Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Laulund87

Maria har ikke overtaget min facebook, men hun er der da!

Mine statusopdateringer omhandler også hende nogle gange. Hun er sjovt nok en del af mit liv, så man vil også kunne se hende derinde.

Er der nogen der har ondt bagi over det, kan de bare slette mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

132319

Nadia&Daniel skriver:

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

N E J! 

Jovist har jeg billeder af børnene og massevis af dem men det er mest fordi mine søskende bor i Jylland og det er så nemt at dele billeder og videoer med dem derinde, fremfor mail 

Mht. statusopdateringer så er det sjældent jeg decideret skriver noget om mine børn. Jeg gjorde engang men kom en dag til at tænke på hvor fuldstændig ligeglad mine venner er med at Hjalte har taget sine første skridt eller sagt mor første gang. Jeg ynder ikke at sidde og "prale" derinde men skriver faktisk kun når han har sagt eller gjort noget jeg synes er sjovt.

Jeg krummer tæer over dem der lige skal skrive at de er på vej på skadestuen med et barn der har slået hul i hovedet osv. Jeg ved godt at man kan gå på facebook på mobilen, men altså det ville nok være det sidste jeg tænkte på hvis mit barn var kommet til skade. Hvis man har behov for at skrive det, så skriv det bagefter!

Jeg havde også en på mine venneliste engang, der opdaterede på facebook under sin fødsel, det var sgu for spøjst 

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Zette skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener søde Eva. Jeg tror da også jeg bliver væsentlig mere afslappet jo ældre hun bliver. Ligenu er det hele bare så nyt og fantastisk og alt skal foreviges. Og selvfølgelig skal alle følge med i MIT barn.... andet ville da være vanvittigt  

hehe...jeg havde nok været på samme måde på fb, hvis det var opfundet dengang.. Og ja, det første barn er der MANGE billeder af og nummer to knap så mange.... men så er der så mange ulemper ved at være den første af det vel er ok at der trods alt er flere billeder...

Anmeld

13. maj 2011

Nadia&Daniel

132319 skriver:

N E J! 

Jovist har jeg billeder af børnene og massevis af dem men det er mest fordi mine søskende bor i Jylland og det er så nemt at dele billeder og videoer med dem derinde, fremfor mail 

Mht. statusopdateringer så er det sjældent jeg decideret skriver noget om mine børn. Jeg gjorde engang men kom en dag til at tænke på hvor fuldstændig ligeglad mine venner er med at Hjalte har taget sine første skridt eller sagt mor første gang. Jeg ynder ikke at sidde og "prale" derinde men skriver faktisk kun når han har sagt eller gjort noget jeg synes er sjovt.

Jeg krummer tæer over dem der lige skal skrive at de er på vej på skadestuen med et barn der har slået hul i hovedet osv. Jeg ved godt at man kan gå på facebook på mobilen, men altså det ville nok være det sidste jeg tænkte på hvis mit barn var kommet til skade. Hvis man har behov for at skrive det, så skriv det bagefter!

Jeg havde også en på mine venneliste engang, der opdaterede på facebook under sin fødsel, det var sgu for spøjst 

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Eva. skriver:

hehe...jeg havde nok været på samme måde på fb, hvis det var opfundet dengang.. Og ja, det første barn er der MANGE billeder af og nummer to knap så mange.... men så er der så mange ulemper ved at være den første af det vel er ok at der trods alt er flere billeder...

Ja jeg tror ikke Malou mangler nogle billeder i albummet haha. Nicolai bliver ofte pinlig over mig fordi jeg render rundt som en anden japaner og knipser løs i offentligheden.... men foreviges det skal det altså!

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Zette skriver:

Ja jeg tror ikke Malou mangler nogle billeder i albummet haha. Nicolai bliver ofte pinlig over mig fordi jeg render rundt som en anden japaner og knipser løs i offentligheden.... men foreviges det skal det altså!

Præcis...og alt skrives, ned, hårtotter gemmes osv...for en dag at finde ud af at ungerne er fuldstændig græsk katolske...

Anmeld

13. maj 2011

hilma

Nope, ikke et eneste billed af min søn på face...

Har også givet udtryk for at ingen andre skal lægge billeder ud af ham, dog ku et vennepar ikke respektere det, fordi de troede jeg var ligeglad hvis man ikke så ansigtet på babyen, og jeg blev ikke bare tosset, min eks syntes at mine øjne pludselig blev sorte af ren arrigskab, og efter en kortere diskussion fik jeg et flabet svar fra ham der havde lagt det ud, " jaja det er væk nu og du ku da bare have svaret smsen da jeg spurgte dig!" øhhh, det var 9 timer efter fødselen, hallo, hav lige lidt respekt! 

Men fred være med dem, der lægger billeder ud(husk at "låse" billederne)

Anmeld

13. maj 2011

132319

Eva. skriver:

Præcis...og alt skrives, ned, hårtotter gemmes osv...for en dag at finde ud af at ungerne er fuldstændig græsk katolske...

Jeg synes nu det er sjovt at sidde og kigge det album igennem min mor har lavet til mig.

Der er hendes vandrejornal, mit armbånd fra hospitalet mm., kort og hilsner fra da jeg blev født, en fødselsberetning som hun har skrevet (betyder MEGET for mig, da hun ikke er her mere ) og sågar også en hårtot fra da jeg blev klippet første gang 5 måneder gammel 

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Eva. skriver:

Ja eller "aaaaaad hvorfor har du gemt mine tænder????!" 

Anmeld

13. maj 2011

132319

Zette skriver:

Jeg har nærmest også flere billeder af Kamille end Hjalte, allerede.

Hun elsker at blive fotograferet og er et stor smil når hun ser et kamera  Hjalte derimod han har aldrig gidet at blive fotograferet, så ham har jeg ikke ret mange gode billeder af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.