Bshizzle skriver:
Nu har jeg ALTID været modstander af at ta smertestillende, lige indtil den dag jeg var ude for en ulykke hvor jeg fik kroniske smerter.
Jeg har så i over 3 år måtte leve med at ta stærke smertestillende i alle arter ( ja.. var igennem et pille helvede, for at finde ud af hvad der kunne hjælpe mig ).
Men her i sommers var kæresten meget enig om at mine smerter skulle jeg acceptere og leve med.. og bare ta og slappe af og måske ta en morfar flere gange om dagen.. fordi vi VILLE ha et barn !! 
.. Så jeg begyndte at skære ekstrem meget ned for pillerne ( uden lægen da viste det..
.. for han syntes det var dumt af os eftersom jeg har piskelsmæld og mange smerter ).
Men efter jeg var nede på få piller om ugen, DA blev jeg gravid..!!
- Dette tog os over ½ år..!!
Men jeg tror osse mange af de piller gjorde at vi ikke kunne blive gravid med det samme, da pillerne har en bevirkning som det du beskriver.
Mit spørgmål er.. Hvis man så er gravid, hvilke smertestillende skal man så ta.. og som IKKE skader fosteret? 
Ja, jeg har været ude for lidt af det samme. Gik på smerteklinik, og bad om smertestillende der ikke ville påvirke en graviditet. Fik ordineret noget rimelig kraftigt smertestillende, men troede jo på lægen.
VI har været i fertilitetsbehandling, og lykken var stor, da jeg blev gravid ved 2. ægoplægning.
Men, men, men..... havde en MA, som blev fjernet i uge 12. Jeg er selv overbevist om, at det var pga. medicinen, og tog derefter en kold tyrker.
Jeg har siden da kun taget almindelige Panodil Zap, og under min graviditet, tog jeg ingenting. Var kun på arbejde hver anden dag, og det gik ok.
(Har også piskesmæld)
Anmeld