Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

KittyGirl skriver:

og hvor er han dog bare lækker som sædvanligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Vi har jo rendt derude i over 1½ år nu, så burde snart være hærdet...

Men har for egen følelser skyld lært at side derude med åben sind og ikke sat mig i hovedet at; ih, nu er han sikkert vokset 5 cm og helt sikkert taget minimum 1½ kg på. Men tage det som det kommer, nogle gange har jeg slet ikke ville have at vide hvad han vejer - for kan ikke bruge de tal til noget, jo de ville give endnu mere bekymringer + øget fokus på at nu skal han bare spise det mere..

Hvis der er noget i de pletter, ved jeg i det mindste hvor de kommer fra. Så tager vi den derfra, vil ikke side nu her og sige; selvfølgelig er der intet i de pletter... For tænk nu hvis.. De pletter vil og skal ikke slå mig ud af kurs. Er der noget i dem, ja så kommer jeg skisme efter dem.

AT have en sund indstilling, kan faktisk hjælpe meget.

ja det kunne være så fantastisk hvis de sagde han havde taget på, men jeg krydser finger og håber og hvis ikke jamen så håber jeg han har næste gang, for det er virklig en sej kamp i er igennem og håber kun det bedste for jer og for Frederic...

og ja de mærker, tænker selv på¨min kæreste skal faktisk ind her i næste uge til læge det havde jeg da helt glemt, han skal også ha fjernet nogle for nogle af dem ser faktisk ikke særlig godt ud og meget ja ikke alm. men der er godt nok ikke noget i hans familie men tænk hvis han havde noget pyuhhh bliver helt bange, og jeg syntes bare du har sådan en god indstilling til tingene

Anmeld

12. maj 2011

B&J skriver:

ja det kunne være så fantastisk hvis de sagde han havde taget på, men jeg krydser finger og håber og hvis ikke jamen så håber jeg han har næste gang, for det er virklig en sej kamp i er igennem og håber kun det bedste for jer og for Frederic...

og ja de mærker, tænker selv på¨min kæreste skal faktisk ind her i næste uge til læge det havde jeg da helt glemt, han skal også ha fjernet nogle for nogle af dem ser faktisk ikke særlig godt ud og meget ja ikke alm. men der er godt nok ikke noget i hans familie men tænk hvis han havde noget pyuhhh bliver helt bange, og jeg syntes bare du har sådan en god indstilling til tingene

Ja der er ikke så meget andet end at tage den fra gang til gang...

Alt + uanset str,  er fedt. Men er også så glad for at han bare trives på alle andre punkter og tænker; tja godt være han ikke vokser det han skal/burde - men han er fandme lige dejlig af den grund. Hans smil når bare helt ind i hjertet på en, eller når jeg driller ham; ej lille moar altså - du er en lille bølle bambit.. Når han er puttet; moar? Ja freder ven. Jeg er glad for dig - far er også glad for mig og jeg er glad for frederic... 

Min egen læge ville ikke røre dem. Hun kigged på dem og lod sin fingre mærke de forskellige og sagde at dem ville hun ikke turde røre, for de er som de ikke burde være..

Anmeld

12. maj 2011

B&J

Ja der er ikke så meget andet end at tage den fra gang til gang...

Alt + uanset str,  er fedt. Men er også så glad for at han bare trives på alle andre punkter og tænker; tja godt være han ikke vokser det han skal/burde - men han er fandme lige dejlig af den grund. Hans smil når bare helt ind i hjertet på en, eller når jeg driller ham; ej lille moar altså - du er en lille bølle bambit.. Når han er puttet; moar? Ja freder ven. Jeg er glad for dig - far er også glad for mig og jeg er glad for frederic... 

Min egen læge ville ikke røre dem. Hun kigged på dem og lod sin fingre mærke de forskellige og sagde at dem ville hun ikke turde røre, for de er som de ikke burde være..

