Tuuut Tuuut..frit frem ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Bshizzle

Kristinav skriver:

Jeg skal til noget varmtvands træning for gravide her kl 11. Men for søren jeg synes formiddagen er laang. Og ved virkelig ikke hvad jeg skal give mig resten af dagen. Har desværre ingen børn at tage mig af. Kun en meget lille i maven

Er allerede ved at blive skør af at gå hjemme! Det er altså begrænset hvor sjov rengøring er.. Det gider man jo ikke hele tiden Håber jeg lærer at finde på noget at lave. Ellers er det meeeeeeeget længe til den 10. november!

Synes det lyder som en god plan at gå i baby butikker - især når manden ikke kan se hvad man bruger hihi.

Hav en dejlig dag

Hvorfor har jeg ikke fået den ide med Gravid-svømning.. Hm...!!
Lige noget min krop har brug for.. og så er maven vel ik så tung.. hehe.

Puha.. Nej jeg går hjemme på 3 år (tror jeg nok det er nu )..
Og jeg vil sige at jeg er sååå glad for jeg har en dreng som skal op tidligt så jeg kommer op.
Og en kæreste der arbejder tit hjemme fra..
.. Men huset her plejer osse at være rent og nydeligt..
Men de sidste dage her er jeg gået død.. osse da det er ekstra hårdt med maven

Men jeg er så glad for internettet er opfundet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Chillien

Bshizzle skriver:

Nææh du Min plan var du tog ukrudtet og jeg stod for drikkelse og musik i baggrunden..  

Men du må nu stadig komme med musik og drikkelse

Anmeld

11. maj 2011

B&J

Bshizzle skriver:

Godt på arbejdet.. Lyder som en god arbejdsplads du har dig..

Jeg har ikke noget arbejde.. og ikke haft længe pga kroniske smerter efter en Bil-ulykke..
Så begrænset hvad jeg kan foretage mig.. men prøver at holde mine dage oppe.. ( og så er det godt at ha børn der skal tidligt op.. så man kommer op )
Og en skøn kæreste der tit arbejder hjemme-fra..

Er ked af du har været i e bilulykke det må være så ubehaligt har ikke selv prøvet det men ønsker det slet ikke for nogle

Og ja det er godt nok kun en praktik plads men har snart været der i 1½år fordi jeg var der i mens jeg var gravid og nu skal jeg ind og have en operation og håber jeg må få fast arbejde der bag efter for det er verdens bedste arbejds plads de er ALLE såååå søde og helt fantastiske mennesker

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

Bshizzle skriver:

Puha.. Pøj Pøj med fredag..  
- Ja det er ikke altid så spændende at være i skole..
Men bide i det sure æble.. og når man er færdig med at læse så er man virkelig lettet.

Hvad fejler din datter ?
I min Dreng's BH, da er der en influenza ligende sygedom i omløb..
Heldigvis er min dreng ikke ramt.. og dem som er syge de er blevet hjemme.

jamen mange tak.
ja det er første år jeg er igang med og når at blive færdig med og så skal jeg på barsel i et halvt år og så på skolebænken igen og færdig gøre min uddannelse.

jamen hun har siden onsdag i sidste uge været meget meget snottet, med hoste der lyder meget slem, hun havde øjnbetændelse lige inden det, og hun går fra at være mmeget varm til at være normalt varm så det er ikk til at sige. hun har så også været meget meget meget pyller lige siden så det er bestemt heller ikke sjovt.
var ved lægen igår for at tjekke om det var allergi hun gad ikk en gang tage nogen test eller noget, hun gjorde som hun plejer med at lytte og kikke øre og hals og der var ikk noget at se sjovt nok det er der aldrig når vi er ved hende. så hvad hun fejler helt præsis det ved vi ikke. og vores læge har jeg opgivet lidt da hun tager lidt let på det hele

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

Ha!! Havde ikk set det var haven der vare rodet... Så ka du glemme det ka du

Hahahaha!!!!  
Eeeiiiih..... Der er bare ingen der gider fjerne det ukrudt for mig..
Mon man kan brænde hele ens have, så der intet ukrudt er tilbage? ... og mon Naboerne vil undrer sig over lugten og de store flammer.... Hmmm...

