Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Aves.

Zette skriver:

Havde jeg 3 unger som dig måtte de stadig være overalt og jeg ville stadigvæk have tonsvis af billeder oppe Men jeg kan godt se det bliver et problem med facebooksiden høhø....

Jeg får travlt i hvert fald.

Som enlig mor med tre børn og børn der stort set altid er hjemme, så behøver de ikke fylde alle steder og hele tiden....vi har alle en lige stor del at fylde på, fysisk som mentalt...orker ikke at mine børn styrer mit liv.. så derfor har jeg rum og plads til mig..men jeg har også været mor i 14 år jo, jeg har været der med billeder hele tiden og alle steder..legekroge og ja..det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Brams

Lærke har også overtaget min, og helt med vilje. Vil jo så gerne dele hende med alle dem jeg kender og ikke lige får talt med så tit

Anmeld

13. maj 2011

K&S

Zette skriver:

Ja så absolut, og vi har også en legekrog i huset og MASSER af billeder i hjemmet af hende. I LOVE IT!

Anmeld

13. maj 2011

anja89

Mine to piger har  næsten overtaget min fb

Her hjemme betyder børn rigtig meget så der er en smule legetøj til hver i stuen plus noget fælles (en rusjebane)

Billeder er der også i massevis og der kommer også billeder ind/ op når der kommer flere

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Eva. skriver:

Som enlig mor med tre børn og børn der stort set altid er hjemme, så behøver de ikke fylde alle steder og hele tiden....vi har alle en lige stor del at fylde på, fysisk som mentalt...orker ikke at mine børn styrer mit liv.. så derfor har jeg rum og plads til mig..men jeg har også været mor i 14 år jo, jeg har været der med billeder hele tiden og alle steder..legekroge og ja..det hele..

godt så, så er du jo ikke meget bedre end mig

Kan være jeg bliver ligeså snusfornuftig som dig når jeg har været mor i 14 år. Indtil nu har jeg jo kun været det i knapt 1 år, så jeg er meget grøn..  BUT I LOVE IT! og ser intet forkert i at hun fylder SÅ meget.

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Zette skriver:

godt så, så er du jo ikke meget bedre end mig

Kan være jeg bliver ligeså snusfornuftig som dig når jeg har været mor i 14 år. Indtil nu har jeg jo kun været det i knapt 1 år, så jeg er meget grøn..  BUT I LOVE IT! og ser intet forkert i at hun fylder SÅ meget.

Jeg var så meget mor da jeppe var et år, mødregruppe, fælles gruppeture med børn, billeder konstant, ekstra kopirer til dem der ville have, billeder hos fotograf osv osv osv....

Jeg tror måske bare ikke mit behov for det er der mere...jeg mener, det er jo ikke fordi det er noget der hverken skader eller gavner barnet, det er vidst bare for ens egen skyld...,)

Og så har jeg heldigvis ikke små børn mere...de er søde, de små...men når jeg ser og læser om alle de gravide og ser spædbørn så tænker jeg kun at jeg er glad for det ikke er mig....og det havde jeg for 13 år siden aldrig troet jeg skulle nå til...

Jeg elsker mine børn overalt på denne jord, gør alt for dem, men jeg håber på jeg også er god til at gøre dem selvstændige og lade dem vide og mærke at de er de unikke mennesker de er og give dem plads til at være...

PS, her er min stue og legeværelset, så har godt nok ikke legekrog i stuen, men jeg har stue i legerummet...

Anmeld

13. maj 2011

Dansker i England

Jeg har ingen billeder af lillepigen på fb - bryder mig ikke om at lægge sådanne ud til offentlig skue, men min status opdatering omhandler ofte noget, lillepigen har gjort - men ikke altid.

Jeg emailer i stedet billeder til min familie.

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Nej synes ikke Julie har overtaget min facebook... Ja der ligger billeder af hende, der kommer et på i ny og næ... 

Anmeld

13. maj 2011

chael

Nadia&Daniel skriver:

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

Slet ikke. Har meget få billeder af ungerne på fjæsen.

De har ikke valgt at blive udstillet offentligt. Så jeg er meget sparsom med oplysniger om mine unger på fb.

Jeg har heller ikke offentliggjort min graviditet på fb. Og det gjorde jeg heller ikke sidst.

Lægger heller ikke billeder ind af min gravide mave, eller noget andet.

Det er MIG der har valgt at være på fb, IKKE mine børn.

*Camilla 20+2

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Eva. skriver:

Jeg var så meget mor da jeppe var et år, mødregruppe, fælles gruppeture med børn, billeder konstant, ekstra kopirer til dem der ville have, billeder hos fotograf osv osv osv....

Jeg tror måske bare ikke mit behov for det er der mere...jeg mener, det er jo ikke fordi det er noget der hverken skader eller gavner barnet, det er vidst bare for ens egen skyld...,)

Og så har jeg heldigvis ikke små børn mere...de er søde, de små...men når jeg ser og læser om alle de gravide og ser spædbørn så tænker jeg kun at jeg er glad for det ikke er mig....og det havde jeg for 13 år siden aldrig troet jeg skulle nå til...

Jeg elsker mine børn overalt på denne jord, gør alt for dem, men jeg håber på jeg også er god til at gøre dem selvstændige og lade dem vide og mærke at de er de unikke mennesker de er og give dem plads til at være...

PS, her er min stue og legeværelset, så har godt nok ikke legekrog i stuen, men jeg har stue i legerummet...

Jeg forstår godt hvad du mener søde Eva. Jeg tror da også jeg bliver væsentlig mere afslappet jo ældre hun bliver. Ligenu er det hele bare så nyt og fantastisk og alt skal foreviges. Og selvfølgelig skal alle følge med i MIT barn.... andet ville da være vanvittigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.