Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

SSL

chael skriver:

Vi har valgt Odder zip, sort med sølvgrå kant og x-Dream stel.

Vi har haft en emmaljunga til de 2 andre, men nu måtte vi bare prøve Odder. Og jeg er ligesom jer; smask forelsket.

Selv manden der tog en tur rundt med den, var helt solgt. Og går ellers ikke så meget op i det.

Den er bare ultra fed og jeg syntes virkelig ikke det renten anden barnevogn på markedet der slår den.

I min verden er den, den flotteste. Og jeg misunder dem der kører med dem. Glæder mig til det bliver min tur.

Men må lige vente et par mdr endnu. Indtil da står den og venter på os i forretningen

*Camilla 20+6

Hehe, det er helt imponerende at ens kæreste kan forelske sig i en BARNEVOGN?!?! Haha.. Det var nok også salgstalen til hans forældre hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

SSL

mortilj skriver:

jeg havde en odder olympia til at starte med og jeg var slet ikke tilfreds.. den var til rep mange gange med forskellige ting, og hjulene punkterede hele tiden..

tilsidst solgte jeg den og købte en emmaljunga big star supreme uniq og det var virkelig alle pengene værd..

MEN i skal købe den vogn som I vil have og ikke den vi andre synes er flot, god osv.. hovedsagen er at i er faldet for den her barnevogn, og så synes jeg da at i skal springe til..

Det er jo også fint at hører om de uheldige Og sikke uheldigt det har været, så forstår jeg godt at man mister sin mening om at odder skulle være godt, men jeg tror vi prøver Og du har helt ret, det er jo op til én selv, hvad man bliver vild med

Anmeld

17. maj 2011

misse198

Vi har selv bestilt en odder zip- det er en fantastisk vogn hvis du spør mig- har selv arbejdet i en babysam forretning, og ved hvad for krav jeg ville ha til en barnevogn..- odder - efter min mening har ALT hvad man behøver af en barnevogn burde have- den holder og mener,- holder virkelig. jeg havde en til mine 2 andre piger (Solgte den desværre, troede ik jeg skulle have flere børn) Den er i dag 7 år gammel og den er brugt til 4 børn nu og den er bare så velholdt og holder stadig   Var det mig der var jer- så heeeelt klart ja til odder barnevognen

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Najsen86 skriver:

vi har købt en odder zip ... den står bare i butikken og venter på os

til om ca 10 uger Jeg glæder mig til at komme ud og trille med

den... vi testede både odder og emmaljunga, og synes det var den

der virkede mest robust og holdbar

Og så er den jo hamrende flot... vi har købt den med mørkelilla

kanter

Hehe, det lyder bare rigtig godt vi prøvede også lige lidt af hvert i butikken, og den virker bare rigtig stabil, holdbar og robust som der også er flere der skriver

Nu er der længe til, men jeg glæder mig allerede så meget Vi skal gå byen tynd med den lækre vogn

Anmeld

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har haft en skandia for mange år siden....den var også ok i starten, men så begyndte den at knirke HELT VILDT og blive ret løs i stellet efter kort tid, hvilket resulterede i at jeg aldrig gad at gå med den. Synes den var SÅ irriterende!!

Til Frederikke har vi en Odder på x-dream stel - den er absolut fantastisk og kører upåklageligt, og knirker IKKE!

Dog har vi Victory, da jeg er mest til Odders originale med fast kaleche. Men det er jo en smagssag hvad man er til!

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

jeg har ik en barnevogn at vise frem mere...

men min kæreste har forelsket sig i denne og hvis han ik har fortrut den dag vi får en mere så bliver det den...

vi har en regl her hjemme han vælger vognen hvis jeg må vælge farven...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Nej, je tror også vi har besluttet os, men jeg skulle nok lige have det sidste skub, som I giver ved at fortælle at den ER lækker og det ikke bare er en priviligeret 'holdning' at man vil have dén dyre vogn! Men nej, min kærestes forældre kørte i babysam og kiggede på den, og de kunne da godt forstå os

Hehe det kender jeg godt!

Det er også den vogn jeg regner med, at vi køber, vi skal bare lige finde helt ud af det med pengene

Anmeld

17. maj 2011

SSL

misse1986 skriver:

Vi har selv bestilt en odder zip- det er en fantastisk vogn hvis du spør mig- har selv arbejdet i en babysam forretning, og ved hvad for krav jeg ville ha til en barnevogn..- odder - efter min mening har ALT hvad man behøver af en barnevogn burde have- den holder og mener,- holder virkelig. jeg havde en til mine 2 andre piger (Solgte den desværre, troede ik jeg skulle have flere børn) Den er i dag 7 år gammel og den er brugt til 4 børn nu og den er bare så velholdt og holder stadig   Var det mig der var jer- så heeeelt klart ja til odder barnevognen

Det er bare skønt at hører alle de positive ting, for nu er der jo ingen tvivl længere

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

Vi har en Trille Gigant og efter 1,5 år knirker den altså IKKE! Jeg er 100% tilfreds med den Ingen rust eller noget..

Vi købte den på tilbud til 4000 kr og når den så har bedst i test, kan det vist ikke gøres bedre. Hvis du spørger mig

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Hehe det kender jeg godt!

Det er også den vogn jeg regner med, at vi køber, vi skal bare lige finde helt ud af det med pengene

Ja, det er mange penge her og nu, men jeg tror det lyder til at de er super godt givet ud! Altså, at den kan bruges til flere børn, eller sælges igen for ok penge.. Og der tænker jeg at hvis man vælger en trille f.eks så koster den 5000kr. men så kan den også kun bruges til et barn og derefter vil den se brugt ud og sikkert lyde lidt mere brugt.. Men det er også helt sikkert en fin vogn til et barn af gangen, en trile Det ved jeg fra mine veninder, de har jo været glade for deres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.