Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.626 visninger
61 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Nadia&Daniel

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

nope - der er næsten ingen billeder af ham på fb

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

Nej, det har mine børn ikke...men de to af dem hgar selv en profil og ham på 8 år han går godt nok til den med at tagge billeder og lægge billeder ind fra hans mobil...det er vidst lige ham med det univers...

Og mit hjem er faktisk heller ikke...har ikke et eneste billede hængende af mine børn og min stue har IKKE legekrog...kan ikk ha at der skal være børn OVERALT...

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Ja så absolut, og vi har også en legekrog i huset og MASSER af billeder i hjemmet af hende. I LOVE IT!

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Zette skriver:

Ja så absolut, og vi har også en legekrog i huset og MASSER af billeder i hjemmet af hende. I LOVE IT!

Og kun et barn...

Anmeld

13. maj 2011

Fru.Mäes <3

Hold op mand - jeg kunne være hende veninden fra artiklen DOG, er jeg ikke så slem Men har spammet mine venner derinde med scanningsbilleder, voksende mavebilleder og ikke mindst billeder af det lille vidunder

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

simon har nu næsten også overtaget min - men det er som du. også et valg jeg har taget..

Mine forældre bor på nordsjælland, andet familie i jylland og på fyn, alle folk som meget gerne vil følge med også, og det bliver så primært over facebook.

Jeg er nu også ligeglad med om andre synes han overshiner hele min fb-side - benytter nu mest fb til spil for tiden

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Hmm... Jeg vil ikke sige han har overtaget den. Men har da omkring 200 billeder af ham. 

Men har også billeder af så meget andet. Og skriver kun om ham i min status hvis han er begyndt på noget nyt eller SP har været her.

Anmeld

13. maj 2011

Nadia&Daniel

MaleneF skriver:

simon har nu næsten også overtaget min - men det er som du. også et valg jeg har taget..

Mine forældre bor på nordsjælland, andet familie i jylland og på fyn, alle folk som meget gerne vil følge med også, og det bliver så primært over facebook.

Jeg er nu også ligeglad med om andre synes han overshiner hele min fb-side - benytter nu mest fb til spil for tiden

Min familie bor i Jylland - så det er primær også for deres skyld.. Især min mor nyder billederne  Første gang jeg lagde en video ind af Laura, fik jeg denne besked fra min mor: "kan du ikke sørger for en video en gang om ugen, så vi kan følge hende??"  

Bruger min facebook til det som fylder meget i mit liv

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

Nadia&Daniel skriver:

Min familie bor i Jylland - så det er primær også for deres skyld.. Især min mor nyder billederne  Første gang jeg lagde en video ind af Laura, fik jeg denne besked fra min mor: "kan du ikke sørger for en video en gang om ugen, så vi kan følge hende??"  

Bruger min facebook til det som fylder meget i mit liv

Jeg har også en mor som nyder godt af billederne og opdateringerne på hvor stor Simon er blevet

Årh en dejlig respons at få Så kan man også høre hvor værdsat videoerne er Er samtidig helt sikker på at lille Laura også gør sig godt på de billeder og videoer.. Hold op hun er sød

Gør jeg også, det var egentligt også lidt forkert af mig at skrive jeg kun brugte siden til spil.. Hvis man ser min FB side ved man jo egentlig godt det ikke passer hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.