Pædagogisk sociologi lyder også vild spændende. Men der er langt til Århus flere gang om ugen
. Vi bor ved Esbjerg.
Ved du noget om hvor nemt/svært det er at få job med sådan en uddannelse. Vi bor jo i "udkantsdanmark" og tænker at her er det nemmest at få arbejde hvis man ikke har en alt for lang uddannelse.
Øv nu håbede jeg lige at jeg kunne blive en stjerne der kunne frembringe ny viden, og så bor du stadig for langt væk, he he 
Jeg regner med at tage den på deltid, og i den forbindelse regner jeg også med at der kun er undervisning omkring en gang om ugen. Jeg bor nemlig selv rimelig langt fra det i København.
Jeg ved desværre ikke om det er nemt at få job. "Problemet" er jo at man ikke bliver noget helt konkret, men toner det meget efter hvad man kunne tænke sig at arbejde med. Jeg har kun læst den undersøgelse inde på DPU om hvad de færdige kandidater har fået ansættelse som. Mener den nyeste er fra 2006.
En af mine undervisere på seminariet har en kandidat i pædagogisk sociologi, så man kan da ihvertfald få ansættelse som underviser.. Men i følge undersøgelsen fra DPU er der også blevet nogle ledere, HR medarbejdere, konsulenter ect.
Anmeld