Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Aves.

132319 skriver:

Jeg synes nu det er sjovt at sidde og kigge det album igennem min mor har lavet til mig.

Der er hendes vandrejornal, mit armbånd fra hospitalet mm., kort og hilsner fra da jeg blev født, en fødselsberetning som hun har skrevet (betyder MEGET for mig, da hun ikke er her mere ) og sågar også en hårtot fra da jeg blev klippet første gang 5 måneder gammel 

Tror måske også drenge er anderledes...de er vidst knap så nostalgiske....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

smokin

132319 skriver:

Jeg har nærmest også flere billeder af Kamille end Hjalte, allerede.

Hun elsker at blive fotograferet og er et stor smil når hun ser et kamera  Hjalte derimod han har aldrig gidet at blive fotograferet, så ham har jeg ikke ret mange gode billeder af 

Malou ved præcis hvad et kamera er og formålet. Men hun har desværre en ret sjov måde at stille sig op med lukket øjne og kæmpe smil.. haha 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

132319

Eva. skriver:

Tror måske også drenge er anderledes...de er vidst knap så nostalgiske....

Det kan der selvfølgelig været noget om 

Jeg har dog gemt alt det ovenstående og, med undtagelse af en hårlok og skrevet en fødselsberetning til ham og så kan det være at hans kommende mor til hans børn, synes det er sjovt at se og læse 

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

132319 skriver:

Det kan der selvfølgelig været noget om 

Jeg har dog gemt alt det ovenstående og, med undtagelse af en hårlok og skrevet en fødselsberetning til ham og så kan det være at hans kommende mor til hans børn, synes det er sjovt at se og læse 

Måske og måske ikke... hvem ved...min søster og mor har smidt alt ud som der var fra de var børn, altså ikke billeder men alt det andet kunne de ikke lige se de skulle bruge til noget..

Anmeld

13. maj 2011

132319

Zette skriver:

Malou ved præcis hvad et kamera er og formålet. Men hun har desværre en ret sjov måde at stille sig op med lukket øjne og kæmpe smil.. haha 

Haha, hvor er hun skøn!  Kamille er på samme måde.

Det her ansigt sætter hun på, hver gang hun bliver fotograferet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

lukasmor

Lukas har klart overtaget min!
Er bare så stolt af ham - kan ikke lade være med at vise ham frem

Anmeld

13. maj 2011

Nalle

Mine unger har ikke overtaget min facebook, mit profilbilled er altid et billed af mig, jeg har billeder af dem, selvfølgelig, men det har jeg også af min kæreste Min status omhandler dem 1 ud 5 gange, ca.

Ja, jeg har mange billeder af mine børn herhjemme, og de har en legekrog i stuen, trods de har deres eget værelse begge to, so what?

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Nadia&Daniel skriver:

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

Nej, ikke som sådan Har mig selv som profilbillede, og skriver kun om graviditeten når der sker noget større. Fx kommende scanninger, at få kønnet at vide og sådan. Men jeg har da lagt mavebilleder op af og til samt scanningsbilleder. Og vil fortsætte med det Men baby skal ikke direkte overtage min facebook, slet ikke. Min facebook er dog låst, så det er KUN dem jeg er venner med, der kan se min profil. Og jeg er kun venner med folk, som jeg ja.. Rent faktisk er venner med. Der er jo mange der friender gud og hver mand. Derfor ved jeg også, at der er mange af dem jeg er venner med, som er interesseret i at følge min graviditet. Det gælder eksempelvis min familie, som bor i England, samt venner der bor langt væk. Og hvis der så er nogen, der ikke vil høre om, at jeg af og til skriver noget om graviditet og baby, så må de unfriende mig Jeg synes ens facebookprofil er privat forstået på den måde, at pointen vel er at fortælle om ens liv og følge med i ens venners.

Men baby skal ikke overtage det hele. Vil gerne vise englen frem, når den tid kommer, men jeg skal også selv være med på nogen af billederne. For jeg synes jo også det er mega kedeligt at se billeder af folks ferier, hvis de ikke selv er med på dem

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Min er ret blandet... Man skriver jo om det der fylder i ens liv og i barselsperioden er der skisme ikke meget andet der fylder...  Jeg prøøøver virkelig også at sætte andet derind end baby-relaterede statusupdates og billeder af guldet, men der sniger sig ofte noget ind som ikke handler om andet. 

Anmeld

13. maj 2011

Nadia&Daniel

Secrets skriver:

Nej, ikke som sådan Har mig selv som profilbillede, og skriver kun om graviditeten når der sker noget større. Fx kommende scanninger, at få kønnet at vide og sådan. Men jeg har da lagt mavebilleder op af og til samt scanningsbilleder. Og vil fortsætte med det Men baby skal ikke direkte overtage min facebook, slet ikke. Min facebook er dog låst, så det er KUN dem jeg er venner med, der kan se min profil. Og jeg er kun venner med folk, som jeg ja.. Rent faktisk er venner med. Der er jo mange der friender gud og hver mand. Derfor ved jeg også, at der er mange af dem jeg er venner med, som er interesseret i at følge min graviditet. Det gælder eksempelvis min familie, som bor i England, samt venner der bor langt væk. Og hvis der så er nogen, der ikke vil høre om, at jeg af og til skriver noget om graviditet og baby, så må de unfriende mig Jeg synes ens facebookprofil er privat forstået på den måde, at pointen vel er at fortælle om ens liv og følge med i ens venners.

Men baby skal ikke overtage det hele. Vil gerne vise englen frem, når den tid kommer, men jeg skal også selv være med på nogen af billederne. For jeg synes jo også det er mega kedeligt at se billeder af folks ferier, hvis de ikke selv er med på dem

Godt skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.