Ønsker sig en hund - hvilken kan i anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.314 visninger
75 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Lunae

Endelig endelig endelig er vi flyttet et sted hen, hvor man må have dyr og vi går nu og overvejer at anskaffe os en hund! Vi har kigget på nettet, men der er jo et utal af racer!

Jeg er vokset op med en labrador, som er en fantastisk hund! Hvis den fandtes i en mindre størrelse, så havde vi nok valgt den!

Vi søger en familiehund, som ikke er alt for stor!

Nogle som vil dele erfaringer og meget gerne billeder?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

sweet

Lunae skriver:

Endelig endelig endelig er vi flyttet et sted hen, hvor man må have dyr og vi går nu og overvejer at anskaffe os en hund! Vi har kigget på nettet, men der er jo et utal af racer!

Jeg er vokset op med en labrador, som er en fantastisk hund! Hvis den fandtes i en mindre størrelse, så havde vi nok valgt den!

På forhånd tak!

har selv været vokset op med langhåret gravhunde, de er også skønne..

har selv nu en gammeldags labrador og en beagel

Anmeld

19. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

På forhånd tak!

Min hunds bror venter hvalpe med en labrador.

Faderen ligner en mini labrador og er den mest fantastiske hund. Trofast, klog, blid og børnevenlig. vejer 8 - 10 kg.

Ved ikke hvad hvalpene kommer til at veje når de er blandet med lab.

Her er billeder af faderen som hvalp.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

Kay

Lunae skriver:

På forhånd tak!

hvad mener du med hvis???

labradoren findes i mindre... det kaldes en formel 1.... sådan en har mine forældre... den er super dejlig... samme sind som en lap bare mindre... hun er SKØØØN!

Anmeld

19. maj 2011

Mortil2Guldklumber

Vores hund har fået hvalpe hun er en fomel 1ere . labrador. , vi har 4 hanner tilbage , rigtig dejlige hunde kan ik finde ud af og lig billeder ind her.

men faren er border collie men der ik meget i dem .. kun nogle af dem .. mest moren i de fleste

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Kay skriver:

hvad mener du med hvis???

labradoren findes i mindre... det kaldes en formel 1.... sådan en har mine forældre... den er super dejlig... samme sind som en lap bare mindre... hun er SKØØØN!

En formel 1 skal man bare huske har et større energi i kroppen end den gamle alm race , jeg ville ikke sige at en F1 er en god begynder hund 

Vi har en F1 og en alm Labber og der er fan til forskeld i energi.

Men skøn hund er den da , men jeg er glad for mine 100 tønder land LOL

Anmeld

20. maj 2011

TbCp

Jeg ville have foreslået en labrador... men det var du så ikke så meget for

Men ellers en "Dansk-Svensk-gårdhund"... sådan en har vi haft da jeg boede hjemme og det er bare en rigtig dejlig hund!!!

Anmeld

20. maj 2011

Carl-Emil's mor

F1 og den "rigtige" lab( ja sorry dur ikke til f1) er absolut ikke den samme hund.. Dernæst lille familie hund er der rigtig mange muligheder for, det kommer meget an på hvor højt aktivitets behov i ønsker den skal have jeg er vokset op med en tibetansk terrie ikke meget terrie over hende men skøn familie hund, men der er også grene af den der ikke egner sig til familie hund men sådan er det med alle racer

Anmeld

20. maj 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Jeg ville have foreslået en labrador... men det var du så ikke så meget for

Men ellers en "Dansk-Svensk-gårdhund"... sådan en har vi haft da jeg boede hjemme og det er bare en rigtig dejlig hund!!!

Faktisk meget godt forslag da den er nem i str, nem pels og ofte legesyg... Ellers en Golden-doddel, har tre første gangs hundefamilie i butikken der har dem og de har haft sådan en god start i hunde verdenen med dem, de er midt i mellem lab og dsg i str

Anmeld

20. maj 2011

SaNiNa

Lunae skriver:

På forhånd tak!

Hvis i gerne vil have en labrador så kunne en formel 1 være det rigtige valg for jer mine svigerforældre har haft 2 og har stadig den ene og de er bare så gode til børn.

Nicklas har fået lot at gøre alt ved dem, han kan godt være lidt hård over for zenta, men hun slikker ham bare i hovede og så flytter han sig jo. ja hvad hun ikke har været udsat for af ham.

Det er en labrador race som er lidt mindre også velegnede til jagt og vi kan jo kun sige en rigtig dejlig familie hund som elsker at kæle og putte

Når zenta skal have hvalpe til næste forår så vi helt sikkert have en af dem.

men prøv at slå racen op og læs lidt om den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.