Taler du eller din partner i søvne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mig med maven

Min mand og jeg taler i søvne, dog på skift, da vi altid vækker hinanden. Det er meget sødt, og der bliver sagt nogle sjove ting.

Eksempelvis, havde jeg i søvne spurgt en ekpidient om tasken kunne byttes. Det var en dyr computertaske jeg havde købt til min mand i julegave for et par år siden. Han havde virkelig ønsket sig den, men sen avr lige dyr nok, så jeg skulle åbenbart lige have på plads at den kunne byttes.

Det underligeste min mand har gjort er at råbe JAAAAAAAAAAAAAAA mens han sov, og da jeg spurgte ham dagen efter hvad han havde drømt, var det selvfølgelig nogen om fodbold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

mariamiss6

Hehehhe hvor er i gode alle sammen

Jeg har også flere, men det må bliver imorgen, for jeg er træt

Anmeld

24. maj 2011

Becks

Jeg ved faktisk ikke om jeg snakker så meget i søvne mere (Der er jo ingen mand til og fortælle mig det)

Men jeg gjorde da jeg var yngre og gik meget i søvne også..

Min mor har fortalt disse om mig:

Min mor sidder på toilettet om natten, da hun hører snak inde fra mit værelse.. Godt irriteret over at jeg ikke sover, kommer hun ind til mig.. Men jeg ligger på maven med albuerne i madrassen og hovedet hvilende i hænderne og snakker - Med min bamse! Vi har en seriøs samtale om det periodiske system.

Da håndboldtøserne vandt OL tilbage i 2000 (tror jeg det var) Der lå jeg og sov tømmermænd ud på sofaen. da de score det allersidste mål og vinder, sætter jeg mig op, laver sejrs dans med armene og råber "SÅDAN skal det gøres tøser"

En veninde jeg havde, boede ude i garagen, hendes forældre havde bygget første sal på den og når vi skulle tisse om natten, skulle vi have hoveddøresnøglen med ned..
Nå men vi havde spillet Danmarksspillet om aftenen og for at komme over broerne i spillet, skulle man slå 1 eller 5..
Jeg vågner halvt om natten og skulle tisse, og siger slå lige en 5´er jeg skal tisse! Min veninde siger hvad? Ja, slå lige en 5´er for jeg skal altså tisse og jeg kan ikke få nøglen før.. Hun rejser sig op, kaster med sin mobil og råber SHIT det var en 3´er, jeg prøver igen. Denne gang var det fjernbetjeningen, YES! det var en 5´er. Tak siger jeg, tager nøglerne og går ned og tisser..
Da vi vågner om morgenen, kigger vi på hinanden og siger nærmest i kor "Sig mig engang, snakkede vi ikke sammen i nat om at du skulle slå en 5´er? Og så kunne vi huske det hele..

Anmeld

24. maj 2011

mariamiss6

MyDream skriver:

Jeg ved faktisk ikke om jeg snakker så meget i søvne mere (Der er jo ingen mand til og fortælle mig det)

Men jeg gjorde da jeg var yngre og gik meget i søvne også..

Min mor har fortalt disse om mig:

Min mor sidder på toilettet om natten, da hun hører snak inde fra mit værelse.. Godt irriteret over at jeg ikke , kommer hun ind til mig.. Men jeg ligger på maven med albuerne i madrassen og hovedet hvilende i hænderne og snakker - Med min bamse! Vi har en seriøs samtale om det periodiske system.

Da håndboldtøserne vandt OL tilbage i 2000 (tror jeg det var) Der lå jeg og sov tømmermænd ud på sofaen. da de score det allersidste mål og vinder, sætter jeg mig op, laver sejrs dans med armene og råber "SÅDAN skal det gøres tøser"

En veninde jeg havde, boede ude i garagen, hendes forældre havde bygget første sal på den og når vi skulle tisse om natten, skulle vi have hoveddøresnøglen med ned..
Nå men vi havde spillet Danmarksspillet om aftenen og for at komme over broerne i spillet, skulle man slå 1 eller 5..
Jeg vågner halvt om natten og skulle tisse, og siger slå lige en 5´er jeg skal tisse! Min veninde siger hvad? Ja, slå lige en 5´er for jeg skal altså tisse og jeg kan ikke få nøglen før.. Hun rejser sig op, kaster med sin mobil og råber SHIT det var en 3´er, jeg prøver igen. Denne gang var det fjernbetjeningen, YES! det var en 5´er. Tak siger jeg, tager nøglerne og går ned og tisser..
Da vi vågner om morgenen, kigger vi på hinanden og siger nærmest i kor "Sig mig engang, snakkede vi ikke sammen i nat om at du skulle slå en 5´er? Og så kunne vi huske det hele..

Anmeld

24. maj 2011

lailamik

Jaa har flere gange snakket i søvne -Og familien elsker det

Engang lå jeg og sov da min søster kommer og besøger mig, lige pludslig spørge jeg hende helt desperat "Klarede de det?" min søster begynder at skraldgrine og spørger "hvad da?" "Ki selvfølgelig!!" (lokal foboldklub her i min by på færøerne) åbenbart skældte jeg hende mere ud at hun ikke vidste at de skulle ha spillet.. MEn det var udenfor seasong for fobold da sååå..kan kun huske at jeg vågnede og min søster sad ved siden af mig og bare var ved at dø af grin

En anden gang vækkede jeg hele min onkels hus ved skrige " Kaaara det min tur nu!!" (min søster) Og kan ikke huske noget om helst, men gætter at det må ha' været om playstation vi havde li' fået..og selvfølgelig skændest vi også altid om hvis tur det nu var at spille  Lidt flovt at vågne næste morgen og se familien grine underligt på mig

Anmeld

24. maj 2011

sabrina89

Jeg snakker i søvne. Har en gang vækket min kæreste (rusket i ham ) for at fortælle ham at det regnede ind så min kæreste måtte op for at mærke på væggen hvor han så opdager at jeg ligger og sover

Anmeld

24. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det gør vi begge to Og knægten og hunden

Anmeld

24. maj 2011

lucas<3

mariamiss6 skriver:

Afledt af den anden tråd om hvor vidt din partner har gjort noget imod dig i søvne....

Jeg kom til at tænke på, alle de sjove historier jeg kan om når jegs elv snakker i søvne,og et par gange hvor ungernes far har snakket i søvne også....

De er alle ret sjove

Så kom glad med jeres historier om folk der taler i søvne... 

Sådan noget er altid sjovt

ja det gør vi begge.. det kommer der nogle sjove historie ud a.. 

Anmeld

24. maj 2011

Janni.

Min kæreste snorker kun, hvilket jeg synes er hyggeligt.. Men vores søn grynter og prutter i søvne 

Anmeld

24. maj 2011

DLM

min kæreste kan godt føre en samtale med mig i søvne, der er ingen sammenhæng, men det er meget funny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.