Nadia&Daniel skriver:
Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget
http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html
Nej, ikke som sådan
Har mig selv som profilbillede, og skriver kun om graviditeten når der sker noget større. Fx kommende scanninger, at få kønnet at vide og sådan. Men jeg har da lagt mavebilleder op af og til samt scanningsbilleder. Og vil fortsætte med det
Men baby skal ikke direkte overtage min facebook, slet ikke. Min facebook er dog låst, så det er KUN dem jeg er venner med, der kan se min profil. Og jeg er kun venner med folk, som jeg ja.. Rent faktisk er venner med. Der er jo mange der friender gud og hver mand. Derfor ved jeg også, at der er mange af dem jeg er venner med, som er interesseret i at følge min graviditet. Det gælder eksempelvis min familie, som bor i England, samt venner der bor langt væk. Og hvis der så er nogen, der ikke vil høre om, at jeg af og til skriver noget om graviditet og baby, så må de unfriende mig
Jeg synes ens facebookprofil er privat forstået på den måde, at pointen vel er at fortælle om ens liv og følge med i ens venners.
Men baby skal ikke overtage det hele. Vil gerne vise englen frem, når den tid kommer, men jeg skal også selv være med på nogen af billederne. For jeg synes jo også det er mega kedeligt at se billeder af folks ferier, hvis de ikke selv er med på dem 
Anmeld