SSL skriver:
Hej baby.dk venner 
Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨
Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt?
Er det kun designet?
Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini
Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til?
haha..
Efter min mening er det ikke kun mærket du betaler for. Vi har en Zip med x-dream stel og den er SUPER SUPER SUPER 
Jeg har prøvet at køre med mange andre slags barnevogne og syntes man skal trykke meget ned i barnevognen for at dreje med den, og det bliver hurtigt hårdt for ryggen. Men det problem er der ikke med x-dream stellet. Den er så behagelig.
Jeg bruger dagligt zip funktionen, det er super praktiskt. Man kan lyne op og ned i begge ende så jeg kan gemme alt mit skræmmel i fodenden 
Så jeg vil helt klart anbefale den 
Anmeld