Anonym skriver:
Hej piger,
Vil I ikke lige hjælpe mig:
Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.
Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.
ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to 
jeg syns faktisk det er dig som er forkert på den..
lad ham dog se den serie, han for måske lige slappet lidt af, og det er noget for ham, har du tænkt på nogle gange ser i måske, noget du virkelig gerne vil se, men han faktisk ik gider..
hvad med du sidder på nettet i mens, ordner nogle ting, eller går i bad og bruger ekstra lang tid på at pleje dig selv