Kryds lige fingre for Frederic i morgen og mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

serinasmor skriver:

lille pus ..

det må da også være hårdt sådan at skulle rende til kontrol hele tiden ..  og blive målt og vejet og kontrolleret...

håber du har din friske og glade dreng tilbage nu

er han blevet lidt gladere for mad eller hvordan fik i ham til at tage på ?? (og nej mener jo selvfølgelig ikke at du har stoppet mad i ham)  men der var jo noget med at han var lidt bange for maden .. hvis jeg husker ret .. er det blevet bedre ??

Han har ellers aldrig været påvirket, heller ikke under indlæggelser. Og på børne amb er der som sådan ikke nogen i hvide kitler, men igen lydene og lugtene er der stadig. 

Han har været en træt dreng hele weekend...

Aner det ikke... ved da godt at nogle 100 g ikke er det store og det kan være en fyldt blære og tarm osv. Men det er okay med mig..

Han er stadig mystisk hvad mad angår, kan spise ok til morgen og resten af dagen nægter han stort set. Tygger på maden og spytter det ud igen. Tager leverpostej'n og tegner på tallerken. Maler han's frikadelle med remulade osv. 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

serinasmor

Mor til Frederic skriver:

Han har ellers aldrig været påvirket, heller ikke under indlæggelser. Og på børne amb er der som sådan ikke nogen i hvide kitler, men igen lydene og lugtene er der stadig. 

Han har været en træt dreng hele weekend...

Aner det ikke... ved da godt at nogle 100 g ikke er det store og det kan være en fyldt blære og tarm osv. Men det er okay med mig..

Han er stadig mystisk hvad mad angår, kan spise ok til morgen og resten af dagen nægter han stort set. Tygger på maden og spytter det ud igen. Tager leverpostej'n og tegner på tallerken. Maler han's frikadelle med remulade osv. 1

Nogle 100 gram er da også flot  ... MEGET FLOT.. det er jo noget der er taget på .. ikke tabt ..

især når han har brugt rigtig meget energi på at vokse oven i

hmmm ....  det lyder egentlig for mig som om han bare bruger rigtig lang tid på at undersøge hvad mad er ... og undersøge forskellige teksturer og smags(sanse) indtryk ...

nu ved jeg godt jeg ikke er prof  men så længe han er nysgerrig omkring maden ville jeg helt klart synes der er positivt ...

Anmeld

15. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

serinasmor skriver:

Nogle 100 gram er da også flot  ... MEGET FLOT.. det er jo noget der er taget på .. ikke tabt ..

især når han har brugt rigtig meget energi på at vokse oven i

hmmm ....  det lyder egentlig for mig som om han bare bruger rigtig lang tid på at undersøge hvad mad er ... og undersøge forskellige teksturer og smags(sanse) indtryk ...

nu ved jeg godt jeg ikke er prof  men så længe han er nysgerrig omkring maden ville jeg helt klart synes der er positivt ...

det er nemlig rigtig. Så det er at håbe at denne gang bliver den ved med at stige... Så er da mega glad, men venter lige til næste kontrol for at se om den bliver ved... 

Deres bekymring er mest på at hans krop ikke får nok til at vokse af, da han før kontrol blot havde vokset 6-7 cm på 1½ år. Da han det første år lå over gennemsnit, så skulle han gerne også have lagt der på andet leve år... Så han er / eller har været gået i stå. 

Det er fordi at mad ikke siger ham noget, det har det aldrig gjort - ikke engang da han fik bryst. Vi kan have slik stående frit fremme og spise is lige ved siden af ham, uden han vil have det eller smage på det. Så når han ikke føler naturlig sult, er det også svært for ham at spise mad... hvorfor spise når jeg ikke er sulten... Så han's nysgerighed ligger i at han blot 'leger' med det, da han ikke føler han har behov for at putte det i munden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.