Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Ja det gør så... er ikke et sekund i tvivl om at han ved at han er elsket. Er så glad for at han allerede nu siger hvad han føler og mener. For nogle gange kommer det; nej far det vil jeg ikke - er bare sur. Hvor vi blot siger at det er helt okay at være sur og lader ham være sur.. ikke fordi det plejer at tage mange sekunder førend det er ovre...

Mine er også mærkelige og en del klør, vokser, gror sammen med andre osv. 

Vores læge sender os altid videre, hvis hun er tvivl om det mindste. Som hun selv siger at hun har læst alm medicin og ikke noget speciale som en børnelæge eller hudlæge..

dejligt glæder mig så meget til daniel kan vise det og fortælle det for vise det jo vi får et lille kys ind i mellem så smelter jeg hihihihi...

og så her den anden dag i godmorgen danmark eller aften øhh at de nogle gange gerne måtte vokse og det kunne være meget alm men ikke de kør og ikke når de er sådan plettet og mærkelige sådan nogle har min kæreste de er slet ikke kønne håber på det bedste der ikke er noget også med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Muffi<3 skriver:

Uhhh   Men du mærker sikkert intet , bare luk dine øjne .. Jeg fik jo revet min dims af i lokal bedøvelse med et slags rivejern   Klam tanke men jeg mærkede altså intet   Jeg er nu glad for jeg skal i fuld narkose tirsdag ..

irg...

Pyh, det bliver vist en rigtig 'fredag den 13' i morgen...

Skidt... Må nok hellere lig smutte i bad, for det er der ikke lige tid til i morgen tidlig - frederic skulle gerne lige et smut under bruser når han står op...

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

irg...

Pyh, det bliver vist en rigtig 'fredag den 13' i morgen...

Skidt... Må nok hellere lig smutte i bad, for det er der ikke lige tid til i morgen tidlig - frederic skulle gerne lige et smut under bruser når han står op...

Rigtig meget held og lykke i morgen , husk nu ikke at smøre creme på i dag eller i morgen .. Lad mig vide besked når du har været der

Anmeld

12. maj 2011

2721

12. maj 2011

B&J skriver:

dejligt glæder mig så meget til daniel kan vise det og fortælle det for vise det jo vi får et lille kys ind i mellem så smelter jeg hihihihi...

og så her den anden dag i godmorgen danmark eller aften øhh at de nogle gange gerne måtte vokse og det kunne være meget alm men ikke de kør og ikke når de er sådan plettet og mærkelige sådan nogle har min kæreste de er slet ikke kønne håber på det bedste der ikke er noget også med dig

ja bare vent og glæd jer...

Aner jo ikke hvornår det vender igen og han bare siger; adr. når vi giver ham et kys...

Frederic er jo lidt sønderjyde, så her hedder det; moar gerne give dig et mut...

Ja havde også hørt at de godt måtte vokse mm. Da det også kunne udløses af hormoner osv. Så havde bare gået og tænkt, det er nok fra graviditeten af... Hvor manden det sidste års tid har bedt mig om at komme afsted med de pletter... Han har jo kunnet følge med i deres vækst osv. 

Her har de også alverdens brune farver. Nogle lyse med en mørk kant aller yderst og andre omvendt. En del der vokser udaf og buler ud. Andre helt mørkebrun/ sorte der vokser og klør. De har ihvertfald ingen hæmninger hvad ang hvor de kommer...

Anmeld

12. maj 2011

Muffi<3 skriver:

Rigtig meget held og lykke i morgen , husk nu ikke at smøre creme på i dag eller i morgen .. Lad mig vide besked når du har været der

Tak skal du have...

crem? hvad er det... 

Skal nok komme med en update i morgen...

Anmeld

12. maj 2011

Puslingen skriver:

tak..

Anmeld

12. maj 2011

Kløver

Tak maja...

Vi håber også på at denne mdr er den sidste inden hans lægetid i sep. så han kan få lidt ro.

Da han også her sidst i maj skal på børne afd til en snak med spisepædagog, hun ringed sidste dag og ville høre hvordan det går. Hun ville gerne at vi kunne komme forbi hende på børne afd i morgen, når vi var færdige på børne amb. Men hun fandt ud af at hun havde fri i morgen.. Kan jeg godt forstå, det er jo fredag d. 13...

Tak, han er bare mega herlig.

ej hvor ærgeligt, håber på det bedste alligevel

Anmeld

12. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Krydser rigtig meget fingre for jer begge!!!!

Anmeld

12. maj 2011

CarinaSB

Da vi tjekker ind på børne amb i morgen, igen...

Diætist kl 8.00 

Vægt/vækst kontrol kl. 9.00  Hvor der ellers kun skulle have været sygeplejeske tid, men spisepædagog på børne afd. (som vi altid kan ringe til) ville lige snakke med hans børnelæge og evt lige få ham forbi i morgen.. Da han de sidste 3 uger har klaget over av mave nogle få min. før aff. på trods af at han får aff pulver og hans aff ser pæn nok ud...

Derefter blive han afl i dp og hvor jeg kl. 12.45 skal til hudlæge med mine dimser og pletter + han vil fjerne en del og sende dem ind.. (piv)

Og I skal da ikke snydes for billeder, de blev taget i går...

Hejsa ..

Vil bare ønske jer alt held og lykke .. Jeg fik fjernet et modersmærke på mit knæ i feb .. Og hun skulle ret dybt ned .. Fra jeg fik bedøvelsen til det var fjernet og lukket gik der max 20 sek .. Og jeg kunne intet mærke .. heller ikke bagefter .. Jeg var så bange for at det ville svie eller stramme .. men nej intet at mærke efter .. Jeg skal  for jer imorgen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.