Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

serinasmor skriver:

hvor er det fantastisk at høre han har taget på .. og er vokset

(følger jo lidt med på sidelinjen)

husk at fejre de små sejre med stil

fortsat god weekend

Ja det er så mega sejt... 

Det med at fejre små skridt gjorde vi ikke, da han for første gang ever i al den tid vi har gået derude - fik en reaktion...

Var jo nød til at afl ham i dp, da jeg skulle videre til hudlægen. Han sagde godt nok; mor ikke ned til joan idag, bare være hjemme og lege med dig.. Det har han sagt før og det så snart vi rammer hendes indkørsel er det forsvundet... Så tænkte at det nok ville gå.

Men nej... Han havde slet ikke været sig selv, intet spist, stort set intet sagt, svært ved at falde til ro da han skulle sove til middag mm. Da jeg så henter ham sidder han pænt ved bordet sammen med resten af drengene, men med sut og bedrøved øjne. Siger frisk at han da ikke behøver sut, da han jo kun bruger den til at falde i søn på... Hans verden bryder bare helt sammen og må sidde med ham i små 10 hvor han bare kryber sammen og putter/gemmer sig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

B&J skriver:

Håber der kommer en rigtigt positiv tråd til os den dag så

mon ikke... skal godt nok arbejde hele dagen lang og får trådende taget i arbejdstiden...

Anmeld

14. maj 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

mon ikke... skal godt nok arbejde hele dagen lang og får trådende taget i arbejdstiden...

Anmeld

14. maj 2011

Kløver

Det er gået kanon... indtil videre...

hvor dejligt at høre

Anmeld

14. maj 2011

Maja84 skriver:

hvor dejligt at høre

ja det er lækkert...

Han har dog fået en reaktion på det syghus halløj, så vores selvsikre ungemand som vi troed havde en stærk psyke - knap sig selv lige pt.

Anmeld

14. maj 2011

Kløver

ja det er lækkert...

Han har dog fået en reaktion på det syghus halløj, så vores selvsikre ungemand som vi troed havde en stærk psyke - knap sig selv lige pt.

det jeg ked af at høre, men håber det snart går over, det er også en masse i/han skal igennem

Anmeld

14. maj 2011

Maja84 skriver:

det jeg ked af at høre, men håber det snart går over, det er også en masse i/han skal igennem

Det skal det nok...

Havde godt læst om det for ca 2 år siden, så vidste at det evt godt kunne komme..        

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Update på først ½ af dagen...

Diætist; ingen hjælp at hente der, da vi gør de rigtige ting og er obs på at give ham ekstra fedtstof osv. 

Vægt/vækst kontrol;  Frederic er vokset 2,9 cm siden sidste kontrol i januar. Vægten sagde + ikke det store, men nok for mor her...

Så det med at virker tyndere er fordi han er vokset i højde og vægten halter lidt - men den er med... Han er stadig langt fra sin egen kurve, men kurven ligger nu ikke vandret mere - men en smule stigende... Så mega herre sejt..

Tak for de krydsed fingre..

Iiihh, hvor er det skønt at læse. Sikke en lettelse. Det glæder mig for Jer!

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName skriver:

Iiihh, hvor er det skønt at læse. Sikke en lettelse. Det glæder mig for Jer!

ja det er dejligt...

Anmeld

15. maj 2011

serinasmor

Ja det er så mega sejt... 

Det med at fejre små skridt gjorde vi ikke, da han for første gang ever i al den tid vi har gået derude - fik en reaktion...

Var jo nød til at afl ham i dp, da jeg skulle videre til hudlægen. Han sagde godt nok; mor ikke ned til joan idag, bare være hjemme og lege med dig.. Det har han sagt før og det så snart vi rammer hendes indkørsel er det forsvundet... Så tænkte at det nok ville gå.

Men nej... Han havde slet ikke været sig selv, intet spist, stort set intet sagt, svært ved at falde til ro da han skulle sove til middag mm. Da jeg så henter ham sidder han pænt ved bordet sammen med resten af drengene, men med sut og bedrøved øjne. Siger frisk at han da ikke behøver sut, da han jo kun bruger den til at falde i søn på... Hans verden bryder bare helt sammen og må sidde med ham i små 10 hvor han bare kryber sammen og putter/gemmer sig. 

lille pus ..

det må da også være hårdt sådan at skulle rende til kontrol hele tiden ..  og blive målt og vejet og kontrolleret...

håber du har din friske og glade dreng tilbage nu

er han blevet lidt gladere for mad eller hvordan fik i ham til at tage på ?? (og nej mener jo selvfølgelig ikke at du har stoppet mad i ham)  men der var jo noget med at han var lidt bange for maden .. hvis jeg husker ret .. er det blevet bedre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.