Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

N&J

Jeg forstår bare ikke hvorfor I er bange.. (er bare nysgerrig)

Altså vi som menneskerace vil jo ikke være her den dag jorden bliver gold og dør - men vores race er bare en del af de racer som har domineret jorden igennem tiden, selvfølgelig vil racen uddø på et tidspunkt, men ikke lige foreløbeligt, hvad er det I tror der vil ske - altså sådan helt konkret.

da dinoerne døde var det jo en kombination at et meteornedslag (kæmpe) og vulkanudbrud i stor skala - de nåede ikke på de ,mange mange år konsekvenserne af de to ting florerede at tilpasse sig, men andre dyr gjorde - det var jo ikke på en nat eller et år, men mange mange år at dinoerne uddøde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

grinny

Honnie's Wife:) skriver:

Hehe, ved det godt, man var jo ikke så gammel Havde trampet på et heksehyl, og så sprang det i min hånd, og gav mig en lille flænge over øjenvipperne

Hader myg, men er ikke bange for dem

Uhh, jeg har en gang fået et heskehyl op under min nederdel og fik et kæmpe brandsår - behøver jeg at sige at jeg ikke har rørt dem siden? Hehe..

Men ja, man skal passe på, men godt der ikke skete mere

Anmeld

20. maj 2011

grinny

N&J skriver:

Jeg forstår bare ikke hvorfor I er bange.. (er bare nysgerrig)

Altså vi som menneskerace vil jo ikke være her den dag jorden bliver gold og dør - men vores race er bare en del af de racer som har domineret jorden igennem tiden, selvfølgelig vil racen uddø på et tidspunkt, men ikke lige foreløbeligt, hvad er det I tror der vil ske - altså sådan helt konkret.

da dinoerne døde var det jo en kombination at et meteornedslag (kæmpe) og vulkanudbrud i stor skala - de nåede ikke på de ,mange mange år konsekvenserne af de to ting florerede at tilpasse sig, men andre dyr gjorde - det var jo ikke på en nat eller et år, men mange mange år at dinoerne uddøde  

Uhh, ville ønske jeg kunne svare dig på hvorfor jeg er så bange. Måske er jeg bare mega naiv? Måske skal jeg bare lade være med at have et svar på alt og tage tingene som de kommer? Det er svært at sige lige præcis hvorfor jeg er bange.

Alt det du skriver det er jo sandt, og jeg ved også godt hvor langt ude det er, meeen alligevel tænker jeg; jamen hvad nu hvis..

.. Og det er de hvis'er jeg ikke kan få ud af mit hoved!

Anmeld

20. maj 2011

Darling<3

grinny skriver:

Uhh, jeg har en gang fået et heskehyl op under min nederdel og fik et kæmpe brandsår - behøver jeg at sige at jeg ikke har rørt dem siden? Hehe..

Men ja, man skal passe på, men godt der ikke skete mere

Uhh, det må have gjort naller:/

Hehe, jeg har heller ikke rørt krudt siden, har trampet på de der hundepropper

Anmeld

20. maj 2011

grinny

Uhh, det må have gjort naller:/

Hehe, jeg har heller ikke rørt krudt siden, har trampet på de der hundepropper

Det gjorde mega ondt, jeg holder mig til knaldperler - det ved man hvad er

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Som aviserne skriver, så går jorden åbenbart under på Lørdag:/

Jeg er fandeme ikke klar til at forlade den her jord, langt fra.....

http://www.bt.dk/udland/jorden-gaar-under-paa-loerdag-det-er-helt-sikkert

Sådan ca hver 5. år er der en eller anden dommedagsgruppe, der har gang i den slags..men jorden er ikke gået under endnu, så den gør det nok heller ikke lørdag LOL

Desuden..så ville dem..der har lidt veludviklede evner på det område nok vide det

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. maj 2011

N&J

grinny skriver:

Det samme kommer jeg garanteret også til at sige om den - når jeg en dag om 1½ år skal se den - men nu skal jeg slet ikke se noget der har med jordens undergang at gøre.

Jeg tager tit hen til min far fordi han er den eneste der kan berolige mig, desværre holder det kun et par timer og så er jeg bange igen. 

Jeg har et problem med at jeg hele tiden skal stille spørgsmål til forskellige ting, som f.eks. dette her. Hvad nu hvis der findes en gud? Hvad nu hvis han kommer til jorden som han har sagt i biblen at han vil? I biblen står der jo at vi ville kunne mærke tegn på det når det var tid og det skulle være igennem naturkatastrofer og andet, og det er der jo masser af nu.

Ja, jeg kunne blive ved. Ville ønske jeg bare kunne lukke ned og sige at der selvfølgelig ingenting vil ske.

