Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bshizzle skriver: Det vil jeg da lige undersøge.. Jeg kan så anbefale Graviditets-Yoga.. Jamen puha.. Ja.. hvad får jeg tiden til at gå med Internet ( læsning om babyer/børn, tøj, nyhederne mm..) Underholde min hund på 9 mdr ( Chihuahua ) Vaske tøj.. Vaske op.. Rydde op efter min kære dreng som ik lige gad selv til morges.. Shoppe.. Holde min bil ren.. Sammen med veninderne når de ik lige er iskole / arbejde mm. Haven ( det jeg kan være med til ). Campingvogn ( kan ta på "ferie" i hverdagen, da manden er selvstændig og arbejder for det mest hjemmefra på kontoret ) . Ja.. mange ting .. overvejer at begynde et sy tøj.
Det vil jeg da lige undersøge.. Jeg kan så anbefale Graviditets-Yoga.. Jamen puha.. Ja.. hvad får jeg tiden til at gå med Internet ( læsning om babyer/børn, tøj, nyhederne mm..) Underholde min hund på 9 mdr ( Chihuahua ) Vaske tøj.. Vaske op.. Rydde op efter min kære dreng som ik lige gad selv til morges.. Shoppe.. Holde min bil ren.. Sammen med veninderne når de ik lige er iskole / arbejde mm. Haven ( det jeg kan være med til ). Campingvogn ( kan ta på "ferie" i hverdagen, da manden er selvstændig og arbejder for det mest hjemmefra på kontoret ) . Ja.. mange ting .. overvejer at begynde et sy tøj.
Jeg synes i hvert fald det var rigtig dejligt
OK. Jeg tror bare at jeg skal vænne mig til, at ikke have noget som sådan at stå op til. Står op om morgenen, og får kæresten godt ud af døren og i skole.. Og så sidder jeg ellers og ser go'morgen danmark og er på nettet. Ordner det huslige, i hvert fald det jeg kan, og ser om nogle veninder har tid til mig
Lyder spændende med at begynde at sy. Er jeg så dårlig til Men måske jeg skulle begynde at strikke igen
Og hvor lækkert at manden kan arbejde hjemmefra Så er der lidt mere frihed til at gøre som man vil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fam. Rehder-Klok skriver: Har været ude og shoppe lidt med min mor, besøgt min mormor, gjort aftensmad klar til i aften ( fyldte peberfrugter med nye kartofler vendt i pesto).... Resten af dagen skal bruges på at pludre baby-snak med min datter, kigge efter ny og bedre nr. 2 bil på nettet (har solgt den gamle), krydse fingre for at de rigtige lottotal bliver trukket, lidt træning incl. spinning i aften,...og så skal kæresten vist forkæles lidt efter alle de kærligheds-sms'er man har modtaget i løbet af dagen..... love it!
Har været ude og shoppe lidt med min mor, besøgt min mormor, gjort aftensmad klar til i aften ( fyldte peberfrugter med nye kartofler vendt i pesto)....
Resten af dagen skal bruges på at pludre baby-snak med min datter, kigge efter ny og bedre nr. 2 bil på nettet (har solgt den gamle), krydse fingre for at de rigtige lottotal bliver trukket, lidt træning incl. spinning i aften,...og så skal kæresten vist forkæles lidt efter alle de kærligheds-sms'er man har modtaget i løbet af dagen..... love it!
Ooh... Jeg røg osse lige på Baby-shopping og lige kommet ind af døren Kunne ikke la vær.. Jeg krydser alt det jeg kan for i vinder så.. Hehe.. Hvor sødt. .. Min kæreste blev osse lige forkælet med dejlig sund frokost og en hel masse baby-tøj han da lige skulle se jeg lige har købt
Bshizzle skriver: Lyder til du har en rigtig god og glad dag.. ? Danse ligefrem.. .. Tror jeg vil prøve det.. kan være alle mine hormoner ikke var så negative til tider.. så mon en glæde-dans er sagen
Lyder til du har en rigtig god og glad dag.. ? Danse ligefrem.. .. Tror jeg vil prøve det.. kan være alle mine hormoner ikke var så negative til tider.. så mon en glæde-dans er sagen
Bare i med høretelefonerne og skrål og dans... Så kan dine naboer måske også få et smil på læben....
Corn skriver: Bare i med høretelefonerne og skrål og dans... Så kan dine naboer måske også få et smil på læben....
.. Kan lige se det for mig..
Bshizzle skriver: .. Kan lige se det for mig..
I aim to please
MaybeBaby skriver: Hvad endte du så med at bruge din dag på?
Hvad endte du så med at bruge din dag på?
Sødt du spør.. Jeg endte med at shoppe lidt Baby-stuff..( puha alle de penge jeg pludselig fik brugt!  . Hjem igen med frokost til manden ( som lige var stået op ). Hente min dreng kl 16.. hjem og lave Pandekager.. en tur i Bilka og shoppe lidt igen og prøve deres Bistro ( Kan IKKE anbefale deres Buffet..!! - i Odense ). Hjem til mine forældre, hvor drengen blev nogle timer.. Og han er nu først på vej hjem i seng Nu sidder jeg i sofaen og slapper af med kæresten inden han skal på arbejde. Hvordan forløb din dag ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128