Ønsker sig en hund - hvilken kan i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Fam. Madsen

d/s

vi har to danske/svensk gårdhunde og de er simpelhen så skønne leger med drengen men siger selv fra når det bliver nok for dem..

de er nemme og rolige hunde.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Lise 26

MissBee skriver:

Er meget enig med at en border collie mix vil være helt galt til denne familie

det er jeg også.. jeg havde en engang. der skulle ske noget hele tiden..

Anmeld

20. maj 2011

LuciaLiann

Jeg tænker umiddelbart en eller anden form for spanier.. en cocker spaniel eller en king charles spaniel.. den sidstenævnte er ikke så stor en hund, men skulle være en af jordens bedste familiehunde...!

Anmeld

20. maj 2011

Mor til Mike

En chihuahua :p

Anmeld

20. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Vi har en dansk-svensk så det vil jeg da klart anbefale. Hun er en stille og rolig hund. Vil gerne lege, men slapper altid af indendørs. Hun vil gerne putte og nusser.

De er somregel også meget lære nemme, er vokset op med D/S og hende vi har nu er 8 mdr, men har allerede lært at ligge sig på håndklædet indenfor døren, hvis hun har været ude i regnvejr.....

D/S er også noget roligere i temperament end de fleste terrier er. Terrier er som regel mere selvstændige og egenrådige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

Maja_4000

En westi

West Highland White Terrier

West Highland White Terrier breed dog

Anmeld

20. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Endelig endelig endelig er vi flyttet et sted hen, hvor man må have dyr og vi går nu og overvejer at anskaffe os en hund! Vi har kigget på nettet, men der er jo et utal af racer!

Jeg er vokset op med en labrador, som er en fantastisk hund! Hvis den fandtes i en mindre størrelse, så havde vi nok valgt den!

Vi søger en familiehund, som ikke er alt for stor!

Nogle som vil dele erfaringer og meget gerne billeder?

På forhånd tak!

Ville have sagt Golden Retriever. Det jo det vi har. Vores er ikke så stor, så de findes da i forskellige bredder og højder hehe.

Men så tænkte jeg, hvis det skal være en mindre hund. Hvad så med en Cocker Spaniel? De er jo lidt i fam. med Golden Retriever som også minder om labrador. Og så er de jo vild cute. 

Anmeld

20. maj 2011

tanze85 skriver:

Jeg ville klart anbefale en duck tolling retriever, det er den mest fantastiske hund

Åh det er sådan en skøn hund 

Anmeld

20. maj 2011

Maja_4000

Eller prøv nogle af de der tests ;-)

http://pedigree.dk/whatdog-guide

Der er mange , men kan ikke lige huske flere :b

Anmeld

20. maj 2011

signe. skriver:

Vi har denne her.. en welsch corgi pembroke.. han er i en rigtig god størrelse, da han også render rundt indenfor Han er rigtig legesyg, og har aldrig været ondskabsfuld overfor børn. samtidig er han en rigtig go vagthund, da han har en gøen man synes passer til en større hund, så uvedkommende får hurtigt ben at gå på ellers er han bare en rigtig puttehund, der gerne ville lægge sig i vores lomme hvis han kunne.. han sover inde ved siden af os i soveværelset på en pude, og om morgenen når min kæreste tager afsted på arbejde, sniger han sig op i sengen og ligger ved siden af mig og putter.. når vores den anden gamle hund går bort, skal vi helt sikket have sådan en pembroke mere, så ham vi har ikke bliver alene..

Åhhhh Corgi  En af mine helt klare yndlingsracer. 

SKØN SMELTE SMELTE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.