Tuuut Tuuut..frit frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Valle81

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Næhh det er død sygt . Og tak. 

Hvad skal du lave i dag? Ligger du også på langs så?

Ja der er lidt langt:0)

Ja - min sp var på besøgi går og hun sagde at det er helt normalt at de fra 2-10 uger bøvler enormt med maven. Ikke at de har kolik, men det er koliklignedende smerter fordi tarmene udvikler sig og fordi de har så meget luft i tarmene.

Både Asta Anton og nu Arthur har haft det - og det er bare en periode man skl igennem - men det er hårdt fordi man ikke kan afhjælpe smerten og de bare græder:0(

Men om nogle ugerer det ovre igen:0)

Nu er flaskerne ordnet - nu går turen til vaskemaskinen:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Chillien

Bshizzle skriver:

Jeg har en KÆMPE rodet have du med glææææde osse måtte ta fat i nu hvor du allligevel skal igang  

Det fanme en deal hvis du tager ukrudtet Det skal fjernes inden regnen kommer så det ikk får vokset sig stort..

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Næhh det er død sygt . Og tak. 

Hvad skal du lave i dag? Ligger du også på langs så?

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen planer
Har overvejet at køre ud i div Baby-butikker og shoppe lidt nu hvor manden alligevel sover og ikke kan se hvor/og hvad jeg køber for..

Men ellers burde jeg vel nok ordne min opvask og støvsuge..

Skal så hente min dreng i BH'en kl 16.. så der er læææænge til.

Anmeld

11. maj 2011

B&J

Jeg skal på arbejde her kl 11.30... og min dejlig dreng er i dagpleje så jeg vil ud og have det godt på arbejdet

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Chillien skriver:

Det fanme en deal hvis du tager ukrudtet Det skal fjernes inden regnen kommer så det ikk får vokset sig stort..

Nææh du Min plan var du tog ukrudtet og jeg stod for drikkelse og musik i baggrunden..  

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

B&J skriver:

Jeg skal på arbejde her kl 11.30... og min dejlig dreng er i dagpleje så jeg vil ud og have det godt på arbejdet

Godt på arbejdet.. Lyder som en god arbejdsplads du har dig..

Jeg har ikke noget arbejde.. og ikke haft længe pga kroniske smerter efter en Bil-ulykke..
Så begrænset hvad jeg kan foretage mig.. men prøver at holde mine dage oppe.. ( og så er det godt at ha børn der skal tidligt op.. så man kommer op )
Og en skøn kæreste der tit arbejder hjemme-fra..

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

sidder på skolen og har salg og service case eksamens træning. og er gået i stå lige nu og kan ikk rigtig overskue at lave mere.
det er det jeg skal lave resten af dagen for skal fremlægge fredag og imorgen skal vi lange engelsk.

min datter er hjemme sammen med farmand da hun stadig ligger syg så de hygger sig nok som altid.
men fuuuuuuck det er da bare kedeligt det her skole halløj

Anmeld

11. maj 2011

Madam Blå

Jeg skal til noget varmtvands træning for gravide her kl 11. Men for søren jeg synes formiddagen er laang. Og ved virkelig ikke hvad jeg skal give mig resten af dagen. Har desværre ingen børn at tage mig af. Kun en meget lille i maven

Er allerede ved at blive skør af at gå hjemme! Det er altså begrænset hvor sjov rengøring er.. Det gider man jo ikke hele tiden Håber jeg lærer at finde på noget at lave. Ellers er det meeeeeeeget længe til den 10. november!

Synes det lyder som en god plan at gå i baby butikker - især når manden ikke kan se hvad man bruger hihi.

Hav en dejlig dag

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Astasmor skriver:

sidder på skolen og har salg og service case eksamens træning. og er gået i stå lige nu og kan ikk rigtig overskue at lave mere.
det er det jeg skal lave resten af dagen for skal fremlægge fredag og imorgen skal vi lange engelsk.

min datter er hjemme sammen med farmand da hun stadig ligger syg så de hygger sig nok som altid.
men fuuuuuuck det er da bare kedeligt det her skole halløj

Puha.. Pøj Pøj med fredag..  
- Ja det er ikke altid så spændende at være i skole..
Men bide i det sure æble.. og når man er færdig med at læse så er man virkelig lettet.

Hvad fejler din datter ?
I min Dreng's BH, da er der en influenza ligende sygedom i omløb..
Heldigvis er min dreng ikke ramt.. og dem som er syge de er blevet hjemme.

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

Bshizzle skriver:

Nææh du Min plan var du tog ukrudtet og jeg stod for drikkelse og musik i baggrunden..  

Ha!! Havde ikk set det var haven der vare rodet... Så ka du glemme det ka du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.