Omsorgssvigt - med link til "mors lille dreng 1 og 2"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

hilma

Mi skriver:

Den er også bare hård den dokumentar  Og tænk at barn nr 2 havde de i 14 måneder, på trods af at moderen var erklæret uden forældreevne.

ja det er den virkelig. jamen jeg synes jo det er modbydeligt... også den måde moderen svarer når de bliver spurgt omkring deres barn bliver fjernet... ja så får vi da bare et til.. ej ej altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Jonna1979

det er fordi det er dyrt at anbringe så de bruger en masse gode undskyldninger for at sove godt om natten tror jeg

Anmeld

20. maj 2011

FrkT

Mi skriver:

Tænk engang at prioritere sådan  De skulle skamme sig, sådan nogle forældre

Lige præcis! Det var forfærdeligt. Og det var bare SÅDAN et par dejlige unger.... nej hvor havde jeg det skidt med at de skulle vokse op sådan.... og samtidig vide man ikke kan gøre noget, da de jo som sådan ikke bryder nogen lov, eller noget de ville kunne få fjernet børnene for.

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Jonna1979 skriver:

det er fordi det er dyrt at anbringe så de bruger en masse gode undskyldninger for at sove godt om natten tror jeg

Ja nemlig  

Anmeld

20. maj 2011

Mi

hilma skriver:

ja det er den virkelig. jamen jeg synes jo det er modbydeligt... også den måde moderen svarer når de bliver spurgt omkring deres barn bliver fjernet... ja så får vi da bare et til.. ej ej altså..

Du drømmer ikke om hvor tit forældre bruger den der med: "Så får vi bare et nyt barn!" og ja, det gør de så desværre

Anmeld

20. maj 2011

hilma

Mi skriver:

Du drømmer ikke om hvor tit forældre bruger den der med: "Så får vi bare et nyt barn!" og ja, det gør de så desværre

ku jeg godt forestille mig... så modbydeligt... ! jeg siger bare, tak og lov for gode plejefamilier og gode pædagoger, for de findes..

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Jeg opper den lige, for der sidder sikkert nogle andre som gerne ville se udsendelserne

Anmeld

20. maj 2011

Vial

Jeg var til "gallapræmiere" på den sidste af programmerne - men så også det første program til forestillingen.

Jeg arb. med familiepleje og vi blev inviteret af produceren. Forældrene kom i deres "superbest" trøjer og var med i et spørgepanel efterfølgende. Det var en spøjs oplevelse. De er et rigtig godt eksempel på, at har man været mange år i systemet, så lærer man "sproget", de  talte mere fagsnak end mange af os andre.

Stakkels børn!!

Anmeld

20. maj 2011

Mi

KaMa skriver:

Jeg var til "gallapræmiere" på den sidste af programmerne - men så også det første program til forestillingen.

Jeg arb. med familiepleje og vi blev inviteret af produceren. Forældrene kom i deres "superbest" trøjer og var med i et spørgepanel efterfølgende. Det var en spøjs oplevelse. De er et rigtig godt eksempel på, at har man været mange år i systemet, så lærer man "sproget", de  talte mere fagsnak end mange af os andre.

Stakkels børn!!

Det var da en spøjs oplevelse, hva? Lidt mærkelig at de ville med egentlig, for de bliver jo ikke ligefrem udstillet som super intelligente

Anmeld

20. maj 2011

Vial

Mi skriver:

Det var da en spøjs oplevelse, hva? Lidt mærkelig at de ville med egentlig, for de bliver jo ikke ligefrem udstillet som super intelligente

Det var egentlig ret klamt. Der udbrød en slags lynchstemning mod kommunen og andre myndigheder, som har haft indflydelse på familien.

Der var nogle journalister osv, der var meget kritiske overfor de professionelle, der sad i panelet. Forældrene var forskånede. Kunne jeg ikke så godt tage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.