Carina1977 skriver:
Jeg har fået en del Ipren og Ibuprofen pga. smerter, men jeg har aldrig oplevet manglende ægløsning. Ligesom med så meget andet, er det vel forskelligt hvordan folk reagerer på forskelligt medicin/præperater.
Men det er jo selvfølgelig ikke noget man behøver at gamble med, så hvis man kan undvære den form for smertestillende, burde man jo egentlig også gøre det, hvis ikke man vil risikere noget.
Men i bund og grund, tror jeg bare man skal bruge sin sunde fornuft. Der bliver nemlig advaret om så meget efterhånden, at man snart ikke tør trække vejret. Og den her var ikke rettet mod nogen, men er mere generelt.
Hvordan ved du med 100 % sikkerhed, at du har fået ægløsning? Jeg har mange gange haft tegn på ægløsning, men uden at have fået det (ved kun jeg ikke havde haft ægløsning fordi jeg blev scannet).
Nu er jeg en af dem, som har meget svært ved, at blive gravid, og jeg synes da ikke, at jeg vil skabe flere forhindringer for mig selv..! Sygeplejersken der ordinerede mig dem, gav mig besked på, at tage 6 stk om dagen fordelt over 3 gange. Det synes jeg er meget, især med den risiko!
Og gravide skal da ihvertfald nok SLET ikke satse!
Ja, der bliver advaret mod meget, men nogen ting skal man nok bare ikke spille russisk rulette med 
Anmeld