Kan også sagtens se det fra jeres side..
Vidste ikke man kunne gøre det anonymt..
Ved du hvordan jeg skal gøre det?
jeg tro jeg vælger den gang af være anomym.
Jeg ville da prøve af overtale moren om af komme på krisecenter sammen med sin søn. Udover det meld ham til politi mod vold den næsten kan bleve søn der blever slået
hvis bare jeg så en far slå en kvinde have jeg ringede til politi med det sammen og prøve af tale veninden til fornuft om det der er ikke holodbare ikke kun for hende men også for sin søn det ender med en dag han slå ham også lære søn af det og slå mor og andre mennesker.
Se af få en lang snak med hende eller ring til kommunen du siger bare du hedder .Eller siger dit navn og du gerne ville være ano omkring det du ringer om.
jeg har selv været med til af meldt en mand/far for vold mod sit søn og hund han kom skide fuld ud for dsb og drengen sagde købte far har du købt en cola og nået chokolade til mig. far råbte det er sgu ikke weekend og gav drengen en på hovede så dreng begyndt af bløde ud af næsen og munden.Han var skidfuld en mand i 40ene også slå hunden til pga tro jeg af han slå drengen så hund bid manden i hånden så blødt han vi ringede til politi og de kom osv og andre mennesker så det vidne osv. .
Jeg har også selv prøve af bleve meldt af to veninder og min ekstil min stor søn på nu 10½ år i 2005 vores sagsbehandleren som jeg kendt godt til min søn.Hun kom ud så vores nye hjem/lejlighed,Hun så mit køleskab og min søn og grine så højt lyt jeg sagde hva griner du af jeg syntes det er vildt fedt af se dig igen og sagde mit navn første......... sagde så super lækkert hjem du har fået dig og godt du slap ud af det forhold til din søn her er jo ingen ting af komme efter indgang støv hihi vi tog en kop kaffe mere og snakke om vind og vejr i ca 1½ time..
Hun sagde hun ikke måtte sige hvem der have ringede men jeg sagde jeg kan kun komme i tanke om 2-3 personer og hun sagde jeg må normal ikke sige det men du har ret det er dem.Jeg sagde så lidt underligt den ene af mine veninde meldt mig når hendes to mindste stod til af skulle i familiepleje. Dårlig smag i munden.
jeg var bleve meldt for urent hjem og omsogshed og af min søn aldrig fik mad og rent tøj på. Hun have snakke med børnehaven inden hun kom hos mig og de var måløs over jeg var meldt for søn have altid for meget mad med i madpakken og pænt i tøje osv og de syntes vi snakke godt sammen når jeg aflever og hente min søn så der var der ikke nået af komme efter heller ikke fra sp. Da jeg var sammen med hans far valgt jeg jo støtte i hjemme pga vores mange skænderi og vores søn var tit syg og indlagt og jeg fik fødseldep derfor fik vi ekstra sp på besøg alt det slutte i marts 2003 efter ca 2 år med støtte/samtaler med conni + sgsbehandleren af og til også møde med hende sammen med cooni sådan en hjemme hos os hed det og de første 3 gang var vores søn med under samtalerne men derefter 3 besøg valgt conni af sige af vores søn ikke skulle være der for vi snakke jo ikke andet godt og positiv omkring ham det der var vores problem var ham og jeg af løse det uden af han kaste med ting smager eller slå til ting det var første i juni og juli 2005 han slå mig 1 gang blev uvenne og jeg skubbe/ryste til hans com han slå mig så på skulderen og 2 gang kaste han ting efter mig og en veninde var tæt på af ramme især hende og da han ikke ramt mig kom han hen og slå skubbe og skræg til mig.han slå mig to gang i ryggen da jeg stod med ryggen til ham derefter fik jeg nok og flytte hjem til hende jeg troede var min veninde/ lade os sige hun hedder viv som også var det i starten men med et efter jeg kom i egen lejlighed med min søn.ja og fik ny kæreste osv meldt hun mig.har snakke med den anden veninde sus hun holdt ikke med hende men hun lånt dog hendes tlf ud til hende og sad og lytte med da hun ringede til kommunen og tog min veninde sus og min eks med ind i det hele af de have også set det hele osv.
Snakker den dag i dag fint med min gammel veninder sus har også kendt hende før viv og kendt sus siden 97 ja og eks snakker jeg også fint med. Skal siges af sus er bleve meldt 4 gang af hende veninde viv der..Om overgrab på sin datter af deres søn og en masse andet.
Jeg syntes ikke det er en veninde. Jeg syntes sgu bare hun har ondt i røven.Hun har ikke den mellemste hos sig hved jeg for en fælles veninde + den stor har mange problemer og den lille sine også og hun hved ikke hvem der er far til de to mindste siges der. udfra det hele her mener jeg af hvis man ser ting ja så meld det med det sammen men man skal skam ikke bare meld folk for ting man høre fra andre osv man skal have hold i det man meld om som set,hørt osv det selv.
Så ser jeg en jeg kender eller ikke kender blever slået af sin far eller mor eller ligne.Så er jeg kold i røven jeg ringe og meld ham eller hende til politi og kommunen.Det er bare af vende ryggen hvis ikke og jeg mere man skal gøre det jo være kan det være for barn person og ja også en selv.
Mvh herfra bare mine ord.