Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Mi

Toffi skriver:

Jeg kender ikke noget til hvem der udbyder kandidat uddannelser i Odense, men i du kan overbygge din pædagogiske professionsbachelor uddannelse i københavn eller Århus. Her kan du blandt andet læse en kandidat i generel pædagogik eller pædagogisk psykologi

Jeg har selv søgt ind på pædagogisk sociologi. Primært fordi der ikke er så mange jobs at få lige nu, ellers ville jeg gerne have ventet lidt.

www.dpu.dk

Pædagogisk sociologi lyder også vild spændende. Men der er langt til Århus flere gang om ugen. Vi bor ved Esbjerg.

Ved du noget om hvor nemt/svært det er at få job med sådan en uddannelse. Vi bor jo i "udkantsdanmark" og tænker at her er det nemmest at få arbejde hvis man ikke har en alt for lang uddannelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

*Toffee*

Pædagogisk sociologi lyder også vild spændende. Men der er langt til Århus flere gang om ugen. Vi bor ved Esbjerg.

Ved du noget om hvor nemt/svært det er at få job med sådan en uddannelse. Vi bor jo i "udkantsdanmark" og tænker at her er det nemmest at få arbejde hvis man ikke har en alt for lang uddannelse.

Øv nu håbede jeg lige at jeg kunne blive en stjerne der kunne frembringe ny viden, og så bor du stadig for langt væk, he he

Jeg regner med at tage den på deltid, og i den forbindelse regner jeg også med at der kun er undervisning omkring en gang om ugen. Jeg bor nemlig selv rimelig langt fra det i København.

Jeg ved desværre ikke om det er nemt at få job. "Problemet" er jo at man ikke bliver noget helt konkret, men toner det meget efter hvad man kunne tænke sig at arbejde med. Jeg har kun læst den undersøgelse inde på DPU om hvad de færdige kandidater har fået ansættelse som. Mener den nyeste er fra 2006.

En af mine undervisere på seminariet har en kandidat i pædagogisk sociologi, så man kan da ihvertfald få ansættelse som underviser.. Men i følge undersøgelsen fra DPU er der også blevet nogle ledere, HR medarbejdere, konsulenter ect.

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Toffi skriver:

Øv nu håbede jeg lige at jeg kunne blive en stjerne der kunne frembringe ny viden, og så bor du stadig for langt væk, he he

Jeg regner med at tage den på deltid, og i den forbindelse regner jeg også med at der kun er undervisning omkring en gang om ugen. Jeg bor nemlig selv rimelig langt fra det i København.

Jeg ved desværre ikke om det er nemt at få job. "Problemet" er jo at man ikke bliver noget helt konkret, men toner det meget efter hvad man kunne tænke sig at arbejde med. Jeg har kun læst den undersøgelse inde på DPU om hvad de færdige kandidater har fået ansættelse som. Mener den nyeste er fra 2006.

Jamen jeg havde egentlig også kun undersøgt Odense, og der kan man ikke læse Pædagogisk Sociologi, men det lyder lige som noget for mig  Hvad vil det sige at du tager den på deltid?

Anmeld

13. maj 2011

Noahmor

Har en proffesionsbachelor i ergoterapi. Jeg arbejder med genoptræning af fortrinvis ældre med alle mulige og umulige diagnoser i kommunen.  

Anmeld

13. maj 2011

Sitrani

Jeg blev færdiguddanet pædagog her i januar i år  Og det er det bedste jeg har gjort, og har altid vidst, at det skulle jeg være.... Så det er dejligt, at jeg nu kan kalde mig pædagog!  Hvis ikke jeg havde uddannet mig til det, havde jeg taget sygeplejerske-uddannelsen, tror jeg...

Anmeld

13. maj 2011

betjenten

Jeg er uddannet bager, men for 4 år siden skulle der ske noget andet, så jeg blev fængselsbetjent  Det bedste job jeg NOGENSINDE har haft!!!

Anmeld

13. maj 2011

Happiness

Endnu en pædagog her Så kan vælge alt fra børnehavepædagog til psykisk syge til fængselsbetjent Mulighederne er store. Har dog valgt at arbejde på et bosted for udviklingshæmmede voksne.

Anmeld

13. maj 2011

betjenten

Happiness skriver:

Endnu en pædagog her Så kan vælge alt fra børnehavepædagog til psykisk syge til fængselsbetjent Mulighederne er store. Har dog valgt at arbejde på et bosted for udviklingshæmmede voksne.

Hvordan kan du blive fængselsbetjent som pædagog???

Anmeld

13. maj 2011

*Sofie*

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg har en gymnasiel uddannelse og en dyrepasserassistent uddannelse bag mig.
Lige nu er jeg i gang med at afslutte HG, og har fået elevplads i kommunen. Så om lidt over 2 år kan jeg også kalde mig kontorassistent med speciale i offentlig administration

Anmeld

13. maj 2011

Mor-til-asta-09

Jeg er udlært kok, og arbejder som kok.. Men lige søgt ind på sosu-skolen, som sosuhjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.