Tuuut Tuuut..frit frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Bshizzle

NinaSophia skriver:

jeg har lige hængt vasketøj op, og har tjekket de sidste ting til tasken til sygehuset.. har små veer, og har lige lagt mig på sofaen med dynen i håb om at få slappet af og sovet lidt. har 4 dage til termin og det er lige oppe over veerne tager til.. så jeg venter på manden kommer hjem kl 17, så skal vi lave mad og slappe af.. skal til jm imorgen og få hindeløsning..

mit barn, ligger inde i maven og forhåbentlig snart vil ud..

Nina sophia, 39+3

Ooooh... Spændende om der så sker noget senere eller i morgen måske?

Om ik andet så har jeg hørt at lagen-gymnastik, Op og ned af trapper mm.. skulle hjælpe

Held og Lykke med din fødsel som forhåbelig snart går igang.
..... sender en masse ve-støv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bshizzle skriver:

Uuh.. Jeg tør ik låne kærestens kort, selvom han tit har tilbudt det

Vi har heller ikke købt nogen Baby-ting endnu..
Dog har vi en del fra min Dreng som vi skal ha kigget i..
Men vi har heller ikke ville købe noget før vi var sikker på om det blev en dreng eller en pige vi skulle ha.. ( Nu ved vi så det er en dejlig dreng ).
Så har nu fået lov til at købe liiiiidt.. men ikke for meget, da han osse vil med en dags tid.

Uhhm..... ventetiden på at man skal købe Baby-stuff kn være lang og hård..  

Vi ved ikke om vi vil have kønnet afvide, men der er jo også noget tid endnu. Vi er lidt uenige herhjemme  Nu tager vi lige NF scanning først. 

Jeg har mange gange lånt mandens kort uden at købe noget  Skørt ikke! Men forleden gav jeg den lidt gas da jeg fandt en perfekt jakke til ventetide 

Anmeld

11. maj 2011

Madam Blå

Bshizzle skriver:

Hvorfor har jeg ikke fået den ide med Gravid-svømning.. Hm...!!
Lige noget min krop har brug for.. og så er maven vel ik så tung.. hehe.

Puha.. Nej jeg går hjemme på 3 år (tror jeg nok det er nu )..
Og jeg vil sige at jeg er sååå glad for jeg har en dreng som skal op tidligt så jeg kommer op.
Og en kæreste der arbejder tit hjemme fra..
.. Men huset her plejer osse at være rent og nydeligt..
Men de sidste dage her er jeg gået død.. osse da det er ekstra hårdt med maven

Men jeg er så glad for internettet er opfundet..

Er lige kommet hjem igen fra det - og det kan varmt anbefales! Det var rigtig lækkert at lave noge øvelser og dase i det varme vand. Og nej, maven og resten af kroppen vejer jo ingenting

Jeg gad også godt have en lille at stå op til Men det kommer det kommer Er også meget glad for internettet!

Det er godt nok længe.. Og her brokker jeg mig over små to uger Hvad får du dagen til at gå med? (kunne godt bruge noget inspiration til de næste halve år )

Anmeld

11. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Er lige kommet hjem fra en fantastik dagpleje dag, som jeg sidder og skriver om på min blog, inden at jeg skal ind og smide mere tapet på nogle flader i vitos værelse

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

11. maj 2011

Corn

Afleveret unge til skolebus, og to stk i bhv

Har gjort hovedrent på badeværelse, skuret vægge osv...

Så har jeg været efter gangen, hvor ungernes sko (og mandens) lå spredt udover hele gulvet.

Så har jeg haft fat i ørelægen...

Så har jeg været i mellemstemandens plantekasse og tyndet ud i hans broccoli-spirer

Så har jeg danset med mig selv rundt i hele stuen og sunget højt og grimt og lææænge....

Nu laver jeg middagsmad til mig og den vil jeg indtage mens jeg ser en film, jeg har optaget, som mand og børn ikke må/vil/gider se

Anmeld

11. maj 2011

K.Rehder

Har været ude  og shoppe lidt med min mor, besøgt min mormor, gjort aftensmad klar til i aften ( fyldte peberfrugter med nye kartofler vendt i pesto)....

Resten af dagen skal bruges på at pludre baby-snak med min datter, kigge efter ny og bedre nr. 2 bil på nettet (har solgt den gamle), krydse fingre for at de rigtige lottotal bliver trukket, lidt træning incl. spinning i aften,...og så skal kæresten vist forkæles lidt efter alle de kærligheds-sms'er man har modtaget i løbet  af dagen..... love it!

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Kristinav skriver:

Er lige kommet hjem igen fra det - og det kan varmt anbefales! Det var rigtig lækkert at lave noge øvelser og dase i det varme vand. Og nej, maven og resten af kroppen vejer jo ingenting

Jeg gad også godt have en lille at stå op til Men det kommer det kommer Er også meget glad for internettet!

Det er godt nok længe.. Og her brokker jeg mig over små to uger Hvad får du dagen til at gå med? (kunne godt bruge noget inspiration til de næste halve år )

Det vil jeg da lige undersøge..

Jeg kan så anbefale Graviditets-Yoga..

Jamen puha.. Ja.. hvad får jeg tiden til at gå med
Internet ( læsning om babyer/børn, tøj, nyhederne mm..)
Underholde min hund på 9 mdr ( Chihuahua )
Vaske tøj.. Vaske op.. Rydde op efter min kære dreng som ik lige gad selv til morges..
Shoppe..
Holde min bil ren..
Sammen med veninderne når de ik lige er iskole / arbejde mm.
Haven ( det jeg kan være med til ).
Campingvogn ( kan ta på "ferie" i hverdagen, da manden er selvstændig og arbejder for det mest hjemmefra på kontoret ) .

Ja.. mange ting .. overvejer at begynde et sy tøj.

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

numsefisk skriver:

Er lige kommet hjem fra en fantastik dagpleje dag, som jeg sidder og skriver om på min blog, inden at jeg skal ind og smide mere tapet på nogle flader i vitos værelse

Lurer da lige din blog så..

Anmeld

11. maj 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Bshizzle skriver:

Lurer da lige din blog så..

Tak

Den "roder" lidt pt da jeg er i gang med at lave design om

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Corn skriver:

Afleveret unge til skolebus, og to stk i bhv

Har gjort hovedrent på badeværelse, skuret vægge osv...

Så har jeg været efter gangen, hvor ungernes sko (og mandens) lå spredt udover hele gulvet.

Så har jeg haft fat i ørelægen...

Så har jeg været i mellemstemandens plantekasse og tyndet ud i hans broccoli-spirer

Så har jeg danset med mig selv rundt i hele stuen og sunget højt og grimt og lææænge....

Nu laver jeg middagsmad til mig og den vil jeg indtage mens jeg ser en film, jeg har optaget, som mand og børn ikke må/vil/gider se

Lyder til du har en rigtig god og glad dag.. ?
Danse ligefrem.. ..

Tror jeg vil prøve det.. kan være alle mine hormoner ikke var så negative til tider.. så mon en glæde-dans er sagen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.