Pas på med Ipren og Ibuprofen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Bshizzle

Louisiana28 skriver:

Ja, det er da ihvertfald muligt, at det kan have været de smertestillende piller, der forhindrede en befrugtning..! Hvad siger din læge så til det nu?  Det må vel et eller andet sted også være op til een selv hvordan man vil håndtere sine smerter...

Jeg vil også gerne vide det du spørger om... Anyone?

Min læge har ikke sagt så meget til det.. det kunne han jo ikke da han viste vi ønskede det samt jeg stod med en positiv test ved ham.
- Men som han osse sagde.. så måtte jeg stoppe mit smertebehandling-forløb på sygehuset jeg skulle begynde på igen igen..

Men jeg mener at jeg fik Pamol da jeg var 14 uger henne på sygehuset.
( Var indlagt med krafige side-smerter .. de ikke kunne finde ud af hvad var. ).
Men er ikke helt sikker.. så vil osse gerne vide om nogle kan gøre os klogere.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Jeg har også haft det dér udflåd, og smerterne i siden og hele molevitten, men stadig uden at have haft ægløsning. Nu siger jeg ikke, at du ikke har haft ægløsning, men kroppen kan godt give alle signalerne uden den er der.

Jeg blev ihvertfald selv glad, da en veninde advarede mig, så ville da lige gøre det samme for alle jer piger herinde  (Og er stadig i chok over den sygeplejerske som burde have givet mig noget andet).

Ang. Panodiler, som du spørger om, så er der lige advaret om, at de kan gøre noget ved drengebørn under graviditeten, men husker ikke hvad det var...

Ok ja så kan jeg jo ikke sige det med 100 % garanti, men jeg har altid oplevet det 14 dage før mens. Jeg regner bare med at det er min ægløsning

Jeg kan godt forstå du undrer dig over den sygeplejerske....man kunne forestille sig, at hun åbenbart ikke er ordentlig opdateret omkring hvad det smertestillende kan gøre ved kroppen. Og sådan burde det jo egentlig ikke være.

Jeg synes så absolut det er godt du advarer, det var skam heller ikke for at sætte tvivls-spørgsmål omkring dit indlæg

Ok panodiler må man hellere holde sig fra så. Så tror jeg faktisk ikke der findes noget smertestillende man må ta under graviditet. Jeg tror heller ikke jeg ville turde....specielt når man har prøvet at miste.

Men den må jeg jo lige tænke over den dag jeg overvejer at blive gravid igen

Anmeld

18. maj 2011

Louisiana

Min læge har ikke sagt så meget til det.. det kunne han jo ikke da han viste vi ønskede det samt jeg stod med en positiv test ved ham.
- Men som han osse sagde.. så måtte jeg stoppe mit smertebehandling-forløb på sygehuset jeg skulle begynde på igen igen..

Men jeg mener at jeg fik Pamol da jeg var 14 uger henne på sygehuset.
( Var indlagt med krafige side-smerter .. de ikke kunne finde ud af hvad var. ).
Men er ikke helt sikker.. så vil osse gerne vide om nogle kan gøre os klogere.. ?

Nej, der var vel ikke så meget han kunne sige... Og tillykke med graviditeten i øvrigt

De giver ellers altid Panodil på sygehuset - men det er måske pga af den der advarsel omkring Panodil og drengebørn, at du fik Pamol?

Anmeld

18. maj 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ok ja så kan jeg jo ikke sige det med 100 % garanti, men jeg har altid oplevet det 14 dage før mens. Jeg regner bare med at det er min ægløsning

Jeg kan godt forstå du undrer dig over den sygeplejerske....man kunne forestille sig, at hun åbenbart ikke er ordentlig opdateret omkring hvad det smertestillende kan gøre ved kroppen. Og sådan burde det jo egentlig ikke være.

Jeg synes så absolut det er godt du advarer, det var skam heller ikke for at sætte tvivls-spørgsmål omkring dit indlæg

Ok panodiler må man hellere holde sig fra så. Så tror jeg faktisk ikke der findes noget smertestillende man må ta under graviditet. Jeg tror heller ikke jeg ville turde....specielt når man har prøvet at miste.

Men den må jeg jo lige tænke over den dag jeg overvejer at blive gravid igen

Jeg var selv lidt chokket over, at jeg slet ikke havde haft ægløsning, når alle tegnene havde været der.

