt tøjet, og løftede dynen op for at sætte mig på sengen og lægge mig ned under dynen....

så fniser han og siger "adr"..... 

I løbet af samme uge, måske dagen efter allerede, sker det samme. Jeg kommer ud af tøjet, løfter dynen og skal lige til at sætte mig ned på sengen, hvorpå manden så snerrer: " JA JA! kom nu bare!" 

Tænker bare what? altså hvad har jeg nu gjort hehe...

Han grinede selv meget af det da jeg fortalte ham det, og det gjorde jeg altså så også

Anmeld

23. maj 2011

TineA

Uha.. Jeg snakker i søvne. Stakkels mand, han har da heller aldrig fred for mig. Ikke en gang søvn kan få mig til at holde kæ** haha! Nå men jeg siger de mærkeligste ting. En nat sætter jeg mig op og flår i mandse og råber "GÅ VÆK, FLYT DIG - DU LIGGER OVENPÅ HAM" hvorefter jeg ligger mig ned og sover videre. Jeg har så åbenbart troet, at manden havde lagt sig ovenpå vores søn - som sover i sin egen seng. Kukkuk!! Jeg har sagt og gjort så meget i søvne.. Fjollet. Til gengæld så "knirker" min mand i søvne.. Dét er så irriterende

Anmeld

23. maj 2011

smokin

Ja for fanden  og man kan ofte føre dybe samtaler med mig. jeg sover også nogle gange med åbne øjne, hvordan det så end kan lade sig gøre. Og snorker. Jow jow jeg er et hyggeligt bekendtskab. 

Anmeld

23. maj 2011

mariamiss6

Baby-støv skriver:

Min kæreste snorker helt vildt i stedet for...

Jeg taler derimod i søvne.. Jeg sov engang sammen med min kusine hos min mormor... kl 3 om natten kunne hun ikk forstå hvorfor vi lige pludselig begyndte a snakke sammen... Så tændte hun lyset og så vi begge sov, men snakkede sammen i søvne...  Skulle lige diskutere verdens situationen i søvne...

LOL

Anmeld

23. maj 2011

smokin

W.. skriver:

Uha.. Jeg snakker i søvne. Stakkels mand, han har da heller aldrig fred for mig. Ikke en gang søvn kan få mig til at holde kæ** haha! Nå men jeg siger de mærkeligste ting. En nat sætter jeg mig op og flår i mandse og råber "GÅ VÆK, FLYT DIG - DU LIGGER OVENPÅ HAM" hvorefter jeg ligger mig ned og sover videre. Jeg har så åbenbart troet, at manden havde lagt sig ovenpå vores søn - som sover i sin egen seng. Kukkuk!! Jeg har sagt og gjort så meget i søvne.. Fjollet. Til gengæld så "knirker" min mand i søvne.. Dét er så irriterende

hahaha den har jeg også lavet. Jeg har også spurgt ham om hvor den anden var... (jeg drømte åbenbart vi havde tvillinger).. og jeg har drømt der var brand i huset - og så åbner man selvfølgelig alle vinduer. Jeg stoppede før ved nr.3 vindue da min kæreste fik vækket mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.