Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

SSL

Maja_4000 skriver:

Vi har en Odder Zip på x-dream stel - I sort/råhvid :b

Og jeg ELSKER den !  Nu betalte mine forældre vognen , ellers havde vi ikke haft råd til så dyr en vogn .. Men den er virkelig god .. Er SÅ glad for den .. Kender ikke andre der har den , men det var den vi bedst kunne lide at køre med i butikken :b (+ min mor arbejder i vuggestue , og havde nærmest forbudt os at købe Emmaljunga )

Jeg synes helt bestemt , at den er alle pengene værd !

Det er GODT at hører sååå meget godt om den Min kæreste blev såå glad for at læse tråden igennem

Hvorfor 'forbød' din mor dig Emmaljunga? Jeg har ikke selv noget særligt for de vogne, jeg har nok ingen gang rigtig prøvet dem  Synes de virker små i liggemålet, men har hellr ikke kigget nærmere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SSL

GUSO skriver:

Hej.. Jeg har også en Odder zip på x-Dream stel, og jeg er bare så glad for den, den er simpelthen fantastisk, og det absolut bedste køb jeg har gjort, godt nok er den dyr, men den er det værd.. Og så kan den klappes meget sammen, den kan ligge bag i min bil, og det er bare en lille Citroen C3... camilla

Ja, vi har også en lille bil, så vi skal også udnytte at den kan slåes så meget sammen, hvilket bare er perfekt Perfekt barnevogn

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Tina&Martin skriver:

Tillykke !!!!!

DU bliver så glad når I får den hjem og skal tage første tur med den

JA! Jeg smiler bare ved tanken  

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Elmer&Amy skriver:

hahah er ikke den rigtig til at forstå sådan en sammenligning  er meget LOUIS VUITTON LOVER og har et vitrinskab til mine tasker herhjemme  ret pinligt men elsker dem simpelthen så højt

Synes både den er enkelt også er den bare så møghamrende lækker at jeg slet ikke kan lade være med at se på den (har et billed af den på mobilen) heheh

Og forstår dig fuldt ud, glæder mig til næste forår når baby er ude og man kan gå rundt med sin lækre vogn

Åh, ha ha ha! Jeg beklager.... Jeg er bare ikke sådan en der normalt synes om 'mærketing', jeg kan godt falde for en taske, men koster den 2000kr er det skide ligemeget tænker jeg ha ha..

Men jeg synes det kan være flot! Men jeg tænkte at der måske var mange der ville mene at man kun betalte for mærket ved odder, men det lader ikke til at folk tænker sådan.. Hehe.. Jeg beklager min sammenligning når nu du er louis-lover Ha ha..

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Åh, ha ha ha! Jeg beklager.... Jeg er bare ikke sådan en der normalt synes om 'mærketing', jeg kan godt falde for en taske, men koster den 2000kr er det skide ligemeget tænker jeg ha ha..

Men jeg synes det kan være flot! Men jeg tænkte at der måske var mange der ville mene at man kun betalte for mærket ved odder, men det lader ikke til at folk tænker sådan.. Hehe.. Jeg beklager min sammenligning når nu du er louis-lover Ha ha..

hahah det er skam helt ok  er heller ikke typen der bare køber en taske for at købe en taske, var 19 da jeg købte min første som jeg havde sparet sammen til i 2 år + levet livet  også er jeg mere til unikke tasker, min pung var jeg forelsket i, i næsten 3 år også en dag havde kæresten rejst en 1-dags tur til bologna i italien for at hente den fordi jeg har været så tålmodig  diva yeaps, må mine børn blive sådan? Ja når de selv er flyttet hjemmefra indtil da nej..

Men vognen er bare så lækker

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Elmer&Amy skriver:

hahah det er skam helt ok  er heller ikke typen der bare køber en taske for at købe en taske, var 19 da jeg købte min første som jeg havde sparet sammen til i 2 år + levet livet  også er jeg mere til unikke tasker, min pung var jeg forelsket i, i næsten 3 år også en dag havde kæresten rejst en 1-dags tur til bologna i italien for at hente den fordi jeg har været så tålmodig  diva yeaps, må mine børn blive sådan? Ja når de selv er flyttet hjemmefra indtil da nej..

Men vognen er bare så lækker

Jeg respektere at folk har det sådan med mærketing Og mna har vel selv dén følelse til dels, om andre ting Men min kærestes søster er også vild med Louis ting, og hun spare også længe, hun ELSKER det, og vores barn får helt sikkert også et par gaver derinde fra (hvis det findes i børneting) Så det er også heeelt okat for mig

Men jeg håber heller ikke mine børn er mærke dyr så lægne de bor hjemme Haha, jeg håber i hvert fald ikke det er i det overdrevne

Men hold da fest, hvor er det da sødt af din kæreste, det er da noget af en tur at tage Hehe, jeg regner med at den er flittig brugt og IKKE ligger og samler støv i skabet?

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Jeg respektere at folk har det sådan med mærketing Og mna har vel selv dén følelse til dels, om andre ting Men min kærestes søster er også vild med Louis ting, og hun spare også længe, hun ELSKER det, og vores barn får helt sikkert også et par gaver derinde fra (hvis det findes i børneting) Så det er også heeelt okat for mig

Men jeg håber heller ikke mine børn er mærke dyr så lægne de bor hjemme Haha, jeg håber i hvert fald ikke det er i det overdrevne

Men hold da fest, hvor er det da sødt af din kæreste, det er da noget af en tur at tage Hehe, jeg regner med at den er flittig brugt og IKKE ligger og samler støv i skabet?

Fuldstændig enig i det vedrørende børn

Du kan tro den er med A L L E steder  

Og ja han er heldigvis meget meget sød min skønne skønne manse  men tror jeg heldigvis de fleste synes om deres mænd

Men når han synes om Odder Zip så er han næsten endnu mere skøn  hahah

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Elmer&Amy skriver:

Fuldstændig enig i det vedrørende børn

Du kan tro den er med A L L E steder  

Og ja han er heldigvis meget meget sød min skønne skønne manse  men tror jeg heldigvis de fleste synes om deres mænd

Men når han synes om Odder Zip så er han næsten endnu mere skøn  hahah

Så er jeg sikker på at han har synes det har været dét værd, at tage til Italien for en TASKE Til sin love-one Så sødt

Ja, tænk dig - jeg blev nyforelsket da min kæreste sagde han var vild med odderen Hehe..

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Så er jeg sikker på at han har synes det har været dét værd, at tage til Italien for en TASKE Til sin love-one Så sødt

Ja, tænk dig - jeg blev nyforelsket da min kæreste sagde han var vild med odderen Hehe..

Jeg forstår dig FULDT UD  og tænk at en barnevogn kan gøre det ved en  

Anmeld

18. maj 2011

Christina.78

Vi haqr en odder cecilia i beige som er påtænkt at bruges til lillebrøster når sådan en engang igen bliver på tale..det er god kvalitet..hjulene er punkterfri så det skal vi ikke tænke på og da vi er gode til at passe på vores ting står den nok ligeså fin til den næste som da vi købte den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.