Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Mi

Toffi skriver:

Tak tak og i lige måde når du når dertil. Og kryds også gerne lige fingre for at der er en ledig stilling til mig

Vi krydser fingre på begge hænder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Thereseh

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg er uddannet sanger/sanglærer fra Rytmisk Musikkonservatorium. Det er en 5 årig kandidat uddannelse 

Anmeld

13. maj 2011

Simon's moar <3

Mirjam123 skriver:

Hej

Har noget så kedeligt som en HG..

Står lidt i samme situation som dig, vil gerne læse videre, men til hvad?? Hehe, aner simpelthen ikk hva jeg ska gå i gang med, og alt det der med pædagog eller sygeplejerske er absolut ikke mig! :p hehe..
Var egentlig kommet ind som maler for 2 ½ år siden, men fik arbejde samme dag, og det ville jeg da hellere dengang.

Anmeld

13. maj 2011

silden85

Jeg er uddannet Tandklinikassistent  

men jeg ved ikke helt hvad jeg vil efter min barsel

Anmeld

13. maj 2011

Maise

Jeg er psykiatrisk sygeplejerske hvor jeg arbejde med ældre over 75 eller yngre hvis de har en demensdiagnose.

Jeg blve udd. i 2005. har også været souschef i min afd. i 1,5 år, men ville hellere være alm. spl. når jeg vendte tilbage fra min barsel som jeg gjorde i januar.

jeg overvejer lige nu en 1 årig kognitiv udd. som overbygning på min udd. som jeg ville starte på i det nye år hvis min afd. vil betale. og når jeg så har fået nr. 2 unge engang og de bege er blevet lidt større , så vil jeg en dag gerne læse en 2 årig kandidat i sundhedsantropologi eller puplic health.