Hvem er urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

DK

Rosa skriver:

Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

MetteMTH

Rosa skriver:

Hehe, fordi mændene ikke insisterer på at vi SKAL se det samme, de kan som regel finde på noget at lave selv imens vi ser Sex and the City 

Hehe.. Min kæreste vil god tse sex and the city..- Men jo syntes det er barnligt at blive uvenner over sådan noget, så havde jeg da også bare tændt for computeren, som jeg gør hver aften og det er min kæreste træt af.. Jeg gider bare ikke se tv.. det var bare for sjov, det der med at jeg skrev, at det var os kvinder der skulle gi os, men i nogle situtioner syntes jeg altid det er mig der skal gi mig der hjemme, for at der skal være husfred..

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Mette88 skriver:

Hehe.. Min kæreste vil god tse sex and the city..- Men jo syntes det er barnligt at blive uvenner over sådan noget, så havde jeg da også bare tændt for computeren, som jeg gør hver aften og det er min kæreste træt af.. Jeg gider bare ikke se tv.. det var bare for sjov, det der med at jeg skrev, at det var os kvinder der skulle gi os, men i nogle situtioner syntes jeg altid det er mig der skal gi mig der hjemme, for at der skal være husfred..

Ahh, så er vi enige 

Anmeld

8. maj 2011

MetteMTH

sandorff skriver:

det handler ikke om at "give sig". det handler om at give plads til hinanden. har han lyst til at slå hjernen fra en lille time søndag aften, så lad ham dog det.

hvem har ikke brug for det....?

Rolig nu.. 

Anmeld

8. maj 2011

lisesp83

Anonym skriver:

Hmm, ja jeg kan jo godt se, at det er de samme argumenter, som han har brugt, der kommer frem i jeres svar

Jeg ville jo bare gerne stene til noget fjernsyn sammen, men lige nu kan jeg da godt se, at det havde været en noget bedre idé at lægge tøj sammen eller lignende i de 45 minutter, serien varer. Jeg prøver at finde ham, så jeg kan få blødt stemningen lidt op.

Tak for hjælpen

..

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

mele skriver:

er du gravid og med mange hormoner i kroppen(ikke ondt ment)

medmindre det er fordi i kun har 1 fjernsyn og at du længe har snakket om en síndsyg spændende film/serie eller lign som kommer samtidigt...

ja så vil jeg mene det er dig som er urimelig....lav noget andet imens og glæd dig over serien ikke varer 1½ time pr. gang..

er sikker på han også hader 6 AND THE CITY eller hvad du nu elsker at se indimellem.

urimelig kan man tit være når man er gravid og hormonerne raser, men måske du selv griner af din reaktion om 1 års tid

Nej, jeg er ikke gravid, men jeg HADER virkelig den serie af et godt hjerte.

Til gengæld har vi kun ét fjernsyn, og det er ret besværligt at flytte computeren fra stuen

Jeg har lige sagt undskyld, og det faldt i rigtig god jord, så jeg tror, jeg er tilgivet. Mon jeg skal foreslå at se et afsnit af "Greys hvide verden?"  

Anmeld

8. maj 2011

K&S

sandorff skriver:

det handler ikke om at "give sig". det handler om at give plads til hinanden. har han lyst til at slå hjernen fra en lille time søndag aften, så lad ham dog det.

hvem har ikke brug for det....?

so true...!

Anmeld

8. maj 2011

Diana...

Rosa skriver:

Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal? 

og fantastisk profil billed!

Anmeld

8. maj 2011

Diana...

Rosa skriver:

og fantastisk profil billed!

Anmeld

8. maj 2011

sandorff

Mette88 skriver:

Rolig nu.. 

jeg er helt rolig....

jeg sidder nemlig og har lagt hjernen i blød mens jeg ser "den som dræber"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.