Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Mi

Toffi skriver:

Tak tak og i lige måde når du når dertil. Og kryds også gerne lige fingre for at der er en ledig stilling til mig

Vi krydser fingre på begge hænder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Thereseh

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg er uddannet sanger/sanglærer fra Rytmisk Musikkonservatorium. Det er en 5 årig kandidat uddannelse 

Anmeld

13. maj 2011

Simon's moar <3

Mirjam123 skriver:

Hej

Har noget så kedeligt som en HG..

Står lidt i samme situation som dig, vil gerne læse videre, men til hvad?? Hehe, aner simpelthen ikk hva jeg ska gå i gang med, og alt det der med pædagog eller sygeplejerske er absolut ikke mig! :p hehe..
Var egentlig kommet ind som maler for 2 ½ år siden, men fik arbejde samme dag, og det ville jeg da hellere dengang.

Anmeld

13. maj 2011

silden85

Jeg er uddannet Tandklinikassistent  

men jeg ved ikke helt hvad jeg vil efter min barsel

Anmeld

13. maj 2011

Maise

Jeg er psykiatrisk sygeplejerske hvor jeg arbejde med ældre over 75 eller yngre hvis de har en demensdiagnose.

Jeg blve udd. i 2005. har også været souschef i min afd. i 1,5 år, men ville hellere være alm. spl. når jeg vendte tilbage fra min barsel som jeg gjorde i januar.

jeg overvejer lige nu en 1 årig kognitiv udd. som overbygning på min udd. som jeg ville starte på i det nye år hvis min afd. vil betale. og når jeg så har fået nr. 2 unge engang og de bege er blevet lidt større , så vil jeg en dag gerne læse en 2 årig kandidat i sundhedsantropologi eller puplic health.

jeg er heldig at have mange veje jeg kan læse som sygeplejerske og det er da og sikkert også muligt at det er en anden vej jeg vælger at læse når jeg når dertil. men sikkert er at jeg snart skal læse noget mere, inden vi forsøger at lave nr. 2- Skal til MUS-samtale inden sommer og håber at jeg kan få et eller andet udd. Meeeeeeeeeeen det er jo sparretider, så jeg vil ikke sætte forventningerne for højt op.

Anmeld

14. maj 2011

mor-til-vanessa

Leonora25 skriver:

Hvor sjovt, jeg har også frisøruddannelsen, læst HF og går nu på lærerseminariet- Var frisørfaget heller ikke dig?

Synes det er meget sjovt, men man køre også hurtig træt i det. Men har en rygskade så jeg kunne heller ikke holde til det. Så tænkte jeg vil være lære, det ville jeg også da jeg var lilleLidt sjovt at vi begge skal det samme kan du lide at læse på seminariumet?

Anmeld

14. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg tog en 3½ årig udd inden for posten og kørte derefter lastbil i ca. 7 hos dem.

Nu kører jeg på snart 6. år for dansk autohjælp som autoredder og har alverdens kursus bevis'er...

Sidste år started de en redder udd op, så havde jeg været det yngre havde jeg taget den..

Anmeld

14. maj 2011

nvm

jeg har INGEN og skal heller ikke ha nogen

Anmeld

16. maj 2011

Orkide86

nvm skriver:

jeg har INGEN og skal heller ikke ha nogen

Hvordan kan det være?

Anmeld

16. maj 2011

Troldemommi

Jeg har en ungdomsuddannelse som Købmand og nu er jeg ved at uddanne mig til Socialrådgiver forhåbentlig er jeg færdig midt i 2012 der kommer lige en Barsel først :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.