Omsorgssvigt - med link til "mors lille dreng 1 og 2"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mi

smillaluna skriver:

Åh hvor gør det ondt i hjertet at se den lille dreng trække sig mere og mere ind i sig selv! Og hvor får de forældre dog bare alt alt alt for mange chancer. Stakkels lille barn

Ja, det er hjerteskærende at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mi

Maja84 skriver:

Åh jeg kan godt huske det, og det skal jeg bare slet ikke se, det kan mit moderhjerte bare slet ikke bære

Nej, man sidder med tårerne helt oppe i øjnene

Anmeld

20. maj 2011

Chellen

Jeg kan tydeligt huske de udsendelser.. nøj hvor jeg tudede og fik ondt i hjertet !
Det er virkelig et program der bøs ses, og bekymringen blir jo at der ikke er sket særligt meget fremgang siden .
Puhaaaa.
Takker for link, jeg har sendt videre til en veninde der ikke har set dem før :-).

Anmeld

20. maj 2011

Mi

ChelleGirl skriver:

Jeg kan tydeligt huske de udsendelser.. nøj hvor jeg tudede og fik ondt i hjertet !
Det er virkelig et program der bøs ses, og bekymringen blir jo at der ikke er sket særligt meget fremgang siden .
Puhaaaa.
Takker for link, jeg har sendt videre til en veninde der ikke har set dem før :-).

Selv tak og det er altså bare skræmmende at det fortsætter med at systemet svigter igen og igen

Anmeld

20. maj 2011

hyskystar

Hvor er det dog fordærdeligt at se

Forstår slet ikke at kommunen ikke griber ind meget tidligere

stakkelse drenge

Anmeld

20. maj 2011

132319

Mi skriver:

Sørg for at have kleenex klar, og så vil du nok kramme dine børn ekstra hårdt bagefter

Så fik jeg set første del

Jeg er tom for ord!

Anmeld

20. maj 2011

Kløver

Mi skriver:

Nej, man sidder med tårerne helt oppe i øjnene

ja puha, jeg kan slet ikke holde det ud, det er simpelthen så frygteligt sådan noget

Anmeld

20. maj 2011

Mi

132319 skriver:

Så fik jeg set første del

Jeg er tom for ord!

Ja, man forstår slet ikke at så stort et svigt kan ske under opsyn af samfundet. Deres forløb på observationshjemmet skulle have været stoppet længe før.

Desværre ved jeg at det nogle steder i hvert fald foregår sådan, at selvom pædagoger anbefaler at sådanne forløb skal stoppes, så er det ikke pædagogen der kan træffe den endelige beslutning. Så selvom man kan se at forældrene tydeligvis ikke kan klare opgaven, så bliver opholdet ikke nødvendigvis afbrudt og børnene fjernet

Anmeld

20. maj 2011

Mi

hyskystar skriver:

Hvor er det dog fordærdeligt at se

Forstår slet ikke at kommunen ikke griber ind meget tidligere

stakkelse drenge

Nej, det er virkelig ubegribelig.

Anmeld

20. maj 2011

Chellen

Mi skriver:

Selv tak og det er altså bare skræmmende at det fortsætter med at systemet svigter igen og igen

JA! Meget meget skræmmende !!!
Det er så forfærdeligt... Helt uden ord.. de kære uskyldige børn..
suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.