Jeg ved faktisk ikke om jeg snakker så meget i søvne mere (Der er jo ingen mand til og fortælle mig det)
Men jeg gjorde da jeg var yngre og gik meget i søvne også..
Min mor har fortalt disse om mig:
Min mor sidder på toilettet om natten, da hun hører snak inde fra mit værelse.. Godt irriteret over at jeg ikke sover, kommer hun ind til mig.. Men jeg ligger på maven med albuerne i madrassen og hovedet hvilende i hænderne og snakker - Med min bamse! Vi har en seriøs samtale om det periodiske system.
Da håndboldtøserne vandt OL tilbage i 2000 (tror jeg det var) Der lå jeg og sov tømmermænd ud på sofaen. da de score det allersidste mål og vinder, sætter jeg mig op, laver sejrs dans med armene og råber "SÅDAN skal det gøres tøser"
En veninde jeg havde, boede ude i garagen, hendes forældre havde bygget første sal på den og når vi skulle tisse om natten, skulle vi have hoveddøresnøglen med ned..
Nå men vi havde spillet Danmarksspillet om aftenen og for at komme over broerne i spillet, skulle man slå 1 eller 5..
Jeg vågner halvt om natten og skulle tisse, og siger slå lige en 5´er jeg skal tisse! Min veninde siger hvad? Ja, slå lige en 5´er for jeg skal altså tisse og jeg kan ikke få nøglen før.. Hun rejser sig op, kaster med sin mobil og råber SHIT det var en 3´er, jeg prøver igen. Denne gang var det fjernbetjeningen, YES! det var en 5´er. Tak siger jeg, tager nøglerne og går ned og tisser..
Da vi vågner om morgenen, kigger vi på hinanden og siger nærmest i kor "Sig mig engang, snakkede vi ikke sammen i nat om at du skulle slå en 5´er? Og så kunne vi huske det hele..
Anmeld