Mor til Frederic skriver:
Vi har jo rendt derude i over 1½ år nu, så burde snart være hærdet...
Men har for egen følelser skyld lært at side derude med åben sind og ikke sat mig i hovedet at; ih, nu er han sikkert vokset 5 cm og helt sikkert taget minimum 1½ kg på. Men tage det som det kommer, nogle gange har jeg slet ikke ville have at vide hvad han vejer - for kan ikke bruge de tal til noget, jo de ville give endnu mere bekymringer + øget fokus på at nu skal han bare spise det mere..
Hvis der er noget i de pletter, ved jeg i det mindste hvor de kommer fra. Så tager vi den derfra, vil ikke side nu her og sige; selvfølgelig er der intet i de pletter... For tænk nu hvis.. De pletter vil og skal ikke slå mig ud af kurs. Er der noget i dem, ja så kommer jeg skisme efter dem.
AT have en sund indstilling, kan faktisk hjælpe meget.
ja det kunne være så fantastisk hvis de sagde han havde taget på, men jeg krydser finger og håber og hvis ikke jamen så håber jeg han har næste gang, for det er virklig en sej kamp i er igennem og håber kun det bedste for jer og for Frederic...
og ja de mærker, tænker selv på¨min kæreste skal faktisk ind her i næste uge til læge det havde jeg da helt glemt, han skal også ha fjernet nogle for nogle af dem ser faktisk ikke særlig godt ud og meget ja ikke alm. men der er godt nok ikke noget i hans familie men tænk hvis han havde noget pyuhhh bliver helt bange, og jeg syntes bare du har sådan en god indstilling til tingene
Anmeld