Hvem er urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

mele

er du gravid og med mange hormoner i kroppen(ikke ondt ment)

medmindre det er fordi i kun har 1 fjernsyn og at du længe har snakket om en síndsyg spændende film/serie eller lign som kommer samtidigt...

ja så vil jeg mene det er dig som er urimelig....lav noget andet imens og glæd dig over serien ikke varer 1½ time pr. gang..

er sikker på han også hader 6 AND THE CITY eller hvad du nu elsker at se indimellem.

urimelig kan man tit være når man er gravid og hormonerne raser, men måske du selv griner af din reaktion om 1 års tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Rosa

Mette88 skriver:

Hvorfor er det altid os kvinder der skal gi os.. !!

Hehe, fordi mændene ikke insisterer på at vi SKAL se det samme, de kan som regel finde på noget at lave selv imens vi ser Sex and the City 

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

K&S skriver:

Det er da derfor, vi har baby.dk

Amen, sister!!! 

Anmeld

8. maj 2011

cecilie1984

Anonym skriver:

Hej piger,

Vil I ikke lige hjælpe mig:

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

jeg synes det er dig der er urimelig.

Kan ikke se hvorfor han ikke skal have lov at se den hvis han gerne vil.

Vi bor vel i noget større end en 1 værelses lejlighed og derfor kunne du evt gå ind i et andet rum eller lave noget andet mens han ser det. Det varer trods alt kun 1 time.

Du får sikkert også tit lov at se noget som han synes er uintrasant eller kedeligt.

Anmeld

8. maj 2011

Mi

sandorff skriver:

jeg mener det er dig der er urimelig.

hvis han har lyst til at slå hjernen fra og se den - så lad ham dog det!  du kan være på nettet eller læse en bog/blad mens han sidder og ser den som dræber. i behøver vel ikke sidde på hinandens skød 24/7??

du får sikkert også "lov"

til at se noget han hader og ikke gider glo på....!

Enig

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Mette88 skriver:

Hvorfor er det altid os kvinder der skal gi os.. !!

Jeg ser også De Unge Mødre uge efter uge, selvom manden ikke kan udstå det  You give some, you take some...!

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hmm, ja jeg kan jo godt se, at det er de samme argumenter, som han har brugt, der kommer frem i jeres svar

Jeg ville jo bare gerne stene til noget fjernsyn sammen, men lige nu kan jeg da godt se, at det havde været en noget bedre idé at lægge tøj sammen eller lignende i de 45 minutter, serien varer. Jeg prøver at finde ham, så jeg kan få blødt stemningen lidt op.

Tak for hjælpen

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Amen, sister!!! 

Anmeld

8. maj 2011

sandorff

Mette88 skriver:

Hvorfor er det altid os kvinder der skal gi os..

det handler ikke om at "give sig". det handler om at give plads til hinanden. har han lyst til at slå hjernen fra en lille time søndag aften, så lad ham dog det.

hvem har ikke brug for det....?

Anmeld

8. maj 2011

Rsa

Ville have haft forståelse for, hvis der var noget i tv'et som du meget gerne ville se - der evt. ikke var muligt at fange en anden god gang - og han modsatte sig, at det var okay...!

Men forstår derimod ikke, at han skal have skideballe på grund af, at I ser forskelligt på en serie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.