Hun burde, om nogen, være opdateret med sådan nogle ting! Hele hendes funktion på rygcenteret var, at hjælpe patienter med hvilken slags smertestillende der passede bedst til dem..! 

Jeg tog det heller som du tvivlede på noget

Jeg er ikke sikker, men tror Pamol og Pinex er "sikre" endnu, men jeg ved det ikke.

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Jeg var selv lidt chokket over, at jeg slet ikke havde haft ægløsning, når alle tegnene havde været der.

Hun burde, om nogen, være opdateret med sådan nogle ting! Hele hendes funktion på rygcenteret var, at hjælpe patienter med hvilken slags smertestillende der passede bedst til dem..! 

Jeg tog det heller som du tvivlede på noget

Jeg er ikke sikker, men tror Pamol og Pinex er "sikre" endnu, men jeg ved det ikke.

Jeg ved ikke med pinex, men jeg mener at pamol indeholder akkurat det samme som panodil, men jeg er ikke 100 % sikker. Nu bliver jeg da lige nys og må undersøge det.

Har du stadig kontakt til den sygeplejerske? for ellers burde du måske lige gøre hende opmærksom på dette. Bare mærkeligt hvis hun ikke ved det, da det jo ikke er nye oplysninger det her.

Jeg har i hvert fald haft een ægløsning, ellers kunne jeg jo ikke være blevet gravid dengang  så den eksisterer i hvert fald ved mig...spørgsmålet er så bare, om det er hver måned. men det må jeg jo spekulere over, når det bliver relevant

Er i igang med at forsøge at få børn nu? Eller kommer din ægløsning fortsat ikke?

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Ok så vidt jeg kunne læse, indeholder panodil og pamol IKKE det samme  så måske er det ok med pamol?

Anmeld

18. maj 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke med pinex, men jeg mener at pamol indeholder akkurat det samme som panodil, men jeg er ikke 100 % sikker. Nu bliver jeg da lige nys og må undersøge det.

Har du stadig kontakt til den sygeplejerske? for ellers burde du måske lige gøre hende opmærksom på dette. Bare mærkeligt hvis hun ikke ved det, da det jo ikke er nye oplysninger det her.

Jeg har i hvert fald haft een ægløsning, ellers kunne jeg jo ikke være blevet gravid dengang  så den eksisterer i hvert fald ved mig...spørgsmålet er så bare, om det er hver måned. men det må jeg jo spekulere over, når det bliver relevant

Er i igang med at forsøge at få børn nu? Eller kommer din ægløsning fortsat ikke?

Det aner jeg ikke... Giv lige besked, hvis du finder ud af det

Jeg er ikke længere i kontakt med hende, men har mulighed for det... Det tror jeg da lige, at jeg vil underrette hende om...

Jeg har også haft ægløsning mindst én gang, for ellers havde jeg heller ikke fået min søn

Min ægløsning kommer stadig ikke, men skal prøve igen med Pergotime, og så skal jeg have tabt mig - det tager bare så fandens lang tid, og er så skide lorte pisse hårdt, når man har en masse andet tungt at tænke over

Anmeld

18. maj 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ok så vidt jeg kunne læse, indeholder panodil og pamol IKKE det samme  så måske er det ok med pamol?

Så blev man dét klogere - tak for dét

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Det aner jeg ikke... Giv lige besked, hvis du finder ud af det

Jeg er ikke længere i kontakt med hende, men har mulighed for det... Det tror jeg da lige, at jeg vil underrette hende om...

Jeg har også haft ægløsning mindst én gang, for ellers havde jeg heller ikke fået min søn

Min ægløsning kommer stadig ikke, men skal prøve igen med Pergotime, og så skal jeg have tabt mig - det tager bare så fandens lang tid, og er så skide lorte pisse hårdt, når man har en masse andet tungt at tænke over

Hehe ja det siger jo ligesom sig selv, at du har haft mindst een ægløsning

Det ville da bestemt være en god ide lige at give hende et kald

Det er en kæmpe kamp at skulle tabe sig...det kender jeg alt til. men man ved jo at det er vigtigt, specielt hvis man har svært ved at blive gravid. Tror bare det nemt kan sætte en ud i en presset situation, og så er det altså ikke nemt at gennemføre et vægttab. Så kan sagtens følge dig. Håber det der pergotime, kommer til at virke, så du kan få gang i dine ægløsninger.

Anmeld

18. maj 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Så blev man dét klogere - tak for dét

Hehe ja man lærer jo noget hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.