Hvem er urimelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.748 visninger
56 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej piger,

Vil I ikke lige hjælpe mig:

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Caroline86

jeg kan se det fra begges sider...

Altså... jeg kan godt forstå dig! det er træls hvis man er "tvangsindlagt" til at se noget man så absolut ikke har lust til (af den ene eller anden årsag)...

Men.. måske du skulle have givet ham lov? og selv lavet noget andet? når nu det tydeligt er så vigtigt for ham?

Det ville jeg nok gøre... sætte mig med computeren mens han stener den dumme serie og så hygge videre SAMMEN bagefter

knus

Anmeld

8. maj 2011

sandorff

jeg mener det er dig der er urimelig.

hvis han har lyst til at slå hjernen fra og se den - så lad ham dog det!  du kan være på nettet eller læse en bog/blad mens han sidder og ser den som dræber. i behøver vel ikke sidde på hinandens skød 24/7??

du får sikkert også "lov"

til at se noget han hader og ikke gider glo på....!

Anmeld

8. maj 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger,

Vil I ikke lige hjælpe mig:

Jeg hader at se "Den der dræber". Jeg synes, at uhyggen i serien er ALT for udpenslet, og derudover synes jeg, at kvaliteten er virkelig dårlig, ligesom jeg synes, at indholdet på ingen måde er i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg så de første to dobbeltafsnit, og derefter gjorde jeg det klart, at jeg nægtede at se flere afsnit.

Min kæreste synes imidlertid, at serien er spændende og underholdende, og han vil gerne se den. Vi har dog de sidste mange uger af forskellige årsager ikke set den. I dag insisterer han så på at se den,. Jeg giver flere gange udtryk for min utilfredshed, men det er først, da jeg siger, at jeg synes, at det er mangel på respekt for mig, hvis han insisterer på at se den, at han bliver sur og slukker for fjernsynet, hvorefter han råber, at jeg er barnlig og forlader stuen.

ER det mig, der er barnlig, eller er I enige med mig i, at det er urimeligt at insistere på at se en serie, som den anden hader, når man nu ikke har set den de sidste par uger? Og ja, jeg ved godt, at det er lidt fjollet at blive uvenner over en fjernsynsserie, men det er jo princippet i det for os begge to

Det ville jeg godt nok ik bli sur over . Syns ik man skal blande sig i hvad kæresten skal se .. Hvis han godt kan li og se det så lad ham dog ..

Min kan også godt li og se det , men jeg fortager mig bare noget andet mens det er der

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal? 

Anmeld

8. maj 2011

lisesp83

Jeg syns du skulle lade ham se serien.

Så kan du være på Baby.dk imens

Anmeld

8. maj 2011

MetteMTH

Hvorfor er det altid os kvinder der skal gi os.. !!

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Rosa skriver:

Beklager, du! Jeg synes at det er dig der er urimelig... Hvorfor lavede du ikke bare noget andet imens - sad på baby.dk eller lignende? Hvorfor skal man derhen hvor man bliver helt sure på hinanden over et fjollet tv-program? Hvis han gerne vil se det , så skal du vel ikke bestemme at han ikke skal? 

Anmeld

8. maj 2011

Mutti2B

sandorff skriver:

jeg mener det er dig der er urimelig.

hvis han har lyst til at slå hjernen fra og se den - så lad ham dog det!  du kan være på nettet eller læse en bog/blad mens han sidder og ser den som dræber. i behøver vel ikke sidde på hinandens skød 24/7??

du får sikkert også "lov"

til at se noget han hader og ikke gider glo på....!

Anmeld

8. maj 2011

K&S

Rosa skriver:

Det er da derfor, vi har baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.