Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

TheLittleOne

Jeg er højgravid og har ikke lagt noget ind overhovedet... Jeg har ikke lyst til at nogle af mine bekendte skal følge med på tæt hold!

Vi holder det for vores tætte venner og familie.

Vi har snakket om herhjemme at efter fødslen vil vi ligge et billed ud af lille pigen, men det er også det.

Jeg syntes man skal passe på det ikke bliver for meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

mortilflere

jo flere børn jeg for jo færre foto kommer der oxo , faktisk er der kun foto oppe af de store , ej det er sg da oxo for dårigt , guske lov ligner pigerne hinanden og drengene hinanden het vildt LOL så ingen har bemærket det LOOOOOL

Vi har ikke legetøj i stuen men lege / trænings krog i køkkenet (der er 45 kvm ) og jeg for spat af det 

Anmeld

13. maj 2011

Mikkel's mor <3

MaleneF skriver:

simon har nu næsten også overtaget min - men det er som du. også et valg jeg har taget..

Mine forældre bor på nordsjælland, andet familie i jylland og på fyn, alle folk som meget gerne vil følge med også, og det bliver så primært over facebook.

Jeg er nu også ligeglad med om andre synes han overshiner hele min fb-side - benytter nu mest fb til spil for tiden

præcis, det er bare så meget lettere at smide en masse billeder ud på fb, når man har familie og venner langvejsfra.. de vil jo også gerne følge med, og så er man da selv utrolig stolt af sin/sine lille/små guldklumper.
tænk hvis man skulle maile til dem alle  man kunne jo ikke lave andet

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

Hej

Nej, jeg har INGEN billeder af Julie på min face profil.

Af den simple grund, at facebook ejer rettighederne til dine billeder osv.

Desuden ber min datter ikke selv om, at blive udstillet, så det vil jeg ikke udsætte hende for. Hvis mine facebook venner er interesseret i at se hende, skal jeg glædeligt stikke dem vores adresse.

Knus Lise

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

Jennifer skriver:

præcis, det er bare så meget lettere at smide en masse billeder ud på fb, når man har familie og venner langvejsfra.. de vil jo også gerne følge med, og så er man da selv utrolig stolt af sin/sine lille/små guldklumper.
tænk hvis man skulle maile til dem alle  man kunne jo ikke lave andet

Lige præcis

Anmeld

13. maj 2011

Nadia&Daniel

MaleneF skriver:

Jeg har også en mor som nyder godt af billederne og opdateringerne på hvor stor Simon er blevet

Årh en dejlig respons at få Så kan man også høre hvor værdsat videoerne er Er samtidig helt sikker på at lille Laura også gør sig godt på de billeder og videoer.. Hold op hun er sød

Gør jeg også, det var egentligt også lidt forkert af mig at skrive jeg kun brugte siden til spil.. Hvis man ser min FB side ved man jo egentlig godt det ikke passer hehe

Tak  Sad lige og kiggede på dit profilbillede før - Ham Simon er sgu en lille charme trold på det billede  Stort smil på hans læber

Anmeld

13. maj 2011

smokin

Eva. skriver:

Og kun et barn...

Havde jeg 3 unger som dig måtte de stadig være overalt og jeg ville stadigvæk have tonsvis af billeder oppe Men jeg kan godt se det bliver et problem med facebooksiden høhø....

Jeg får travlt i hvert fald.

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

Nadia&Daniel skriver:

Tak  Sad lige og kiggede på dit profilbillede før - Ham Simon er sgu en lille charme trold på det billede  Stort smil på hans læber

Så lidt da

Tuusind tak Ja han er næsten altid glad, det er bare lykken

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Oscar har stort set overtaget min facebook 

Før jeg fødte sagde jeg der kun skulle ligge få billeder af ham fordi facebook kunne tage billederne osv. men det blev ikke holdt .. 

Anmeld

13. maj 2011

DLM

Der ligger da masser af billeder af vores søn på vores profiler, men vi opdatere ikke status med hvad han laver så masser af billeder og det er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.