Har Jeres baby eller kommende baby overtaget din facebook??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

*A*

Jeg har ingen billeder af mine drenge - hverken her eller på Facebook...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Fenja09

Nej vores kommende bebs fylder ikke hele min FB side - jeg ligger kun et billede på at min mave hver gang der er gået en måned, men kun fra jeg var 4 måneder henne. Derudover har jeg lagt 3 scanningsbilleder ind og det er faktisk det. Jeg skriver kun i status efter scanning og da bebs sparkede for første gang ellers er det ikke bebs det drejer sig om.

Dog vil jeg ikke love at der ikke kommer mange flere billeder på når bebsen engang er kommet til verdenen

/Fenja

Anmeld

13. maj 2011

Loa

Syntes ikke Isabella fylder hele min facebook, men det er da klart hun fylder en del, både billeder og statusopdateringer. For jeg vil jo gerne dele hende med dem jeg ikke ser så tit....

Og hun fylder og betyder jo meget, så det er nok svært at undgå

Anmeld

13. maj 2011

Bondepigen

Nej, jeg bryder mig ikke om, at have billeder af min datter på nettet... Har lige opdaget at en bekendt har tyvstjålet et billede af mig, min mand og vores barn, som jeg havde på facebook... Nu har han dem til at ligge på hans profil selv om vi ikke er venner på FB. Det bryder jeg mig bare ikke om, og når først de flyver rundt derude, så er det ikke muligt at stoppe det igen...

Jeg behandler selv andres billeder med respekt (kunne ikke falde mig ind at nuppe andres billeder) og sætter ikke billeder ind af andre uden tilladelse. Jeg synes efterhånden folk tror de har ret til alt på facebook. Jeg synes det er respektløs ikke at spørge folk, hvad de selv vil...

Anmeld

13. maj 2011

dorthemus

Zette skriver:

Ja så absolut, og vi har også en legekrog i huset og MASSER af billeder i hjemmet af hende. I LOVE IT!

BTW..elsker dit nye profilbillede

Anmeld

13. maj 2011

Thalia

Mine børn bliver under ingen omstændigheder flashet på Facebook. Det kan jeg ganske enkelt ikke byde dem.

Min blog derimod har stort set kun handlet om familien de sidste mange år, så på den måde tager de alligevel lidt over

Anmeld

13. maj 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
nej, mine piger 'fylder' ikke meget på fb eller andre sider..
Har ingen billeder overhovedet, på fb.. Og kun mit profilbillede herinde..
Bryder mig ikke om, at have billeder til at 'flagre' på nettet..
Men derudover, så er nok halvdelen af mine statusopdateringer om mine børn..

Anmeld

13. maj 2011

Anette&Sophia

Nadia&Daniel skriver:

Laura har næsten overtaget min - men jeg har selv taget valget

http://www.babybusiness.dk/babymania-pa-facebook.html

den har ikke overtaget min facebook, men den har overtaget mine "venner".

Anmeld

13. maj 2011

LenaJohansen

jeg vil ikke mene min datter har "overtaget" min profil på FB.. Jeg har f.eks et profilbillede med hende og jeg. Så man kan se at det er min profil

Anmeld

13. maj 2011

Christina.78

FrøkenHedegaard skriver:

Hold op mand - jeg kunne være hende veninden fra artiklen DOG, er jeg ikke så slem Men har spammet mine venner derinde med scanningsbilleder, voksende mavebilleder og ikke mindst billeder af det lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.