Jeg har idag tilmeldt mig som æg donor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Nadia&Daniel

Lone H. skriver:

Jeg ringede til en Ferlititetsklinik i nærheden af mig, efter jeg havde læst utroligt meget om det, og sagde at jeg gerne ville donere æg og så fik jeg en tid til samtale og undersøgelse og scanning

Fandt lige en god hjemmeside http://www.aegdonor.dk/ .. Er selv i tænkeboksen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

LRJ

Wulffi89 skriver:

Hvor er det bare flot af dig

Jeg har også overvejet det men der skal gå et stykke tid endnu inden det bliver taget op med manden og så skal jeg jo også lige blive mor først

Men synes virkelig det er flot af dig, det er jo en stor beslutning ligesom organdonation..

Er os organdonor
De vil os gerne have unge kvinder der ikke har børn, men min 18 år og maks 36 år mener jeg

Og tak

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Nu er de tveæggende så det var mere held, hehe. Men det må betyde kvaliteten er god

Forresten, du kommer bare forbi når du vil

ja

Hehe Har Nelly fortalt jeg har spurgt hende efter dig ??

Anmeld

12. maj 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

ja

Hehe Har Nelly fortalt jeg har spurgt hende efter dig ??

Nej det har hun ikke, du var måske i centeret i dag?

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Line&Liam&Lillebror skriver:

Det er virkelig bare noget jeg har gået og overvejet jeg også vil!

Men det der holder mig tilbage er at jeg har hørt det gør herre niller naller

Har jeg os men Vi skal ikke have flere børn lige nu, og vil så gerne hjælpe de par der ikke selv kan, ( har nogle tætte familie medlemmer der ikke kan få børn overhovedet, og ikke kunne få donoræg fordi der ikke var nogle)

Anmeld

12. maj 2011

o1Mutte

Hvor er det flot gjort af dig

Tænkte lige på. Kan man blive det hvis man er ryger ? Eller kan man bare gå ind og sige snup mine æg ?

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Lone H. skriver:

Er os organdonor
De vil os gerne have unge kvinder der ikke har børn, men min 18 år og maks 36 år mener jeg

Og tak

Ja jeg vil godt nok gerne hjælpe nogen der ikke selv har mulighed for at få børn.. men jeg tror jeg venter nogle år endnu...

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Maja_4000 skriver:

Det er da egentlig ret undfair .. Mændene synes nok det er meget "sjovere" at donere end kvinderne gør

Hehe ja men det kræver meget mere af en kvinde at donere æg end det er for mænd at donere sæd, da vi skal i hormonbehandling

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

Vildt, tillykke med valget.....det kunne jeg bare aldrig nogensinde gør...ville til jeg døde tænke på hvordan de børn ville have det...

Anmeld

12. maj 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Nej det har hun ikke, du var måske i centeret i dag?

Nej var jeg i centeret et par gange i sidste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.