Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Kan godt forstå du ikke satser noget men jeg håber der kommer et godt indlæg imorgen og Frederic, og håber så meget på der ikke er noget i dine pletter, for det lyder slet ikke godt med din familie der er alt for mange dårlige tilfælde, øv

Vi har jo rendt derude i over 1½ år nu, så burde snart være hærdet...

Men har for egen følelser skyld lært at side derude med åben sind og ikke sat mig i hovedet at; ih, nu er han sikkert vokset 5 cm og helt sikkert taget minimum 1½ kg på. Men tage det som det kommer, nogle gange har jeg slet ikke ville have at vide hvad han vejer - for kan ikke bruge de tal til noget, jo de ville give endnu mere bekymringer + øget fokus på at nu skal han bare spise det mere..

Hvis der er noget i de pletter, ved jeg i det mindste hvor de kommer fra. Så tager vi den derfra, vil ikke side nu her og sige; selvfølgelig er der intet i de pletter... For tænk nu hvis.. De pletter vil og skal ikke slå mig ud af kurs. Er der noget i dem, ja så kommer jeg skisme efter dem.

AT have en sund indstilling, kan faktisk hjælpe meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Åh, altså..  rigtigt meget til jer!!

Stine og Lisa.

Anmeld

12. maj 2011

Henri84 skriver:

Du ved jeg tænker på jer i morgen
Lækre Freder

Jeps... 

Har jo lovet dig en update i morgen formiddag og ved du kun er en sms væk...

Anmeld

12. maj 2011

Kløver

krydser alt både for Frederic og dig, håber det vil gå godt rigtig godt, og på gode resultater

og igen igen, jamen han er jo bare for skøøøøn

Anmeld

12. maj 2011

Henri84

Mor til Frederic skriver:

Jeps... 

Har jo lovet dig en update i morgen formiddag og ved du kun er en sms væk...

Jep Er spændt på hvad de har at sige

Anmeld

12. maj 2011

Muffi<3 skriver:

Jeg krydser fingre for dig

tak..

Havde du ikke fået nogle fjernet?

Anmeld

12. maj 2011

Tilmeldt skriver:

Åh, altså..  rigtigt meget til jer!!

Stine og Lisa.

Tak stine...

Anmeld

12. maj 2011

Maja84 skriver:

krydser alt både for Frederic og dig, håber det vil gå godt rigtig godt, og på gode resultater

og igen igen, jamen han er jo bare for skøøøøn

Tak maja...

Vi håber også på at denne mdr er den sidste inden hans lægetid i sep. så han kan få lidt ro.

Da han også her sidst i maj skal på børne afd til en snak med spisepædagog, hun ringed sidste dag og ville høre hvordan det går. Hun ville gerne at vi kunne komme forbi hende på børne afd i morgen, når vi var færdige på børne amb. Men hun fandt ud af at hun havde fri i morgen.. Kan jeg godt forstå, det er jo fredag d. 13...

Tak, han er bare mega herlig.

Anmeld

12. maj 2011

Ryberg

Mor til Frederic skriver:

Da vi tjekker ind på børne amb i morgen, igen...

Diætist kl 8.00 

Vægt/vækst kontrol kl. 9.00  Hvor der ellers kun skulle have været sygeplejeske tid, men spisepædagog på børne afd. (som vi altid kan ringe til) ville lige snakke med hans børnelæge og evt lige få ham forbi i morgen.. Da han de sidste 3 uger har klaget over av mave nogle få min. før aff. på trods af at han får aff pulver og hans aff ser pæn nok ud...

Derefter blive han afl i dp og hvor jeg kl. 12.45 skal til hudlæge med mine dimser og pletter + han vil fjerne en del og sende dem ind.. (piv)

Og I skal da ikke snydes for billeder, de blev taget i går...

og hvor er han dog bare lækker som sædvanligt

Anmeld

12. maj 2011

Henri84 skriver:

Jep Er spændt på hvad de har at sige

Det samme er jeg...

For alle de råd med at gøre mad mere spændene og sjov har godt nok ingen virkning heller. Pinde mad'er, små rugbrøder hapsere med flag osv. Han er bare kold i numsen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.