Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Ja, det er mange penge her og nu, men jeg tror det lyder til at de er super godt givet ud! Altså, at den kan bruges til flere børn, eller sælges igen for ok penge.. Og der tænker jeg at hvis man vælger en trille f.eks så koster den 5000kr. men så kan den også kun bruges til et barn og derefter vil den se brugt ud og sikkert lyde lidt mere brugt.. Men det er også helt sikkert en fin vogn til et barn af gangen, en trile Det ved jeg fra mine veninder, de har jo været glade for deres

Helt helt enig!

Jeg håber og tror også på, at pengene er givet godt ud. Har også kigget på en trille hippa med min veninde Og den har sådan set alt det andet jeg gerne vil have - den er bare ikke helt lige så lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

SSL

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har haft en skandia for mange år siden....den var også ok i starten, men så begyndte den at knirke HELT VILDT og blive ret løs i stellet efter kort tid, hvilket resulterede i at jeg aldrig gad at gå med den. Synes den var SÅ irriterende!!

Til Frederikke har vi en Odder på x-dream stel - den er absolut fantastisk og kører upåklageligt, og knirker IKKE!

Dog har vi Victory, da jeg er mest til Odders originale med fast kaleche. Men det er jo en smagssag hvad man er til!

Jeg har hørt det samme om Scandia, som du beskriver Vi havde så også kun et dilemma mellem trille og odder, da jeg har hørt rigeligt dårligt om scandia.. Men dejligt med flere gode erfarnger Vi skal også have x-dream stel, da vi skal op af slids dagligt, så gider jeg ikke gå med det tunge, for sikke en forskel der er

Anmeld

17. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

jeg har ik en barnevogn at vise frem mere...

men min kæreste har forelsket sig i denne og hvis han ik har fortrut den dag vi får en mere så bliver det den...

vi har en regl her hjemme han vælger vognen hvis jeg må vælge farven...

Ha ha, det er da en dejlig regel at have, hvis man er til andre farver Lucky you

Min mor/jeg havde den, da jeg var barn - barnevognskassen var dig hvid, men de er flotte Jeg tror dog det er umuligt at slå dem sammen, så hvor praktiske de er, ved jeg ikke

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Helt helt enig!

Jeg håber og tror også på, at pengene er givet godt ud. Har også kigget på en trille hippa med min veninde Og den har sådan set alt det andet jeg gerne vil have - den er bare ikke helt lige så lækker

Der er noget unikt over den, det kan jeg skrive under på.. Hvis man vel og mærke, er til dén model

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Laulund87 skriver:

Vi har en Trille Gigant og efter 1,5 år knirker den altså IKKE! Jeg er 100% tilfreds med den Ingen rust eller noget..

Vi købte den på tilbud til 4000 kr og når den så har bedst i test, kan det vist ikke gøres bedre. Hvis du spørger mig

Jeg har også været ret interesseret i den, uden tvivl! Især fordi jeg har hørt godt om den, den er bedst-i-test, og så kan den købes som pakkeordning, så man får lift, pusletaske, regnslag, myggenet osv osv med Til billig penge!

Men der er noget helt unikt over odder Zip, det er udelukkende zip modellen vi er hooked på, det er ikke rigtig de andre modeller af odders vogne, det er bare zip - så det bliver nok den

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

SSL skriver:

Ha ha, det er da en dejlig regel at have, hvis man er til andre farver Lucky you

Min mor/jeg havde den, da jeg var barn - barnevognskassen var dig hvid, men de er flotte Jeg tror dog det er umuligt at slå dem sammen, så hvor praktiske de er, ved jeg ikke

hehe nej tror heller ik den kan klappes sammen... men den skal heller ik med ud og køre og sådan noget... så tror det går...

Anmeld

17. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

hehe nej tror heller ik den kan klappes sammen... men den skal heller ik med ud og køre og sådan noget... så tror det går...

Hvis ikke det er ens behov, at den skal klappes sammen,så er det jo fint! Hvor køber man dem egentlig? Er det i en slags antik butik?

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

SSL skriver:

Hvis ikke det er ens behov, at den skal klappes sammen,så er det jo fint! Hvor køber man dem egentlig? Er det i en slags antik butik?

det jo det...

nej den der kan købes i ønskebørn... de har også en anden model... og de har en total kopi af den jeg vist billede af MEN SOM DUKKEVOGN... den er SÅÅÅÅÅÅÅ sød...

Anmeld

17. maj 2011

SSL

aya-zia skriver:

det jo det...

nej den der kan købes i ønskebørn... de har også en anden model... og de har en total kopi af den jeg vist billede af MEN SOM DUKKEVOGN... den er SÅÅÅÅÅÅÅ sød...

Neeej, hvor KÆRT  Så vil man bare gerne have den til pynt ehehe.. Eller være med i legen når ens datter leger med den hehe.. Ej, det er da kært

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

SSL skriver:

Neeej, hvor KÆRT  Så vil man bare gerne have den til pynt ehehe.. Eller være med i legen når ens datter leger med den hehe.. Ej, det er da kært

ja har også tænkt på mine unger skulle ha sådan en men den ligger vist i en prisklasse af 3000 og til den pris skal de IK lege med den... så gode ved deres tingg er de heller ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.