Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.724 visninger
62 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Da vi tjekker ind på børne amb i morgen, igen...

Diætist kl 8.00 

Vægt/vækst kontrol kl. 9.00  Hvor der ellers kun skulle have været sygeplejeske tid, men spisepædagog på børne afd. (som vi altid kan ringe til) ville lige snakke med hans børnelæge og evt lige få ham forbi i morgen.. Da han de sidste 3 uger har klaget over av mave nogle få min. før aff. på trods af at han får aff pulver og hans aff ser pæn nok ud...

Derefter blive han afl i dp og hvor jeg kl. 12.45 skal til hudlæge med mine dimser og pletter + han vil fjerne en del og sende dem ind.. (piv)

Og I skal da ikke snydes for billeder, de blev taget i går...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Lisbeth85

Sendt i din retning... både med sønnike og dine 'pletter og dimser'

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth85 skriver:

Sendt i din retning... både med sønnike og dine 'pletter og dimser'

Tak... 

Er både nervøs og spændt, men det er jeg stort set hver evige gang.

Anmeld

12. maj 2011

B&J

jeg krydser så meget finger for dejlig Frederic og håber på at der ikke er noget ivejen med mors dimser og pletter

og igen en fantastisk billede af bølle banditten

Anmeld

12. maj 2011

B&J skriver:

jeg krydser så meget finger for dejlig Frederic og håber på at der ikke er noget ivejen med mors dimser og pletter

og igen en fantastisk billede af bølle banditten

Tak...

Håber hende diætist kan komme med bare lidt brugbart og at han er begyndt at rette sig ind på hans kurve igen... Men satser ingen penge, da han på børne afd. sidst vi var til samtale med spisepædagog'en havde tabt sig... Så det kan kun blive til + kg eller gram i morgen...

Har godt nok været ved at aflyse den tid ved hudlæge op til flere gange, så sent som idag.. Da jeg er blevet kontaktet af nogle 'nye' søskende på fb som er på min bio. far's side... Der er kræft på hele linjen. Min bio far var ud af en flok på 5 - de er 2 tilbage. Bedsteforældre døde af hudkræft og har indtil videre fået at vide at 2 af mine 'søskendene' er døde, en på 43 og en på 34 år - begge af kræft. En 'lillebror' døde 11 år gammel af blodkræft.. Alle de ting fandt jeg først ud af, efter jeg havde fået tid hos hudlægen...

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

Ej hvor godt du skal have fjernet dem i morgen   Hva har hudlægen sagt til dem ??  De plejer godt at kunne se om der er noget i dem med det samme .. Det er min tur på tirsdag

Anmeld

12. maj 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Tak...

Håber hende diætist kan komme med bare lidt brugbart og at han er begyndt at rette sig ind på hans kurve igen... Men satser ingen penge, da han på børne afd. sidst vi var til samtale med spisepædagog'en havde tabt sig... Så det kan kun blive til + kg eller gram i morgen...

Har godt nok været ved at aflyse den tid ved hudlæge op til flere gange, så sent som idag.. Da jeg er blevet kontaktet af nogle 'nye' søskende på fb som er på min bio. far's side... Der er kræft på hele linjen. Min bio far var ud af en flok på 5 - de er 2 tilbage. Bedsteforældre døde af hudkræft og har indtil videre fået at vide at 2 af mine 'søskendene' er døde, en på 43 og en på 34 år - begge af kræft. En 'lillebror' døde 11 år gammel af blodkræft.. Alle de ting fandt jeg først ud af, efter jeg havde fået tid hos hudlægen...

Kan godt forstå du ikke satser noget men jeg håber der kommer et godt indlæg imorgen og Frederic, og håber så meget på der ikke er noget i dine pletter, for det lyder slet ikke godt med din familie der er alt for mange dårlige tilfælde, øv

Anmeld

12. maj 2011

Henri84

Du ved jeg tænker på jer i morgen
Lækre Freder

Anmeld

12. maj 2011

Muffi<3 skriver:

Ej hvor godt du skal have fjernet dem i morgen   Hva har hudlægen sagt til dem ??  De plejer godt at kunne se om der er noget i dem med det samme .. Det er min tur på tirsdag

Det er første besøg i morgen...

Men ringed til dem idag egentlig fordi jeg er skide nervøs og spurgte lidt hen til hvad der skulle ske... Hun kigged i min journal og sagde at det hele nok ville tage små 2 timer, da han skulle kigge dem med det der lys aperat og så fjerne nogle af dem...

Anmeld

12. maj 2011

Lady Marion <3

Mor til Frederic skriver:

Det er første besøg i morgen...

Men ringed til dem idag egentlig fordi jeg er skide nervøs og spurgte lidt hen til hvad der skulle ske... Hun kigged i min journal og sagde at det hele nok ville tage små 2 timer, da han skulle kigge dem med det der lys aperat og så fjerne nogle af dem...

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.