Zette skriver:
godt så, så er du jo ikke meget bedre end mig 
Kan være jeg bliver ligeså snusfornuftig som dig når jeg har været mor i 14 år. Indtil nu har jeg jo kun været det i knapt 1 år, så jeg er meget grøn.. BUT I LOVE IT! og ser intet forkert i at hun fylder SÅ meget.
Jeg var så meget mor da jeppe var et år, mødregruppe, fælles gruppeture med børn, billeder konstant, ekstra kopirer til dem der ville have, billeder hos fotograf osv osv osv....
Jeg tror måske bare ikke mit behov for det er der mere...jeg mener, det er jo ikke fordi det er noget der hverken skader eller gavner barnet, det er vidst bare for ens egen skyld...,)
Og så har jeg heldigvis ikke små børn mere...de er søde, de små...men når jeg ser og læser om alle de gravide og ser spædbørn så tænker jeg kun at jeg er glad for det ikke er mig....og det havde jeg for 13 år siden aldrig troet jeg skulle nå til...
Jeg elsker mine børn overalt på denne jord, gør alt for dem, men jeg håber på jeg også er god til at gøre dem selvstændige og lade dem vide og mærke at de er de unikke mennesker de er og give dem plads til at være...
PS, her er min stue og legeværelset, så har godt nok ikke legekrog i stuen, men jeg har stue i legerummet...
Anmeld