serinasmor skriver:
Nogle 100 gram er da også flot ... MEGET FLOT.. det er jo noget der er taget på .. ikke tabt
..
især når han har brugt rigtig meget energi på at vokse oven i 
hmmm .... det lyder egentlig for mig som om han bare bruger rigtig lang tid på at undersøge hvad mad er ... og undersøge forskellige teksturer og smags(sanse) indtryk ...
nu ved jeg godt jeg ikke er prof
men så længe han er nysgerrig omkring maden ville jeg helt klart synes der er positivt ...
det er nemlig rigtig. Så det er at håbe at denne gang bliver den ved med at stige... Så er da mega glad, men venter lige til næste kontrol for at se om den bliver ved...
Deres bekymring er mest på at hans krop ikke får nok til at vokse af, da han før kontrol blot havde vokset 6-7 cm på 1½ år. Da han det første år lå over gennemsnit, så skulle han gerne også have lagt der på andet leve år... Så han er / eller har været gået i stå.
Det er fordi at mad ikke siger ham noget, det har det aldrig gjort - ikke engang da han fik bryst. Vi kan have slik stående frit fremme og spise is lige ved siden af ham, uden han vil have det eller smage på det. Så når han ikke føler naturlig sult, er det også svært for ham at spise mad... hvorfor spise når jeg ikke er sulten... Så han's nysgerighed ligger i at han blot 'leger' med det, da han ikke føler han har behov for at putte det i munden.
Anmeld