- Jeg bor i et stort Villa område....

Anmeld

11. maj 2011

Carina:-)

Jeg har handlet,og skal hente manden her kl 12-efter et møde.

Så holder han resten af dagen fri,så har forberedt nachos med kylling og masser af ost til frokost

Rollingerne skal hentes ved 14 tiden,så vi kan lige nå at sove til middag

Anmeld

11. maj 2011

Chillien

Bshizzle skriver:

Hahahaha!!!!  
Eeeiiiih..... Der er bare ingen der gider fjerne det ukrudt for mig..
Mon man kan brænde hele ens have, så der intet ukrudt er tilbage? ... og mon Naboerne vil undrer sig over lugten og de store flammer.... Hmmm...

Det kommer vist an på hvor du bor

Ellers hvis de er gamle nok, kan man sætte ungerne til det.. "Den der finder flest tidsler får en is"... For groft?

Men skal du dræbe alle levende planter smider du bare sort plastik over... Så får du også den lækreste jord at så og plante i

Anmeld

11. maj 2011

Bshizzle

jamen mange tak.
ja det er første år jeg er igang med og når at blive færdig med og så skal jeg på barsel i et halvt år og så på skolebænken igen og færdig gøre min uddannelse.

jamen hun har siden onsdag i sidste uge været meget meget snottet, med hoste der lyder meget slem, hun havde øjnbetændelse lige inden det, og hun går fra at være mmeget varm til at være normalt varm så det er ikk til at sige. hun har så også været meget meget meget pyller lige siden så det er bestemt heller ikke sjovt.
var ved lægen igår for at tjekke om det var allergi hun gad ikk en gang tage nogen test eller noget, hun gjorde som hun plejer med at lytte og kikke øre og hals og der var ikk noget at se sjovt nok det er der aldrig når vi er ved hende. så hvad hun fejler helt præsis det ved vi ikke. og vores læge har jeg opgivet lidt da hun tager lidt let på det hele

Lyder virkelig som en fesen læge hun har..
Jeg ville da osse være bekymret hvis ens læge ikke kunne give mig et bedre svar eller undersøge bedre.

Har han/hun tjekket om det kunne være lungebetændelse?
Om ik andet.. sig i VIL ha testet hende for allergi.

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

jeg har fri dag, så har fået ryddet godt op i sønnikes tøj... overvejer liiige om jeg skulle tage et smut i storcenteret og shoppe lidt inden jeg henter ham fra vuggestuen...

Anmeld

11. maj 2011

NinaNymannMadsen

Bshizzle skriver:

Lyder virkelig som en fesen læge hun har..
Jeg ville da osse være bekymret hvis ens læge ikke kunne give mig et bedre svar eller undersøge bedre.

Har han/hun tjekket om det kunne være lungebetændelse?
Om ik andet.. sig i VIL ha testet hende for allergi.

hun har kun lyttet på hendes lunger og sagt at der ikk er noget der og at hun ellers så normal ud i hals og øre. det er alt hun har sagt og den samme besked vi har fået de sidste jeg ved ikk hvor mange gange.

tror vi har været ved læge med hendes hosten de første 10 gange med den samme besked. og hun har siden januar hostet og det er nærmest kun blevet værre med lyden af det, det lyder slet slet ikke godt.

tror bare jeg skal se om vi ikk kan komme ind til den anden læge vi har to det samme sted nemlig, og han er mere grundig så tror bare at det er ham vi skal indtil næste gang og så ha tjekket for allergi.

hun har siden hun var helt lille døjet med øjnbetændelse jeg ved ikk hvor mange gange også nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.