Jeg har idag tilmeldt mig som æg donor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

LRJ

o1Mutte skriver:

Hvor er det flot gjort af dig

Tænkte lige på. Kan man blive det hvis man er ryger ? Eller kan man bare gå ind og sige snup mine æg ?

Alle kan, bare ingen alvorlige arvelige sygedomme eller visse kønssygedomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Nej var jeg i centeret et par gange i sidste uge

Nårh okay

Anmeld

12. maj 2011

Mira0911

Den tanke har jeg også gået og rodet med, vil så gerne hjælpe dem der ikke selv kan... 

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Eva. skriver:

Vildt, tillykke med valget.....det kunne jeg bare aldrig nogensinde gør...ville til jeg døde tænke på hvordan de børn ville have det...

Tak
Sådan er der jo nogen der har det, og det er os fuldt forståeligt
Jeg vil ikke tænke på det, vil bare tænke at jeg nu har hjulpet nogle med at kunne få børn (måske )

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

MoarJ skriver:

Den tanke har jeg også gået og rodet med, vil så gerne hjælpe dem der ikke selv kan... 

det er præcis det der gør at jeg vil ! jeg er super fertil ( ligesom min mor, inden hun blev steriliseret, skulle en mand bare kigge på hende så var hun gravid ) og har noget nær familie der ikke har kunnet få børn sammen, og måtte opgiv da de ikke kunne få en donor

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Lone H. skriver:

Tak
Sådan er der jo nogen der har det, og det er os fuldt forståeligt
Jeg vil ikke tænke på det, vil bare tænke at jeg nu har hjulpet nogle med at kunne få børn (måske )

Jamen, det tror jeg også de fleste tænker...jeg tænker bare hvad og hvilke betingelser disse børn må leve under og med, hvad det gør ved mennesker at vokse op uden at kende sin historie....men hvis du er åben donor så er det jo en anden sag..det er kun med det anonyme at jeg får det skidt på børnenes vegne...

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Eva. skriver:

Jamen, det tror jeg også de fleste tænker...jeg tænker bare hvad og hvilke betingelser disse børn må leve under og med, hvad det gør ved mennesker at vokse op uden at kende sin historie....men hvis du er åben donor så er det jo en anden sag..det er kun med det anonyme at jeg får det skidt på børnenes vegne...

Jeg er åben i den forstand at jeg oplyse hårfarve, hudfarve, øjnfarve osv.. bare ikke navn og heller ikke et billede af mig

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Lone H. skriver:

Jeg er åben i den forstand at jeg oplyse hårfarve, hudfarve, øjnfarve osv.. bare ikke navn og heller ikke et billede af mig

Ok, ja, det har jeg så ikke meget forståelse for, hvis man vil det for barnets skyld også...håber ikke du tager det her ilde op, men jeg synes du skal sætte dig ind i hvad det gør ved rigtig mange donorbørn at de ikke kan finde og få afklaring i forhold til deres identitet, hvem de er og hvad de kommer af...

Jeg har en søn der er donorbarn og det er den værste beslutning jeg har taget i mit liv....det er synd for de mennesker der bliver lavet uden at kunne få afklaring.

Ved godt det ikke er dig der vælger, men forældrene...men tror ikke der er nogle der vil byde børn det min søn sidder med...og tror der er bange der ikke tænker over det, ved hvad det gør ved børnene...for det er alligevel meget nyt med al det med donor..

Men kan du, så overvej, for barnets skyld at være åben.

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Lone H. skriver:

Ok, ja, det har jeg så ikke meget forståelse for, hvis man vil det for barnets skyld også...håber ikke du tager det her ilde op, men jeg synes du skal sætte dig ind i hvad det gør ved rigtig mange donorbørn at de ikke kan finde og få afklaring i forhold til deres identitet, hvem de er og hvad de kommer af...

Jeg har en søn der er donorbarn og det er den værste beslutning jeg har taget i mit liv....det er synd for de mennesker der bliver lavet uden at kunne få afklaring.

Ved godt det ikke er dig der vælger, men forældrene...men tror ikke der er nogle der vil byde børn det min søn sidder med...og tror der er bange der ikke tænker over det, ved hvad det gør ved børnene...for det er alligevel meget nyt med al det med donor..

Men kan du, så overvej, for barnets skyld at være åben.

Anmeld

12. maj 2011

DLM

Hvor er du altså et fantastisk menneske

synes det er så flot at du gerne vil hjælpe et andet par med at få børn. alt respect til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.