Hvem er urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Ellim

Jeg kan nok bedst forstå ham.. Du kunne måske lige lade ham få den ene time.. Og hvis der alligevel ikke var noget andet du skulle se!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mortilflere

Du er meget urimlig her , jeg kan heller ikke se den , men sidder så med pc i sofaen , jeg kunne vælge at gå i andet rum men kan godt li at holde i hånd i sofaen

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger,

Vil I ikke lige hjælpe mig:

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

Jeg synes du er urimlig!! Hvorfor må han ikke se den bare fordi du ikke vil???

Herhjemme ser manden sku også nogle sære ting som jeg ikke magter, men enten ser jeg med uden at have slået hjernen til eller også går jeg på nettet og surfer..

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

Rosa skriver:

Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal? 

Jeg hopper med her... Hvorfor skal du ha din vilje og ikk ham fx. Hvis man ser det sort på Hvidt.
Synes bestemt også bar du kunne hygge ned noget andet på Computer eller et andet tv.

Anmeld

10. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

Er det den der danske serie, for så ser jeg den altså også  

Hvis du var tvangsindlagt til at se den sammen med ham, så forstår jeg godt din reaktion. Måske burde han bare have set den alene?

Kender du det der med, at der er nogen der siger aaaad hvor er det ulækkert, omkring noget mad man godt selv kan lide? det er lidt det samme du gjorde omkring den serie haha

Men personligt gider jeg da heller ikke glo på noget, der ikke interessere mig, så jeg kan sagtens forstå dig. Så som der er blevet foreslået, så skulle du måske have lavet noget andet imens

Anmeld

10. maj 2011

Brams

Synes det er helt ok, at han ser det som han rigtig gerne vil i TV, andre gange er det vel dig der ser noget som du rigtig gerne vil

Kunne du ikke finde på noget andet imens, det er jo heldigvis kun 1 time?

Anmeld

10. maj 2011

SaraLM

Ked af at sige det - men jeg synes du er urimelig.
Tv'et er jeres begges og I har begge ret til at kigge det, der interesserer jer - og jeg er sikker på det ikke er ALT du ser han synes er skide spændende...

Du ka' da bare lave noget andet imens - stene ved computeren, læse en bog, gå en tur osv...

Man skal kunne gå på kompromis i et forhold og da specielt over noget så ligegyldigt som en tv serie...

Anmeld

10. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

Hej piger,

Min mand gider absolut heller ikk se den serie, jeg elsker den!!!!!

Han respektere jeg gerne vil se den, og enten bruger han computeren, ser en film eller ordner noget andet imens...

Vi rspektere meget hinanden her og finder som regel ud af det... jeg synes du skulle have respeketeret din kæreste...synes det er dumt at lave en scene ud af han gerne vil se noget der vare en time!!!

Anmeld

10. maj 2011

mamiolvi

syntes det er dig der er urimelig - lad dog manden se hvad han vil se, du ser sikkert også sommertider noget som han ikke ligefrem elsker at se..

Anmeld

10. maj 2011

Hulubulu86

Holder ogsaa paa at du er den urimelige, men skriver du jo saa ogsaa du har indset .

Flot at du sagde undskyld.

Herhjemme ser vi ret ofte hvad min mand gerne vil se, det sure der er saa at han meget gerne vil se programmer paa et sprog jeg ikke forstaar endnu , kan blive nogle ret kedelige timer hver aften. Men naar jeg saa falder over noget jeg rigtig gerne vil se, saa faar jeg ogsaa altid lov til det, selv naar han ikke kan fordrage den film/serie. Jeg synes at det er vigtigt at man ofrer sig lidt for den anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.