Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Carl-Emil's mor

Hahah min kæreste kommaers samme kommentar som din og vi kan bare ikke finde en anden model der er lige så lækker så vi regnet med det bliver sådan en også for den er så flot i sort/råhvid :p håber I bliver glade for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Josesmor

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨

Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt? Er det kun designet?

Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini  Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til? haha..

Efter min mening er det ikke kun mærket du betaler for. Vi har en Zip med x-dream stel og den er SUPER SUPER SUPER

Jeg har prøvet at køre med mange andre slags barnevogne og syntes man skal trykke meget ned i barnevognen for at dreje med den, og det bliver hurtigt hårdt for ryggen. Men det problem er der ikke med x-dream stellet. Den er så behagelig.

Jeg bruger dagligt zip funktionen, det er super praktiskt. Man kan lyne op og ned i begge ende så jeg kan gemme alt mit skræmmel i fodenden

Så jeg vil helt klart anbefale den

Anmeld

17. maj 2011

Heidimed lea

min Odder er blevet brugt hver dag i 7 år til 3 børn den er sort XL  og den er stadig fin... er let falmet i det sorte men stel og hjul er stadig rigtig fint og den hænger ikke i stellet    kan klart anbefale Odder..

Anmeld

17. maj 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på x-dream stel - I sort/råhvid :b

Og jeg ELSKER den !  Nu betalte mine forældre vognen , ellers havde vi ikke haft råd til så dyr en vogn .. Men den er virkelig god .. Er SÅ glad for den .. Kender ikke andre der har den , men det var den vi bedst kunne lide at køre med i butikken :b (+ min mor arbejder i vuggestue , og havde nærmest forbudt os at købe Emmaljunga )

Jeg synes helt bestemt , at den er alle pengene værd !

Anmeld

17. maj 2011

GUSO

Hej.. Jeg har også en Odder zip på x-Dream stel, og jeg er bare så glad for den, den er simpelthen fantastisk, og det absolut bedste køb jeg har gjort, godt nok er den dyr, men den er det værd.. Og så kan den klappes meget sammen, den kan ligge bag i min bil, og det er bare en lille Citroen C3... camilla

Anmeld

18. maj 2011

2babygirls

SSL skriver:

Jeg tror også jeg er enm værre odder-lover hehe.. Jeg er nemlg vild med den, og de virker som du siger - meget robuste og holdbare Jeg tror også vi har valgt endeligt Jubiii-jææ!

Tillykke !!!!!

DU bliver så glad når I får den hjem og skal tage første tur med den

Anmeld

18. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

ja har også tænkt på mine unger skulle ha sådan en men den ligger vist i en prisklasse af 3000 og til den pris skal de IK lege med den... så gode ved deres tingg er de heller ik

eeej  Det er også en ret vild pris for en dukkevogn.. Det skal jo 'bare' være en slags kopi af vognen Nej, så fik min datter den nok heller ikke til leg

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Elmer&Amy skriver:

Hahah min kæreste kommaers samme kommentar som din og vi kan bare ikke finde en anden model der er lige så lækker så vi regnet med det bliver sådan en også for den er så flot i sort/råhvid :p håber I bliver glade for den

Vi skal også ha sort/råhvid, kan godt li' at det er enkelt

Men jeg troede faktisk at folk havde fordomme overfor odder.. Som nogle har det over for f.eks louis vuitton, at man er mærkedyr.. Men lige med barnevogn er jeg bare forelsket i odderen! Jeg GLÆDER mig allerede nu til at trille med den!

Anmeld

18. maj 2011

SSL

Josesmor skriver:

Efter min mening er det ikke kun mærket du betaler for. Vi har en Zip med x-dream stel og den er SUPER SUPER SUPER

Jeg har prøvet at køre med mange andre slags barnevogne og syntes man skal trykke meget ned i barnevognen for at dreje med den, og det bliver hurtigt hårdt for ryggen. Men det problem er der ikke med x-dream stellet. Den er så behagelig.

Jeg bruger dagligt zip funktionen, det er super praktiskt. Man kan lyne op og ned i begge ende så jeg kan gemme alt mit skræmmel i fodenden

Så jeg vil helt klart anbefale den

JA! Jeg synes også det er såå smart med zip både oppe og nedefra Og så er der indevendige lommer i stoffet, meget smart til alverdens LO** mama her skal have med sig rundt ha ha.. Jeg er også helt høj på alle de gode erfaringer med den, for nu er der slet ingen tvivl

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Vi skal også ha sort/råhvid, kan godt li' at det er enkelt

Men jeg troede faktisk at folk havde fordomme overfor odder.. Som nogle har det over for f.eks louis vuitton, at man er mærkedyr.. Men lige med barnevogn er jeg bare forelsket i odderen! Jeg GLÆDER mig allerede nu til at trille med den!

hahah er ikke den rigtig til at forstå sådan en sammenligning  er meget LOUIS VUITTON LOVER og har et vitrinskab til mine tasker herhjemme  ret pinligt men elsker dem simpelthen så højt

Synes både den er enkelt også er den bare så møghamrende lækker at jeg slet ikke kan lade være med at se på den (har et billed af den på mobilen) heheh

Og forstår dig fuldt ud, glæder mig til næste forår når baby er ude og man kan gå rundt med sin lækre vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.