Carina1977 skriver:
Jeg ved ikke med pinex, men jeg mener at pamol indeholder akkurat det samme som panodil, men jeg er ikke 100 % sikker. Nu bliver jeg da lige nys og må undersøge det.
Har du stadig kontakt til den sygeplejerske? for ellers burde du måske lige gøre hende opmærksom på dette. Bare mærkeligt hvis hun ikke ved det, da det jo ikke er nye oplysninger det her.
Jeg har i hvert fald haft een ægløsning, ellers kunne jeg jo ikke være blevet gravid dengang
så den eksisterer i hvert fald ved mig...spørgsmålet er så bare, om det er hver måned. men det må jeg jo spekulere over, når det bliver relevant 
Er i igang med at forsøge at få børn nu? Eller kommer din ægløsning fortsat ikke?
Det aner jeg ikke... Giv lige besked, hvis du finder ud af det 
Jeg er ikke længere i kontakt med hende, men har mulighed for det... Det tror jeg da lige, at jeg vil underrette hende om...
Jeg har også haft ægløsning mindst én gang, for ellers havde jeg heller ikke fået min søn 
Min ægløsning kommer stadig ikke, men skal prøve igen med Pergotime, og så skal jeg have tabt mig - det tager bare så fandens lang tid, og er så skide lorte pisse hårdt, når man har en masse andet tungt at tænke over 

Anmeld