Jamen selvfølgelig må du spørge. Jeg vidste allerede da jeg var gravid at jeg ikke ville få lov at beholde ham så på et eller andet plan tog jeg vel allerede en form for afstand mens han lå i min mave. Han kom til verden ved pks hvor jeg var i fuld nakose og plejemoren blev efterfølgende indlagt sammen med ham. Det var utroligt svært at se hende sammen med mit barn og det var svært at knytte mig til ham ( jeg vidste jo et eller andet sted det var en stakket frist hvis man kan sige det sådan )
Da vi blev udskrevet, mig alene og ham med plejemor væltede hele min verden. Noget jeg virkelig ikke ønsker for min værste fjende......Nå men da jeg fik det så dårligt havde jeg ikke overskud til at besøge ham og de gange jeg har gjort det har jeg haft meget svært ved at forholde mig til ham......Hmmm......Det er svært at forklare. Så jeg håber ikke det bliver opfattet som "Han var ikke god nok, jeg laver da bare en ny-agtigt" Situationen er en helt helt anden i dag.
Jeg kan sige at han har det rigtigt godt hos sin plejefamilie. De er hans forældre nu, han er dog godt klar over at han har ligget inde i min mave men det gør mig ikke til MOR
Anmeld