Omsorgssvigt - med link til "mors lille dreng 1 og 2"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Fru Hansen

Næ, man kan måske ikke bebrejde forældrene noget, men alligevel. Det er svært at sidde og glo på to mennesker, der har ødelagt deres børn - og så høster de roser og anerkendelse. De var total i deres es. Synes jeg var upassende. Senere var der reception og der minglede de rundt som et par kendiser. Synes, det var en skandale.

Det må også virke mærkeligt at sidde og se at de bliver gjort til mere end de er.
Jeg er dog glad for at de vil stå frem i alt deres elendighed og sorg for deres sag kan bruges til at lære noget af og bliver jo også stadig vist på uddannelser. Det ville jeg gerne rose dem for. Selv om jeg også godt der kan have mine tvivl, om de reelt vidste hvad det indebar at sige ja til et tvhold.

At de (moderen) har ødelagt to børn i deres eget roden rundt med livet syntes jeg selvfølgelig er dybt tragisk.

Og ja en skandale er det bestemt hvis de bliver fremhævet. Lige så vel som jeg ikke syntes at diverse kulørte blade burde skrive om klaus Riskjør, Jønke osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

morethanperfect

Øv , den gider ikke åbner det på min com Vil gerne se det .. Skal man har Sputnik for at kunne se det ??

Anmeld

20. maj 2011

Mi

morethanperfect skriver:

Øv , den gider ikke åbner det på min com Vil gerne se det .. Skal man har Sputnik for at kunne se det ??

Nej, det er gratis programmer på sputnik. Måske skal du have en nyere udgave af java eller adobe

Anmeld

20. maj 2011

Vial

fru-nielsen skriver:

Det må også virke mærkeligt at sidde og se at de bliver gjort til mere end de er.
Jeg er dog glad for at de vil stå frem i alt deres elendighed og sorg for deres sag kan bruges til at lære noget af og bliver jo også stadig vist på uddannelser. Det ville jeg gerne rose dem for. Selv om jeg også godt der kan have mine tvivl, om de reelt vidste hvad det indebar at sige ja til et tvhold.

At de (moderen) har ødelagt to børn i deres eget roden rundt med livet syntes jeg selvfølgelig er dybt tragisk.

Og ja en skandale er det bestemt hvis de bliver fremhævet. Lige så vel som jeg ikke syntes at diverse kulørte blade burde skrive om klaus Riskjør, Jønke osv

Ja, den familie er et fantastisk skoleeksempel.

Det virker som om, at de ikke rigtig kan se deres egen rolle i hele tragedien. Tankevækkende og sørgeligt.

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

Mi skriver:

Nej, det er gratis programmer på sputnik. Måske skal du have en nyere udgave af java eller adobe

Det siger den ikke .. Den står bare og tænker i viildt lang tid .. 

Anmeld

20. maj 2011

Mi

morethanperfect skriver:

Det siger den ikke .. Den står bare og tænker i viildt lang tid .. 

Så kan det være at din internetforbindelse ikke er hurtig eller stabil nok, måske????

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

Mi skriver:

Så kan det være at din internetforbindelse ikke er hurtig eller stabil nok, måske????

Der er fuld signal ? Hvor er det bare øv . Har både prøvet med safari og firefox .

Anmeld

20. maj 2011

Mi

morethanperfect skriver:

Der er fuld signal ? Hvor er det bare øv . Har både prøvet med safari og firefox .

Ja det er da øv

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Åh hvor gør det ondt i hjertet at se den lille dreng trække sig mere og mere ind i sig selv! Og hvor får de forældre dog bare alt alt alt for mange chancer. Stakkels lille barn

Anmeld

20. maj 2011

Kløver

Åh jeg kan godt huske det, og det skal jeg bare slet ikke se, det kan mit moderhjerte bare slet ikke bære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.