<Det har der hele tiden været masser af - lige nu er ikke noget særlig ift. andre tidspunkter af jordens liv - vi har et stort jordsvælv om året (et over 8) hvis vi sammenlægger jordskælv på år er der over 1.500.000 - de er bare pladerne der flytter lidt rundt på sig - kontinenterne flytter sig meget stille og rolig rundt, og nogen gange ved pladegrænserne støder de mod hinanden, under hinanden osv. jordskævlene ligger ved pladegrænserne, mens vulkaner bare er jordens ventiler, smeltet stenmasse som kommer under tryk og derfor slippes ud indimellem, men heller ikke noget lige i nærheden. Tsunamier er resultater af de overstående og heller ikke noget der kommer i nærheden af os..  så er der orkaner og tornadoer tilbage - det er vejret - det kan vi ikke gøre så meget ved, men intet der kan udslette os. 

Og mht. klimaforandringerne, så vil selv om indlandsisen smelter sker det stadig over flere år, så hvis man bor med havudsigt så kan man stadig nå og flytte sig inden - der er ikke noget i naturen som ikke er set før, og mens nogle racer har overlevet har andre ikke, men de er altså ikke bare døde lørdag kl. 18 - sådan fungere det heldigvis ikke.

Og det var ikke for at gøre dig/jer mere frygtsomme men mere for at forklare at det ihvertfald ikke er der man skal bekymre sig (selvom jeg godt forstår den irrationelle frygt) 

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

grinny skriver:

Uhh, ville ønske jeg kunne svare dig på hvorfor jeg er så bange. Måske er jeg bare mega naiv? Måske skal jeg bare lade være med at have et svar på alt og tage tingene som de kommer? Det er svært at sige lige præcis hvorfor jeg er bange.

Alt det du skriver det er jo sandt, og jeg ved også godt hvor langt ude det er, meeen alligevel tænker jeg; jamen hvad nu hvis..

.. Og det er de hvis'er jeg ikke kan få ud af mit hoved!

Jo men ved du hvad grinny..skulle det virkeligt ske at vi får en giga meteor i hovedet, at jorden sprækker eller lignende..så kan vi alligevel hverken gøre fra eller til..så hvorfor gå og bekymre sig om den slags..det er langt bedre at nyde livet som det er.
Og jeg har overhovedet ingen planer om at slippe jorden lige foreløbig...og heller ikke i de næste mange liv..on and off...vi har alt for meget at lave hernede endnu

Anmeld

20. maj 2011

grinny

N&J skriver:

<Det har der hele tiden været masser af - lige nu er ikke noget særlig ift. andre tidspunkter af jordens liv - vi har et stort jordsvælv om året (et over 8) hvis vi sammenlægger jordskælv på år er der over 1.500.000 - de er bare pladerne der flytter lidt rundt på sig - kontinenterne flytter sig meget stille og rolig rundt, og nogen gange ved pladegrænserne støder de mod hinanden, under hinanden osv. jordskævlene ligger ved pladegrænserne, mens vulkaner bare er jordens ventiler, smeltet stenmasse som kommer under tryk og derfor slippes ud indimellem, men heller ikke noget lige i nærheden. Tsunamier er resultater af de overstående og heller ikke noget der kommer i nærheden af os..  så er der orkaner og tornadoer tilbage - det er vejret - det kan vi ikke gøre så meget ved, men intet der kan udslette os. 

Og mht. klimaforandringerne, så vil selv om indlandsisen smelter sker det stadig over flere år, så hvis man bor med havudsigt så kan man stadig nå og flytte sig inden - der er ikke noget i naturen som ikke er set før, og mens nogle racer har overlevet har andre ikke, men de er altså ikke bare døde lørdag kl. 18 - sådan fungere det heldigvis ikke.

Og det var ikke for at gøre dig/jer mere frygtsomme men mere for at forklare at det ihvertfald ikke er der man skal bekymre sig (selvom jeg godt forstår den irrationelle frygt) 

Du gør skam ikke mig mere frygtsom fordi det du lige har skrevet er ting som jeg ved sker og som jeg ved altid har sket, og vi kan og skal ikke lave om på det.

Men sådan noget som det der skal ske lørdag det har noget med Gud at gøre, det er ikke noget vi kan tage og føle på, der er ikke nogen der med sikkerhed kan sige at Gud enten eksistere eller ikke gør - der er ingen der ved det og så starter min hjerne af en eller grund sin egen "verden", hehe.

Anmeld

20. maj 2011

Darling<3

grinny skriver:

Det gjorde mega ondt, jeg holder mig til knaldperler - det ved man hvad er

lige præcis

Hundepropper PÅ JORDEN og knaldperler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.