Tuuut Tuuut..frit frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bshizzle skriver:

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen planer
Har overvejet at køre ud i div Baby-butikker og shoppe lidt nu hvor manden alligevel sover og ikke kan se hvor/og hvad jeg køber for..

Men ellers burde jeg vel nok ordne min opvask og støvsuge..

Skal så hente min dreng i BH'en kl 16.. så der er læææænge til.

Orv, jeg er egentlig også i shoppe humør. Der er nogle ting en grum forkølelse ikke kan sætte en stopper for. Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Bshizzle

Astasmor skriver:

hun har kun lyttet på hendes lunger og sagt at der ikk er noget der og at hun ellers så normal ud i hals og øre. det er alt hun har sagt og den samme besked vi har fået de sidste jeg ved ikk hvor mange gange.

tror vi har været ved læge med hendes hosten de første 10 gange med den samme besked. og hun har siden januar hostet og det er nærmest kun blevet værre med lyden af det, det lyder slet slet ikke godt.

tror bare jeg skal se om vi ikk kan komme ind til den anden læge vi har to det samme sted nemlig, og han er mere grundig så tror bare at det er ham vi skal indtil næste gang og så ha tjekket for allergi.

hun har siden hun var helt lille døjet med øjnbetændelse jeg ved ikk hvor mange gange også nemlig.

God ide..

Jeg har osse en rigtig god læge ( efter at ha skiftet fra en ELENDIG Pille-læge.. som proppede mig med forkerte smertestillende).
Og hvis man ikke er tryk eller ikke er enig i ens læge, så burde man prøve en andens forklaring/tjek.
- Jeg viste jo ikke selv jeg blev proppet med forkerte smertestillende.. men at ha 5 læger (samme læge hus) og forklare HVER gang hvad man fejler og hvor smerterne sidder.. så blir man gal og undrer sig over om de ikke læser ens notater

Min Dreng hostede osse meget en overgang, hvor vi troede det måske var astma..
Men heldigvis var det ikke det.. han havde bare let ved at få ondt i halsen.

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Orv, jeg er egentlig også i shoppe humør. Der er nogle ting en grum forkølelse ikke kan sætte en stopper for. Hehe 

Nemlig.. Man kan aldrig få nok af at shoppe
... eller jo.. den dag man opdager ens konto er i minus  

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

Bshizzle skriver:

God ide..

Jeg har osse en rigtig god læge ( efter at ha skiftet fra en ELENDIG Pille-læge.. som proppede mig med forkerte smertestillende).
Og hvis man ikke er tryk eller ikke er enig i ens læge, så burde man prøve en andens forklaring/tjek.
- Jeg viste jo ikke selv jeg blev proppet med forkerte smertestillende.. men at ha 5 læger (samme læge hus) og forklare HVER gang hvad man fejler og hvor smerterne sidder.. så blir man gal og undrer sig over om de ikke læser ens notater

Min Dreng hostede osse meget en overgang, hvor vi troede det måske var astma..
Men heldigvis var det ikke det.. han havde bare let ved at få ondt i halsen.

ja nemlig. min far sagde også igår da jeg snakked med ham at enten skulle vi da skifte læge eller så skulle vi høre den anden læge ad. hvor hun lød da ikk til at ha styr på hvad hun gjorde. men sådan er det jo bare. nu ser vi lige tiden an igen igen.

hun hoster som om hun har slim der sidder i halsen men der er ikk noget. hun lyder som en der har røget i flere år. og hun er altså kun næsten 2 og ryger jo selvfølge ikke.

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bshizzle skriver:

Nemlig.. Man kan aldrig få nok af at shoppe
... eller jo.. den dag man opdager ens konto er i minus  

Haha ja... Men hvis man han mandens kort med er det meget sjovere. Især når man godt må bruge af pengene. 

Er dog ikke begyndt at købe babyting endnu. Føler mig ikke helt klar. 

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Astasmor skriver:

ja nemlig. min far sagde også igår da jeg snakked med ham at enten skulle vi da skifte læge eller så skulle vi høre den anden læge ad. hvor hun lød da ikk til at ha styr på hvad hun gjorde. men sådan er det jo bare. nu ser vi lige tiden an igen igen.

hun hoster som om hun har slim der sidder i halsen men der er ikk noget. hun lyder som en der har røget i flere år. og hun er altså kun næsten 2 og ryger jo selvfølge ikke.

Stakkels lille pus... .. evt lidt lunken The og måske suppe til aftensmad vil være mit råd.

Plejer vi her hjemme når drengen hoster..
Og så ELSKER jeg suppe

Held og Lykke med hende.. håber hun får det bedre ret hurtigt.  

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Haha ja... Men hvis man han mandens kort med er det meget sjovere. Især når man godt må bruge af pengene. 

Er dog ikke begyndt at købe babyting endnu. Føler mig ikke helt klar. 

Uuh.. Jeg tør ik låne kærestens kort, selvom han tit har tilbudt det

Vi har heller ikke købt nogen Baby-ting endnu..
Dog har vi en del fra min Dreng som vi skal ha kigget i..
Men vi har heller ikke ville købe noget før vi var sikker på om det blev en dreng eller en pige vi skulle ha.. ( Nu ved vi så det er en dejlig dreng ).
Så har nu fået lov til at købe liiiiidt.. men ikke for meget, da han osse vil med en dags tid.

Uhhm..... ventetiden på at man skal købe Baby-stuff kn være lang og hård..  

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

Bshizzle skriver:

Stakkels lille pus... .. evt lidt lunken The og måske suppe til aftensmad vil være mit råd.

Plejer vi her hjemme når drengen hoster..
Og så ELSKER jeg suppe

Held og Lykke med hende.. håber hun får det bedre ret hurtigt.  

vi har bare prøvet alle de der råd der af efterhånden og jo det lindre da men der går max 2-3 dage så hoster hun sådan igen. og det er selvom hun så får the eller varm mælk med honning hver dag næsten.

mange tak.

Anmeld

11. maj 2011

twiggi

jeg har lige hængt vasketøj op, og har tjekket de sidste ting til tasken til sygehuset.. har små veer, og har lige lagt mig på sofaen med dynen i håb om at få slappet af og sovet lidt. har 4 dage til termin og det er lige oppe over veerne tager til.. så jeg venter på manden kommer hjem kl 17, så skal vi lave mad og slappe af.. skal til jm imorgen og få hindeløsning..

mit barn, ligger inde i maven og forhåbentlig snart vil ud..

Nina sophia, 39+3

Anmeld

11. maj 2011

Nalle

Jeg er først lige stået op for en halv time siden jeg tror jeg har haft brug for at sove.

Jeg står normalt op når de andre kører halv 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.