Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.742 visninger
77 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

SSL

Hej baby.dk venner

Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨

Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt? Er det kun designet?

Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini  Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til? haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Aves.

Måske det er mærket du betaler for...måske ikke..nogle vil mene en odder er mere holdbar, men faktum er at det du giver mere godt kan tjenes ind på brugtmarkedet...jeg er selv til odder eller emmaljunga og det er både fordi jeg synes de er lækre og fordi jeg tror på det er god kvalitet.

Så køb da den du synes er lækker...jeg har købt ny og drømmevogn alle tre gange...ville hade at gå med en brugt gammel slidt en feks..

Anmeld

17. maj 2011

motterhea

Vil gerne lige sige at trille vogne SÅ hurtigt begynder at knirke og knage! Jeg kan altid høre når der kommer sådan en trille'ende :b

Jeg elsker odder for deres kvalitet, - utroligt at mine børn kan ligge i den samme vogn som mig, fx.

Held og lykke med det!

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Eva. skriver:

Måske det er mærket du betaler for...måske ikke..nogle vil mene en odder er mere holdbar, men faktum er at det du giver mere godt kan tjenes ind på brugtmarkedet...jeg er selv til odder eller emmaljunga og det er både fordi jeg synes de er lækre og fordi jeg tror på det er god kvalitet.

Så køb da den du synes er lækker...jeg har købt ny og drømmevogn alle tre gange...ville hade at gå med en brugt gammel slidt en feks..

Du giver så meget mening for én, nogle gange Hehe.. Jeg tror også Vi ender med en odder lækker flot vogn, så kan min søde kæreste også være dén der går med sin "lamborghini"

Hvem ved, måske kan den bruges til en 2'er Tænke tænke tænke

Anmeld

17. maj 2011

SSL

motterhea skriver:

Vil gerne lige sige at trille vogne SÅ hurtigt begynder at knirke og knage! Jeg kan altid høre når der kommer sådan en trille'ende :b

Jeg elsker odder for deres kvalitet, - utroligt at mine børn kan ligge i den samme vogn som mig, fx.

Held og lykke med det!

Er det rigtig? Jeg har hørt at Scandia er knirke knirke, hehe.. Min veninder har faktisk trille, og man kan også se at de bliver hurtig 'slidt', de holder til ét barn af gangen tror jeg.. Der er odder nok finere til flere børn, og så er trillen jo også betalt to gange kan man sige, så går det jo op

Vi er bare begge vilde med hvordan den ser ud, så det bliver nok den.. Men jeg føler måske det var spild af mine svigerforældres penge, hvis det KUN er navnet man betaler for.. Omvendt, har man o hørt at de oftes kan bruges til flere børn

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

SSL skriver:

Du giver så meget mening for én, nogle gange Hehe.. Jeg tror også Vi ender med en odder lækker flot vogn, så kan min søde kæreste også være dén der går med sin "lamborghini"

Hvem ved, måske kan den bruges til en 2'er Tænke tænke tænke

Åh, tak..er glad for jeg kan give lidt mening...

Anmeld

17. maj 2011

LinLin

SSL skriver:

Er det rigtig? Jeg har hørt at Scandia er knirke knirke, hehe.. Min veninder har faktisk trille, og man kan også se at de bliver hurtig 'slidt', de holder til ét barn af gangen tror jeg.. Der er odder nok finere til flere børn, og så er trillen jo også betalt to gange kan man sige, så går det jo op

Vi er bare begge vilde med hvordan den ser ud, så det bliver nok den.. Men jeg føler måske det var spild af mine svigerforældres penge, hvis det KUN er navnet man betaler for.. Omvendt, har man o hørt at de oftes kan bruges til flere børn

Scandia bliver lavet på odder-fabrikken, så vidt jeg ved

Jeg har ikke haft en odder, men har da testkørt dem! De virker meget stabile og folk der har haft dem siger jo også de har holdt til "alle" deres børn... Jeg har bare nægtet at betale så mange penge for en vogn

Men Zip-udgaven ser da også super smart ud - jeg har i hvert fald ikke set andre med den der lynlås!

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Scandia bliver lavet på odder-fabrikken, så vidt jeg ved

Jeg har ikke haft en odder, men har da testkørt dem! De virker meget stabile og folk der har haft dem siger jo også de har holdt til "alle" deres børn... Jeg har bare nægtet at betale så mange penge for en vogn

Men Zip-udgaven ser da også super smart ud - jeg har i hvert fald ikke set andre med den der lynlås!

Det er 10 år siden de gjorde det.. nu laves de i Polen og kvaliteten er ikke som odder...min gamle scandia er bestemt som en odder vogn, men det er jo også mange år siden den blev købt og den står flot endnu.

Anmeld

17. maj 2011

motterhea

SSL skriver:

Ja.. og hvis den ikke skal bruges til flere børn, kan den sælges og man kan stadig få en rigtig god pris for den..

(Jeg ved ikke om det er alle kvinder der har det sådan) Men jeg udvikler seriøst et 'forhold' til alle mine vogne Man bruger dem så tit, og bliver ret stolt når folk kommenterer eller kigger efter dem.. I don't know why  .. Så hvis du ligner mig lidt, ved det godt hvad du skal vælge

Anmeld

17. maj 2011

LinLin

Eva. skriver:

Det er 10 år siden de gjorde det.. nu laves de i Polen og kvaliteten er ikke som odder...min gamle scandia er bestemt som en odder vogn, men det er jo også mange år siden den blev købt og den står flot endnu.

Arh ok

Synes nu stadig de ser helt udemærkede ud de scandia-vogne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.