Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Annemor...

Jeg er uddannet for snart 3½ år siden som bioanalytiker og jeg har ikke fortrudt det et sekund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

TrineCT

Jeg er uddannet pædagog siden 2002. Har starten Pædagogisk diplom på VIA i Århus i 2009.

Derudover er jeg iværksætter. Jeg har en webshop hvor jeg sælger babytøj.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

16. maj 2011

FrkDitte

Jeg er uddannet kontorassistent, men ville prøve noget nyt så jeg uddannede mig som reservedelsekspedient (handelsuddannelse)..så skulle jeg flytte til sjælland og søgte ind som lægesekretætelev og fik en plads.  Og om godt 1 år er jeg lægesekretær og har endelig fundet min drømmeuddannelse...

Jeg var selv meget i tvivl...men efter lidt "søgen" har jeg fundet den rette uddannelse. Har dog aldrig fortrudt de andre uddannelser...de har givet mig både erhvervs- og livserfaring

Knus D.

Anmeld

16. maj 2011

Dictes mor

Jeg skal til at skrive speciale i medievidenskab, så regner med at blive cand.mag. i medievidenskab til jul, derudover er jeg uddannet markedsføringsøkonom.

Anmeld

16. maj 2011

malliebooh

jeg er ved at uddanne mig til web-integrator 

Anmeld

22. maj 2011

TrineMine86

om 4 uger er jeg uddannet sygeplejerske, kunne ikke ønske mig en bedre udannelse, da mulighederne inden for faget er uendeligt, man kan altid læse videre til bl.a. sundhedsplejerske, sygeplejelærer, narkosesygeplejerske, intensiv sygeplejerske, operationssygeplejerske osv.

Lige nu er det desværre sådan at det er ret svært at få job, så er rigtig glad for at jeg går på barsel 1.5 måned efter at jeg bliver udlært

Håber du finder ud af hvad du vil

Anmeld

22. maj 2011

Hertzum77

Jeg har min HH. har en uddannelse som fængselsfunktionær, men arbejder der ikke mere. Har efterfølgende fået en uddannelse som trafikdisponent ved Banedanmark, hvor jeg arbejder nu :-) Da jeg er tjenestemand, hedder det noget så "moderne" som overtrafikkontrollør 

Anmeld

22. maj 2011

line83

Jeg er uddannet sundhedsservicesekretær

Anmeld

22. maj 2011

JulieAlex89

Jeg er ved at uddanne mig til pædagog

Anmeld

22. maj 2011

Krussedulle

Jeg er på barsel lige nu..

Men starter på pædagogudd februar næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.