Ej hvor kan jeg godt forstå jeres hjerte smelter som han dog kan sige det åhhh det ryger lige ind i hjertet på en,....

puhhhh det lyder ikke godt glæder mig til af se hvad de siger til min kærestes for de er også meget mærkelige nogle af dem puh... men håber der ikke er noget i dem...

men også bedre en der virkelig kan finde ud af det ser på det stedet for en læge der ikke vil se på dem fordi de ikke ser rigtige ud

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

tak..

Havde du ikke fået nogle fjernet?

Ik endnu   har fået fjernet en knop der viste sig at være hud kræft så skal i fuld narkose på tirsdag og have lavet sikkerheds snit   i ansigtet   og så vil de fjerne nogle modermærker når nu de er i gang   Men vi klarer den du   Hvor der er vilje er der en vej .

Anmeld

12. maj 2011

B&J skriver:

Ej hvor kan jeg godt forstå jeres hjerte smelter som han dog kan sige det åhhh det ryger lige ind i hjertet på en,....

puhhhh det lyder ikke godt glæder mig til af se hvad de siger til min kærestes for de er også meget mærkelige nogle af dem puh... men håber der ikke er noget i dem...

men også bedre en der virkelig kan finde ud af det ser på det stedet for en læge der ikke vil se på dem fordi de ikke ser rigtige ud

Ja det gør så... er ikke et sekund i tvivl om at han ved at han er elsket. Er så glad for at han allerede nu siger hvad han føler og mener. For nogle gange kommer det; nej far det vil jeg ikke - er bare sur. Hvor vi blot siger at det er helt okay at være sur og lader ham være sur.. ikke fordi det plejer at tage mange sekunder førend det er ovre...

Mine er også mærkelige og en del klør, vokser, gror sammen med andre osv. 

Vores læge sender os altid videre, hvis hun er tvivl om det mindste. Som hun selv siger at hun har læst alm medicin og ikke noget speciale som en børnelæge eller hudlæge..

Anmeld

12. maj 2011

Muffi<3 skriver:

Ik endnu   har fået fjernet en knop der viste sig at være hud kræft så skal i fuld narkose på tirsdag og have lavet sikkerheds snit   i ansigtet   og så vil de fjerne nogle modermærker når nu de er i gang   Men vi klarer den du   Hvor der er vilje er der en vej .

Vi skal nok klare den...

Hader bare lokal bedøvelse og den følelse af når de skærer i huden. Som hende sekr. sagde, ja du skal ikke blive overrasket, for de er nød til at skære et godt stykke omkring og ned, for at få hele rod'en med. Mums...

fik engang fjernet en tå med lokal bedøvelse, det gør jeg aldrig nogen sinde igen... 

Anmeld

12. maj 2011

Ina33

Da vi tjekker ind på børne amb i morgen, igen...

Diætist kl 8.00 

Vægt/vækst kontrol kl. 9.00  Hvor der ellers kun skulle have været sygeplejeske tid, men spisepædagog på børne afd. (som vi altid kan ringe til) ville lige snakke med hans børnelæge og evt lige få ham forbi i morgen.. Da han de sidste 3 uger har klaget over av mave nogle få min. før aff. på trods af at han får aff pulver og hans aff ser pæn nok ud...

Derefter blive han afl i dp og hvor jeg kl. 12.45 skal til hudlæge med mine dimser og pletter + han vil fjerne en del og sende dem ind.. (piv)

Og I skal da ikke snydes for billeder, de blev taget i går...

Jeg krydser, som altid, fingre for jer.

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

Vi skal nok klare den...

Hader bare lokal bedøvelse og den følelse af når de skærer i huden. Som hende sekr. sagde, ja du skal ikke blive overrasket, for de er nød til at skære et godt stykke omkring og ned, for at få hele rod'en med. Mums...

fik engang fjernet en tå med lokal bedøvelse, det gør jeg aldrig nogen sinde igen... 

Uhhh   Men du mærker sikkert intet , bare luk dine øjne .. Jeg fik jo revet min dims af i lokal bedøvelse med et slags rivejern   Klam tanke men jeg mærkede altså intet   Jeg er nu glad for jeg skal i fuld narkose tirsdag ..

Anmeld

12. maj 2011

Loppe skriver:

Jeg krydser, som altid, fingre for jer.

tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.