Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Maja_4000

SSL skriver:

Det er GODT at hører sååå meget godt om den Min kæreste blev såå glad for at læse tråden igennem

Hvorfor 'forbød' din mor dig Emmaljunga? Jeg har ikke selv noget særligt for de vogne, jeg har nok ingen gang rigtig prøvet dem  Synes de virker små i liggemålet, men har hellr ikke kigget nærmere...

ALLE dem de har haft på hendes arbejde - Hun har været der i 12 år , har "hængt med røven" :b Altså , så selve kassen er skæv .. Og så bliver de ledløse ;s

Ved godt , at mange herinde siger andet .. Men jeg tror altså mest på min mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

lucas<3

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨

Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt? Er det kun designet?

Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini  Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til? haha..

vel lige sige det er en go´ vogn. har selv en..  kan klart anbefale den..

Anmeld

18. maj 2011

aya-zia

SSL skriver:

eeej  Det er også en ret vild pris for en dukkevogn.. Det skal jo 'bare' være en slags kopi af vognen Nej, så fik min datter den nok heller ikke til leg

ja den er ret dyr... men det er FANDME (undskyld sproget) også flot... jeg har set den sådan rigtig nøj den er nice

Anmeld

20. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

ja den er ret dyr... men det er FANDME (undskyld sproget) også flot... jeg har set den sådan rigtig nøj den er nice

Hehe, den er måske såååå flot at man faktisk ender i dilemma over om man liiige skulle købe den? nej, jeg ville nok ikk gøre det, hvis ejg gjorde ville jeg nok få godt med skælde-ud af min kæreste, ha ha

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Maja_4000 skriver:

ALLE dem de har haft på hendes arbejde - Hun har været der i 12 år , har "hængt med røven" :b Altså , så selve kassen er skæv .. Og så bliver de ledløse ;s

Ved godt , at mange herinde siger andet .. Men jeg tror altså mest på min mor

Hehehe, hængt med røven.. Det er et ret komisk billede jeg får i hovedet Men nej, dét forsår jeg godt - kender godt det med at man hører noget dårligt, så har man bare et dårligt indtryk...

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Christina.78 skriver:

Vi haqr en odder cecilia i beige som er påtænkt at bruges til lillebrøster når sådan en engang igen bliver på tale..det er god kvalitet..hjulene er punkterfri så det skal vi ikke tænke på og da vi er gode til at passe på vores ting står den nok ligeså fin til den næste som da vi købte den..

Jeg fik ellers afvide at de ikke bruger punkterfrie hjul, men at de er lavet af noget så holdbart matriale at det meget sjældent sker at det punkere.. Men det kan selvf. være det har været anderledes, kender nemlig heller ikke cecilia modellen? Har du billede af den?

Anmeld

20. maj 2011

Sitrani

Min kæreste og mig har bestilt en Emmaljunga... Dem synes vi virkede bedst i kvalitet, da vi var ude og "prøve-køre"..... Og så ser de bare godt ud også  Så kan det godt være den "hænger med røven", men tror nu jeg gerne vil drage mine egne konklusioner.... Det er jo svært at vide, når man aldrig selv har haft sådan en "baby-limo"

Anmeld

20. maj 2011

SSL

STN skriver:

Min kæreste og mig har bestilt en Emmaljunga... Dem synes vi virkede bedst i kvalitet, da vi var ude og "prøve-køre"..... Og så ser de bare godt ud også  Så kan det godt være den "hænger med røven", men tror nu jeg gerne vil drage mine egne konklusioner.... Det er jo svært at vide, når man aldrig selv har haft sådan en "baby-limo"

Jeg kender også flere der har emmaljunga er er såååååå glade for deres barnevogn De har bare ikke gjort indtryk på mig, jeg har ingen gang prøvekørt den i butikken, fordi de bare ikke har været i min interesse (underligt nok) Men ja, det er jo smag og behag, og de fejlr jo intet - andet end måske en smule hængerøv  ej, det var pjat..

Anmeld

20. maj 2011

aya-zia

SSL skriver:

Hehe, den er måske såååå flot at man faktisk ender i dilemma over om man liiige skulle købe den? nej, jeg ville nok ikk gøre det, hvis ejg gjorde ville jeg nok få godt med skælde-ud af min kæreste, ha ha

hehe det gælder også her hjemme... tror heller ik mine kæreste vil blive så glad

Anmeld

20. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

hehe det gælder også her hjemme... tror heller ik mine kæreste vil blive så glad

De må sendes på en meeeget lang ferie så de ikke opdager at der mangler et par tusinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.