Tuuut Tuuut..frit frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
57 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. maj 2011

Bshizzle

God formiddag de damer.. og de få mænd der er på siden..

Er jeg den eneste der sidder og keder mig helt vildt og virkelig ikke aner hvad jeg skal bruge formiddagen / eftermiddagen på??  

Så.. tell me..
Del ud af hvad i laver liiiiiige NU, og hvad er jeres plan for resten af dagen.. ?  

Og hva med jeres kære børn ? 

- Anonyme kan svare.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bshizzle skriver:

Er jeg den eneste der sidder og keder mig helt vildt og virkelig ikke aner hvad jeg skal bruge formiddagen / eftermiddagen på??  

Så.. tell me..
Del ud af hvad i laver liiiiiige NU, og hvad er jeres plan for resten af dagen.. ?  

- Anonyme kan svare.. 

Jeg ligger på lang. Snottet og hoster. Ville ellers gerne ud og scannes i dag for at se at bebs har det godt. .

Har jo ingen børn, men et lille liv i maven. Går ud fra den hopper og danser derinde 

Anmeld

11. maj 2011

Valle81

Bshizzle skriver:

Så.. tell me..

- Anonyme kan svare.. 

Hey:0)

Jamen du kan da lige smutte forbi her og hjælpe til:0) mangler sku et sæt arme:0)

Skal til at ordne Arthurs flasker - støvsuge og ordne lidt vasketøj:0)

Anton sover ude i barnevognen og Arthur ligger i liften og sover - og jeg trængte bare til at sidde her lidt.

Asta er i skole og hendes skal vi hente kl 1430.

Ellers sidder jeg og forbereder mig mentalt til endnu en dag med drøn på, og især på at fra kl 20-23 ca der skal jeg andre rundt i min stue med ARthur på armen der bare græder og græder. Jeps han har SÅ ondt i maven om aftenen ( de der koliklignedende smerter). Kenny kommer hjem kl 1900 og så skal jeg have et stort kys:0)

Så jeg har nok at se til:0) Ville ønske jeg ikke anede hvad jeg skulle lave:0)

Knus

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

Ja jeg har jo ingen dejlige børn at tage mig af.. Så overvejer at tage ud i centeret og se på nogle nye sko.. Dem kan man aldrig få for mange af.. Eller tage op i min kolonihave og fjerne lidt ukrudt... Men ehm....

Anmeld

11. maj 2011

Saram

Idag skal dagen bruges på rengøring .. Når jeg engang kan tage mig sammen. Kan ikke rigtig komme i omdrejninger.

Ikke super spændende, men det er hvad planen for idag er. Nåh ja, og så skal der handles og laves mad.

// Sara Alrø 37+6.

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ligger på lang. Snottet og hoster. Ville ellers gerne ud og scannes i dag for at se at bebs har det godt. .

Har jo ingen børn, men et lille liv i maven. Går ud fra den hopper og danser derinde 

Pøj Pøj med dig da.. lyder bestemt ikke rart.
Jeg snotter osse en del her hjemme..  

Anmeld

11. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bshizzle skriver:

Pøj Pøj med dig da.. lyder bestemt ikke rart.
Jeg snotter osse en del her hjemme..  

Næhh det er død sygt . Og tak. 

Hvad skal du lave i dag? Ligger du også på langs så?

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Valle81 skriver:

Hey:0)

Jamen du kan da lige smutte forbi her og hjælpe til:0) mangler sku et sæt arme:0)

Skal til at ordne Arthurs flasker - støvsuge og ordne lidt vasketøj:0)

Anton sover ude i barnevognen og Arthur ligger i liften og sover - og jeg trængte bare til at sidde her lidt.

Asta er i skole og hendes skal vi hente kl 1430.

Ellers sidder jeg og forbereder mig mentalt til endnu en dag med drøn på, og især på at fra kl 20-23 ca der skal jeg andre rundt i min stue med ARthur på armen der bare græder og græder. Jeps han har SÅ ondt i maven om aftenen ( de der koliklignedende smerter). Kenny kommer hjem kl 1900 og så skal jeg have et stort kys:0)

Så jeg har nok at se til:0) Ville ønske jeg ikke anede hvad jeg skulle lave:0)

Knus

Hehe.. der er lidt lang vej

Puha.. ikke rart med børn der har mave-smerter.. ..
Har en veninde, hvor hendes datter havde en periode med smerter.. og hun grad og grad bare hele tiden..
Hårdt..!!

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Chillien skriver:

Ja jeg har jo ingen dejlige børn at tage mig af.. Så overvejer at tage ud i centeret og se på nogle nye sko.. Dem kan man aldrig få for mange af.. Eller tage op i min kolonihave og fjerne lidt ukrudt... Men ehm....

Jeg har en KÆMPE rodet have du med glææææde osse måtte ta fat i nu hvor du allligevel skal igang  

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Saram skriver:

Idag skal dagen bruges på rengøring .. Når jeg engang kan tage mig sammen. Kan ikke rigtig komme i omdrejninger.

Ikke super spændende, men det er hvad planen for idag er. Nåh ja, og så skal der handles og laves mad.

// Sara Alrø 37+6.

Puha.. rengøring.. ikke nævne det..
Jeg har en dårlig samvittighed over opvasken stadig står fremme og støv i hjørnerne i stuen... ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.