Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

An&Jo

Jeg har en HF og har taget det første år på HA, på universitetet.. Nu læser jeg til finansøkonom på university college med henblik på at blive ejendomsmægler.. Mit eneste problem er at mig og statistik er slet ikke gode venner, og det har vi meget af..

Jeg vil helt sikkert noget indenfor ejendomshandel, og hvis det her skole halløj glipper for mig på grund af statistikken, så søger jeg direkte ind som elev hos en ejendomsmægler, for man behøver nemlig ingen finansuddannelse for at komme ind, selvom de anbefaler det..

MEN jeg kæmper min røv i laser for at gennemføre det her, og bryde den sociale arv så jeg først og fremmest ikke ender på KH resten af mit liv, men også for at vise min søn og omverdenen at bare fordi man er enlig mor, behøver man ikke ende nede ved rotterne.. Og så selvfølgelig det vigtigste, fordi jeg ELSKER min uddannelse, og det er så meget mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Ammi

Hej

Jeg har taget en sproglig studentereksamen. efterfulgt af en HG for studenter og en HHX for studenter. Bagefter blev jeg revisorelev, og begyndte på en HD om aftenen. Nu er jeg revisor og næsten færdig med HD. Man kan vælge at tage mere uddannelse efter HD og komme op og blive statsautoriseret.

Hvis man kan lide tal er det helt klart en god vej. For man får løn og slipper for SU og kan lære arbejdet samtidig med teorien. Men det er selvfølgelig en hård uddannelse. Med fuldtidsarbejde og ca 10 timers studie + lektier.

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

16. maj 2011

nvm

Mirjam123 skriver:

Hvordan kan det være?

jeg duer ike til skole,fremliggelse og den slags, jeg hader skolen og skole arbejde, de fleste udd. skal man gå i skole

og klare mig helt fint uden en udd

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

betjenten skriver:

Jeg er uddannet bager, men for 4 år siden skulle der ske noget andet, så jeg blev fængselsbetjent  Det bedste job jeg NOGENSINDE har haft!!!

Lucky you!
Jeg sidder og læser om uddannelsen lige nu, men kan ikke umiddelbart læse mig til, hvor den kan tages henne - ved du det?!  

Anmeld

16. maj 2011

Henri84

Jeg er ved at uddanne mig til folkeskolelærer

Anmeld

16. maj 2011

Halbschön

Dinna88 skriver:

Lucky you!
Jeg sidder og læser om uddannelsen lige nu, men kan ikke umiddelbart læse mig til, hvor den kan tages henne - ved du det?!  

I hvert fald i Horsens.. Min kæreste vil gerne være fængselsbetjent men lige for tiden er der lukket for nye elever pga besparelser, så ventelisten til St blive optaget vokser og vokser.. Min kæreste er også lidt ked af at han ikke kom gang for år tilbage da det nu kræver en gymnasiel uddannelse, hvilket han ikke har ;-)

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

R&N skriver:

I hvert fald i Horsens.. Min kæreste vil gerne være fængselsbetjent men lige for tiden er der lukket for nye elever pga besparelser, så ventelisten til St blive optaget vokser og vokser.. Min kæreste er også lidt ked af at han ikke kom gang for år tilbage da det nu kræver en gymnasiel uddannelse, hvilket han ikke har ;-)

Jep, så langt er jeg kommet Men undervisningen foregår desværre i Birkerød. Jeg ved ikke om jeg er villig til at flytte så langt væk, "bare" for en uddannelse. 

Kan han ikke komme ind på det her: Dansk niveau C, samfundsfag niveau C, engelsk niveau C samt et valgfag på C niveau og mindst 3 års erhvervserfaring ? 

Jeg er heldigvis kun 19, så der er to år til, hvis det er!!

Anmeld

16. maj 2011

Lisbeth85

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg er uddannet folkeskolelærer i 2008 og ELSKER bare det job. Det er så livbekræftende, spændende og bare fantastisk Glæder mig til at begynde igen efter endt barsel

Anmeld

16. maj 2011

betski

Mirjam123 skriver:

Hej

Jeg jeg er er meget i tvivl om hva jeg vil og har lyst til angående uddannelse.

Så tænkte jeg godt kunne tænke mig og høre hvilken uddannelse i har?

Jeg er uddannet IT-Supporter og arbejder i dag som it koordinator og er meget glad for det

Anmeld

16. maj 2011

Dinna88

R&N skriver:

Forresten, så er der ikke ansættelsesstop længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.