Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

N&J

4kløver skriver:

Så skal det ske efter kl 17 da jeg skal til virocker og vil opleve dr.Alban

det er også først kl. 18.. LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

grinny

Jeg er også helt ude af den - også selvom det måske lyder lidt vildt det der skal ske på lørdag. Jeg er ikke rolig igen før det har været lørdag d. 21 maj kl. 18.01.

Den gang de skulle tænde den der dims i Sweitz sov jeg ikke i mange dage og det har faktisk gjort at jeg har fået angst, fordi jeg er så bange for jordens undergang.

Jeg har endnu ikke set filmen 2012 og jeg kommer ikke til det før det har været d. 21 december.

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

A&F skriver:

Hehe du får lige et kram med på vejen

Tak, hvor er du altså sød

Dit kram varmer!!

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

grinny skriver:

Jeg er også helt ude af den - også selvom det måske lyder lidt vildt det der skal ske på lørdag. Jeg er ikke rolig igen før det har været lørdag d. 21 maj kl. 18.01.

Den gang de skulle tænde den der dims i Sweitz sov jeg ikke i mange dage og det har faktisk gjort at jeg har fået angst, fordi jeg er så bange for jordens undergang.

Jeg har endnu ikke set filmen 2012 og jeg kommer ikke til det før det har været d. 21 december.

Kan sagtens følge dig...

Det var en hård film at komme igennem, men den er nu virkelig godt lavet, og det som sker i filmen, tror jeg aldrig kommer til at ske, det er alt for overdrevet

Ved ikke hvad det er for en dims du snakker om?? :/

Glemmer aldrig da vi skulle over årtusindeskiftet - 2000, guuuud jeg var bange

Anmeld

19. maj 2011

grinny

Honnie's Wife:) skriver:

Kan sagtens følge dig...

Det var en hård film at komme igennem, men den er nu virkelig godt lavet, og det som sker i filmen, tror jeg aldrig kommer til at ske, det er alt for overdrevet

Ved ikke hvad det er for en dims du snakker om?? :/

Glemmer aldrig da vi skulle over årtusindeskiftet - 2000, guuuud jeg var bange

Den der dims der skulle lave et mini "big bang" hvor de sagde den ville lave sorte huller og meget mere? Jeg var monster bange 

I 2000 var jeg heldigvis kun 11 år så hørte ikke rigtig noget om det og det er jeg glad for! Synes det er hårdt nok at leve med angsten nu, tænk hvis jeg skulle have gjort det som 11 årig - føj! 

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

grinny skriver:

Den der dims der skulle lave et mini "big bang" hvor de sagde den ville lave sorte huller og meget mere? Jeg var monster bange 

I 2000 var jeg heldigvis kun 11 år så hørte ikke rigtig noget om det og det er jeg glad for! Synes det er hårdt nok at leve med angsten nu, tænk hvis jeg skulle have gjort det som 11 årig - føj! 

Har ingen ide om hvad det er for noget.. Underligt, følger ellers med i alt

Jeg var kun 13 i 2000, men husker det tydeligt.. Var ved at springe mine øjne i stykker det nytår:/ Hehe..

Anmeld

20. maj 2011

grinny

Honnie's Wife:) skriver:

Har ingen ide om hvad det er for noget.. Underligt, følger ellers med i alt

Jeg var kun 13 i 2000, men husker det tydeligt.. Var ved at springe mine øjne i stykker det nytår:/ Hehe..

Man skal altså passe på med krudt og øjne, hehe..

Hm, det er lidt underligt fordi det var rigtig meget op i medierne - også bagefter hvor de sagde at hullet ikke var større end en myg så man skulle ikke være bange for det mere.

Anmeld

20. maj 2011

N&J

grinny skriver:

Den er så dårligt lavet at den bliver man ikke bange af - det er simpelthen bare så usansynligt som noget kunne være.. er så skuffet over den film og jeg elsker katastrofefilm, nej så er supervulcano filmen - men ikke hvis du ikke vil skræmmes dog uddør vi (menneskeheden altså ikke).. 

Anmeld

20. maj 2011

grinny

Det samme kommer jeg garanteret også til at sige om den - når jeg en dag om 1½ år skal se den - men nu skal jeg slet ikke se noget der har med jordens undergang at gøre.

Jeg tager tit hen til min far fordi han er den eneste der kan berolige mig, desværre holder det kun et par timer og så er jeg bange igen. 

Jeg har et problem med at jeg hele tiden skal stille spørgsmål til forskellige ting, som f.eks. dette her. Hvad nu hvis der findes en gud? Hvad nu hvis han kommer til jorden som han har sagt i biblen at han vil? I biblen står der jo at vi ville kunne mærke tegn på det når det var tid og det skulle være igennem naturkatastrofer og andet, og det er der jo masser af nu.

Ja, jeg kunne blive ved. Ville ønske jeg bare kunne lukke ned og sige at der selvfølgelig ingenting vil ske.

Anmeld

20. maj 2011

Darling<3

grinny skriver:

Man skal altså passe på med krudt og øjne, hehe..

Hm, det er lidt underligt fordi det var rigtig meget op i medierne - også bagefter hvor de sagde at hullet ikke var større end en myg så man skulle ikke være bange for det mere.

Hehe, ved det godt, man var jo ikke så gammel Havde trampet på et heksehyl, og så sprang det i min hånd, og gav mig en lille flænge over øjenvipperne

Hader myg, men er ikke bange for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.