B&J skriver:
dejligt glæder mig så meget til daniel kan vise det og fortælle det for vise det jo vi får et lille kys ind i mellem så smelter jeg hihihihi...
og så her den anden dag i godmorgen danmark eller aften øhh at de nogle gange gerne måtte vokse og det kunne være meget alm men ikke de kør og ikke når de er sådan plettet og mærkelige sådan nogle har min kæreste de er slet ikke kønne håber på det bedste der ikke er noget også med dig
ja bare vent og glæd jer...
Aner jo ikke hvornår det vender igen og han bare siger; adr. når vi giver ham et kys...
Frederic er jo lidt sønderjyde, så her hedder det; moar gerne give dig et mut...
Ja havde også hørt at de godt måtte vokse mm. Da det også kunne udløses af hormoner osv. Så havde bare gået og tænkt, det er nok fra graviditeten af... Hvor manden det sidste års tid har bedt mig om at komme afsted med de pletter... Han har jo kunnet følge med i deres vækst osv.
Her har de også alverdens brune farver. Nogle lyse med en mørk kant aller yderst og andre omvendt. En del der vokser udaf og buler ud. Andre helt mørkebrun/ sorte der vokser og klør. De har ihvertfald ingen hæmninger hvad ang hvor de kommer...
Anmeld