Hvem er urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

musse1

Anonym skriver:

Hej piger,

Vil I ikke lige hjælpe mig:

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

jeg syns faktisk det er dig som er forkert på den..

lad ham dog se den serie, han for måske lige slappet lidt af, og det er noget for ham, har du tænkt på nogle gange ser i måske, noget du virkelig gerne vil se, men han faktisk ik gider..

hvad med du sidder på nettet i mens, ordner nogle ting, eller går i bad og bruger ekstra lang tid på at pleje dig selv

syns der skal være plads til begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

SiLiMiMa

musse1 skriver:

jeg syns faktisk det er dig som er forkert på den..

lad ham dog se den serie, han for måske lige slappet lidt af, og det er noget for ham, har du tænkt på nogle gange ser i måske, noget du virkelig gerne vil se, men han faktisk ik gider..

hvad med du sidder på nettet i mens, ordner nogle ting, eller går i bad og bruger ekstra lang tid på at pleje dig selv

syns der skal være plads til begge to

Anmeld

10. maj 2011

Meliora

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

Ej du skal da ikke blande dig i hvad han vil se i fjerneren. Han siger sikkert heller ikke noget til hvis du ser babyprogrammer, tøsefilm eller andet:-)Min kæreste kan da godt grine lidt af nogle af de programmer jeg vil de, men han siger sgu ikke at jeg ikke må se dem (han sku også bare LIGE prøve!)

Anmeld

10. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jep...jeg synes du er ganske urimelig

Synes da at du skulle have ladet ham se den serie.......Helt ærligt synes jeg faktisk det er noget barnligt noget at hidse sig op over (sorry).

Anmeld

10. maj 2011

Dansker i England

Jeg synes, det er dig, der er urimelig.

Min mand kan rigtig godt lide at se fodbold, formel 1 og andet sport - og vi har en klar aftale om, at han kan få lov til at se det, så meget han vil, da jeg også vil have lov til at se mine (alt for mange) serier, og vi kan sagtens sidde og hygge i sofaen, selv om vi gør to forskellige ting (længe leve den bærbare computer )

Anmeld

10. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej piger,

Det ville jeg ikke blive sur over. Så ville jeg kaste mig over nogle sysler mens den kørte. En bog, oprydning, lektier, hvad ved jeg. Det er trods alt kun en time. Jeg er nok enig med din kæreste i, at det er lidt barnligt. Selv om jeg godt kan forstå det er træls, hvis i har aftalt hygge sammen. Så skal i måske finde en anden dag til det, eller vente til serien er slut. 

Anmeld

10. maj 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hej piger,

jeg kan godt forstår dig.. jeg kan se det fra begge sider.. her hjemme ser manden det også jeg kan slet ikke lide serien men jeg giver ham lov da jeg ikke skal tag hans frihed fra ham ligesom hvis der noget jeg rigtigt gerne ville se og han ikke ville så få jeg også lave.. man må jo bare lave noget andet imens den anden ser det man ikke kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.